Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^ Oho, tuota en tiennytkään.
Kunnon mies vetää kalaöljyt suoraan pullon suusta :D
Olinpa eilen tossa salilla (en kerro missä hehee) ja itse Bull ilmestyi sinne kaikessa massiivisuudessaan. Hetken päästä perässä saapui naishenkilö jota en tunne (mutta taisin kuulla häntä puhuteltavan Jutaksi) sekä mies kameran kanssa. Oli tarkotuksena kuvata ja näyttää katsojille "miten ne sarjat tehdään loppuun asti" yms. Valitettavasti olin just lähdössä että en jäänyt todistaan niitä reenejä sen enempää mutta varmasti sitten tulossa videomateriaalia, tai ehkä kuvas sitä DVD:tä jos sellanen on tulossa. Niin tai näin - odotan innolla!
Pakko tähän loppuun vielä sanoo että se äijä on kyllä todella arvostettavan kokonen!
Onko Jarilla mitään suunnitelmia kehoilukisojen suhteen?
Jari ja vaivaiset 146.6kg elopainoa: http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos...0099432944449_596539448_5985099_2803296_n.jpg
Iso mies, mutta aina sitä olen ihmetellyt että kun vertaan esim RUHL nii lihasmassa ero on tajuton, eikö miehet kuitenki aika samanpituisia ole?
RUHL näyttää huomattavasti isommalta oli sitten off tai kisa kunto, ja jari on kuitenki kireä kuin perkele
paljon vatsaontelon sisäistä rasvaa
OT: Onko jollain tietoa missä painoa luuraa jos sitä on kaikkiin samanpituisiin kavereihin ja tuttuihin verrattuna paljon enemmän. Nuo ylemmät asiat perustuu johonkin faktaan.... ? On otettu huomioon että mulla enemmän lihasta kuin suurimmalla osalla verrokeista, mutta painoa suhteettoman paljon.20 kiloa kuona-aineita suolistossa kun tehtiin ruumiinavaus
ruhlilla taitaa olla jotain muutakin kuin lihasta siellä nahan alla jos katsoo vaikka olkapäitä