työnnä saatana! surkee jätkä :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bulli polttaa tupakkia? Aijaijai hyihyihyi, enpäs moista tiennytkään.
Koska tästä Jarin fastille siirtymisestä saa lukea jotain faktoja?
Vai onko tuo vaan niitä perus keuhkoja "laajentavia", sellasta todella hienoa puuteria lähtee? Itse sain sellaisen intissä pari kertaa kun henkeä ahdisti ja astmaa mulla ei ole. Hapenottokyky parani.
Mietitytti vain että onko ihan astman takia tuollaisen saanut.
Leech, Bullista kuulunu mitään? Aikooko kesällä lomailla yhtään (lomalla tietty reenataan, vaikka ulkomaillakin käytäis;))? Entä ootko saannu ittees vielä salille raahattua? Vituttaa sun puolesta, kun menee lahjat hukkaan jos et reenaile:D.
Mä en ole treenannut oikeastaan lainkaan ja tuskin hetkeen tulen treenaamaankaan, omakotitalo projektin otin kaiken työkiireiden keskelle eli aikaa on entistä vähemmän mihinkään ylimääräiseen. Mulla ei ole lahjoja bodaukseen, suuntaan voimani perheeseen ja bisnekseen mieluummin
Treenaaminen ei kiinnosta tippaakaan, katsotaan jos se joskus alkaa kiinnostamaan, mutta bodaus on mun osalta ohi. En näe sitä kohdallani järkeväksi, en ainakaan tässä elämäntilanteessa kun yritystoiminta kasvaa ja lapset on pieniä, perheen kanssa haluan viettää sen vähän vapaa-ajan, en salilla
Kyllä mä silti itseni kunnossa meinaan pitää ja oon käynyt lenkillä aina kun jaksan.
Onko muuten Bullilta jo tullut vastauksia niihin kysymyksiin mistä oli threadikin täällä alkuvuodesta?
Miksei Mentula hanki itse tunnuksia tänne pakkikselle ja kirjoittele kuulumisia / vastaile kysymyksiin?