BB PRO Jari "Bull" Mentula

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Bulli polttaa tupakkia? Aijaijai hyihyihyi, enpäs moista tiennytkään.

Kyllähän Ruhl polttaa myös, niin ja taitaa Jari olla saanut Fastin sponssin, koska ruokavaliossa minkä oli laatinut gojuttago.com sivustolle oli aika Fast painotteista.

Vai onko tuo vaan niitä perus keuhkoja "laajentavia", sellasta todella hienoa puuteria lähtee? Itse sain sellaisen intissä pari kertaa kun henkeä ahdisti ja astmaa mulla ei ole. Hapenottokyky parani.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vai onko tuo vaan niitä perus keuhkoja "laajentavia", sellasta todella hienoa puuteria lähtee? Itse sain sellaisen intissä pari kertaa kun henkeä ahdisti ja astmaa mulla ei ole. Hapenottokyky parani.

Niitähän tuo on. Itse olen käyttänyt joskus tuota samaista ainetta mutta nykyään vahvemmat lääkkeet käytössä. Mietitytti vain että onko ihan astman takia tuollaisen saanut.

Mietitytti vain että onko ihan astman takia tuollaisen saanut.

Ei ole Bullilla astmaa. Itselläni on astmapiippu määrätty allergiaan joskus vuosia takaperin ja nyt 25 kiloa keveyempänä (lihattomampana) huomaa, että enpä enää sitä piippua pahemmin tarvitsekkaan.
Kun kehon painoa on paljon vaikeutuu hengittämminen (näin olen itse huomannut).

Leech, Bullista kuulunu mitään? Aikooko kesällä lomailla yhtään (lomalla tietty reenataan, vaikka ulkomaillakin käytäis;))? Entä ootko saannu ittees vielä salille raahattua? Vituttaa sun puolesta, kun menee lahjat hukkaan jos et reenaile:D.

Leech, Bullista kuulunu mitään? Aikooko kesällä lomailla yhtään (lomalla tietty reenataan, vaikka ulkomaillakin käytäis;))? Entä ootko saannu ittees vielä salille raahattua? Vituttaa sun puolesta, kun menee lahjat hukkaan jos et reenaile:D.

Moro Tommi.
Kyllä Bullin kanssa ollaan yhteydessä lähes päivittäin, tänään viimeksi. Jarin kesäsuunnitelmista en tiedä sen tarkemmin, tuskin on aikaa juuri "lomailla". Jutan kanssa aloitettu valmennusprojekti työllistää miestä todella paljon ja Bullfarm kasvaa kovaa vaihtua, sekin vie aikaa.
Treenit kyllä kulkee ja isossa kunnossa on, pitkittynyt flunssa vaan ajoi hetkeksi treenivolyymin aika kevyeksi, mutta yli on päästy ja tosiaan suunnitelmat ovat ennallaan kilpailemisen suhteen eli ensi vuoden puolella.

Kaikensortin proggista on suunnitelmissa ja niitä toteutellaan parhaan mukaan, tässä on vielä tietyt asiat "vaiheessa" kuten esim. Jarin uudet nettisivut.

Mä en ole treenannut oikeastaan lainkaan ja tuskin hetkeen tulen treenaamaankaan, omakotitalo projektin otin kaiken työkiireiden keskelle eli aikaa on entistä vähemmän mihinkään ylimääräiseen. Mulla ei ole lahjoja bodaukseen, suuntaan voimani perheeseen ja bisnekseen mieluummin :)
Treenaaminen ei kiinnosta tippaakaan, katsotaan jos se joskus alkaa kiinnostamaan, mutta bodaus on mun osalta ohi. En näe sitä kohdallani järkeväksi, en ainakaan tässä elämäntilanteessa kun yritystoiminta kasvaa ja lapset on pieniä, perheen kanssa haluan viettää sen vähän vapaa-ajan, en salilla :)
Kyllä mä silti itseni kunnossa meinaan pitää ja oon käynyt lenkillä aina kun jaksan.

