BB PRO Jari "Bull" Mentula

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
^ Oho, tuota en tiennytkään.
Kunnon mies vetää kalaöljyt suoraan pullon suusta :D

Hyvä laittaa kompaten, koska teen niin itekin. Turha sitä ny johonkin lusikkaan/mittaan, ottaa vaan aamusin pienen siivun.

Olinpa eilen tossa salilla (en kerro missä hehee) ja itse Bull ilmestyi sinne kaikessa massiivisuudessaan. Hetken päästä perässä saapui naishenkilö jota en tunne (mutta taisin kuulla häntä puhuteltavan Jutaksi) sekä mies kameran kanssa. Oli tarkotuksena kuvata ja näyttää katsojille "miten ne sarjat tehdään loppuun asti" yms. Valitettavasti olin just lähdössä että en jäänyt todistaan niitä reenejä sen enempää mutta varmasti sitten tulossa videomateriaalia, tai ehkä kuvas sitä DVD:tä jos sellanen on tulossa. Niin tai näin - odotan innolla!

Pakko tähän loppuun vielä sanoo että se äijä on kyllä todella arvostettavan kokonen!

Olinpa eilen tossa salilla (en kerro missä hehee) ja itse Bull ilmestyi sinne kaikessa massiivisuudessaan. Hetken päästä perässä saapui naishenkilö jota en tunne (mutta taisin kuulla häntä puhuteltavan Jutaksi) sekä mies kameran kanssa. Oli tarkotuksena kuvata ja näyttää katsojille "miten ne sarjat tehdään loppuun asti" yms. Valitettavasti olin just lähdössä että en jäänyt todistaan niitä reenejä sen enempää mutta varmasti sitten tulossa videomateriaalia, tai ehkä kuvas sitä DVD:tä jos sellanen on tulossa. Niin tai näin - odotan innolla!

Pakko tähän loppuun vielä sanoo että se äijä on kyllä todella arvostettavan kokonen!

Tää taitaapi olla Bullin&Jutan projektissa oleville asiakkaille tämä video. Ainakin sellaisesta on siellä niiden foorumilla puhuttu.

Onko Jarilla mitään suunnitelmia kehoilukisojen suhteen? Olisi myös mukava jos kuvia ilmestyisi tämän hetken kunnosta, blogi ollut jo hetken vaiheessa..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Iso mies, mutta aina sitä olen ihmetellyt että kun vertaan esim RUHL nii lihasmassa ero on tajuton, eikö miehet kuitenki aika samanpituisia ole?

RUHL näyttää huomattavasti isommalta oli sitten off tai kisa kunto, ja jari on kuitenki kireä kuin perkele

Samaa olen miettinyt itsekin. Juurikin Ruhl ja Coleman tulevat mieleen suht koht samanpituisista kavereista, jotka näyttävät huomattavasti massiivisemmalta saman painoisena. Joko Jarilla on paljon vatsaontelon sisäistä rasvaa, tai sitten rakenne on vaan sellainen ettei lihasmassa "pääse oikeuksiinsa".

Joka tapauksessa Bull on kyllä hurjissa massoissa!

Suomalainen kansa on rakenteeltaan niin tiivistä lihaa eikä mitään höttöä..!! :hyper: Siksi Jariki voi näyttää pienemmältä ku on vaan "tiiviimmässä" kunnossa :D;)

Kovat on massat Mentulalla eikä kuntokaan näytä miltään löysältä :rock:

Näyttelijä John Waynella oli kuulema 20 kiloa kuona-aineita suolistossa kun tehtiin ruumiinavaus.Olenkin aina ihmetellyt kun jotkut ihmiset ovat huomattavan painavia kokoonsa nähden,arvoitus ratkaistu;)

Hurja on koko kyllä. Koskahan mahtaa tulla uutta kuvaa, kunnon kuvaa, ja muutenkin jotain uutista tänne?

paljon vatsaontelon sisäistä rasvaa
20 kiloa kuona-aineita suolistossa kun tehtiin ruumiinavaus
OT: Onko jollain tietoa missä painoa luuraa jos sitä on kaikkiin samanpituisiin kavereihin ja tuttuihin verrattuna paljon enemmän. Nuo ylemmät asiat perustuu johonkin faktaan.... ? On otettu huomioon että mulla enemmän lihasta kuin suurimmalla osalla verrokeista, mutta painoa suhteettoman paljon.

Suositut

Back
Ylös Bottom