Mä en ole treenannut oikeastaan lainkaan ja tuskin hetkeen tulen treenaamaankaan, omakotitalo projektin otin kaiken työkiireiden keskelle eli aikaa on entistä vähemmän mihinkään ylimääräiseen. Mulla ei ole lahjoja bodaukseen, suuntaan voimani perheeseen ja bisnekseen mieluummin :)
Treenaaminen ei kiinnosta tippaakaan, katsotaan jos se joskus alkaa kiinnostamaan, mutta bodaus on mun osalta ohi. En näe sitä kohdallani järkeväksi, en ainakaan tässä elämäntilanteessa kun yritystoiminta kasvaa ja lapset on pieniä, perheen kanssa haluan viettää sen vähän vapaa-ajan, en salilla :)
Kyllä mä silti itseni kunnossa meinaan pitää ja oon käynyt lenkillä aina kun jaksan.

Itellä oli ekojen kisojen jälkeen kunnon motivaatio pula ja ainoo reeni, mikä kiinnosti oli aerobinen. Oli ihan hauska lönkötellä purunradalla ja sitten tehä pient kuntopiirijumppaa leukojen ja tukkien nostelun merkeissä. Siitä sitten se motivaatio pikkuhiljaa lähti ylöspäin... Ja kuhan hommaa ei pidä liian vakavana niin kyllä maistuu. 3krt/vko punttaamisella saa kuitenkin hyvin tuloksia ja ei vie aikaa kuin sen 1h/kerta + matkat. Käys kokeilee "iha läpäl" joku kevyt käsi treeni heittää pumpaten niin ehkä se siitä:). Toisaalta hienoa nähä, että jengi osaa asettaa tärkeimmät asiat (perhe ja työ) puntin edelle. Joskus sitä kuitenkin kutistutaan, kun aletaan olemaan siellä 60vuoden tienoilla ja pyörätuolissa:D. Liha on katoavaista:D. Mutta nyt ei enää off-topiccia tähän bullin ketjuun.

Onko muuten Bullilta jo tullut vastauksia niihin kysymyksiin mistä oli threadikin täällä alkuvuodesta?

Jarin sponsorikuviot on muuttunut täysin niiltä ajoilta kun kysymykset hänelle esitettiin. Kysymyksiin oli ja on vastaukset, mutta ne on tehty aikana jolloin ravinnesponsorina oli UFS. Usean kysymyksen kohdalla vastaukset eivät enää pidä paikkaansa ja sen johdosta vastauksia ei voida julkaista.
Eiköhän uusia kysymyksiä / niiihin vastauksia ole vielä luvassa uusin paikkansa pitävin tiedoin. Silloin se palvelee kaikkia.

Miksei Mentula hanki itse tunnuksia tänne pakkikselle ja kirjoittele kuulumisia / vastaile kysymyksiin?

Jarilla on kyllä olemassa tunnukset Pakkotoistolle, mutta keskustelupalstat ei vaan ole hänen "juttu". Jari käyttää mieluummin aikansa tärkeämmiksi kokemiinsa asioihin kuten muunmuassa työntekoon (pitää sisällään tietenkin treenit). Päivät on hyvin hektisiä, aikaisin aamusta töihin ja työpäivä kestää klo. 16 - 17 saakka.
Työpäivät kattaa tapaamisia eri ihmisten kanssa eri merkeissä, omat valmennuskuviot, BG Teamin valmennuskuviot, Jarin ja Jutan yhteiset valmennuskuviot, Bullfarmin asiat jne. Ja myös viikoittain on tapaamisia eri yhteistyökumppaneiden kanssa jne.
Kuudeksi treenaan kuutena päivänä viikossa, treeneistä kauppaan ja kotiin ruoanlaittoon, kello alkaa silloin jo olemaan niin paljon, että sen pienen hetken päivästä Jari mieluummin lepää ja valmistautuu taas tulevaan työntäyteiseen päivään kun viettää netin ääressä.
Sunnuntait Jarilla on vapaata, mutta tarvii ihminen joskus päivän jolloin ei tarvi tehdä yhtään mitään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom