BB PRO Jari "Bull" Mentula

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
vääristääkö kuva vai miksi ei lasketa lähemmäs rintaa viimisessä nostossa? valaiskaa vähän ku jäin ihmettelee..

jos lähtis vetää painoja alespäin sitten vasta tekee kipeettä meinaan painot kelluu eli paita on joko uus/viritykset liijan hyvät tohon rautaan eli tarvii 360-370kg että tulee ales ees

Kuvia

Pari kuvaa tältä päivältä, 146 kg paino kuvaushetkellä! Ennen New Yorkin dieettiä Jarilla oli painoa 136kg ja omaan silmääni näyttäisi kireystaso olevan jopa tietyiltä osin parempi.
Seuraaviin kisoihin on vielä aikaa ja uskon, että Bull pääsee aloittamaan dieetin +150kg painosta.

Tein huvikseni tuollaisen vertailukuvan, vasemman puoleinen kuva otettu Tampan 7 viikon pituisen dieetin ekalla viikolla. Mitähän siinä oli painoa Jarilla, 120-125kg taitaa olla lähellä...

Liitteet

• bull1..webp
    bull1..webp
    13,9 KB · Katsottu: 11 374
  • bull2..webp
    bull2..webp
    7,2 KB · Katsottu: 1 356
  • bull3..webp
    bull3..webp
    8,3 KB · Katsottu: 1 772
Kaikkihan sitä painoa voi pakata päälle vaikka millä mitalla, mutta onko se laatulihasta sitten mitä sieltä alta paljastuu onkin toinen asia (yleisesti, en tarkoita Jaria). 150kg luokkaa on Dorianit, Colemanit ja muut monsterit ollu aikoinaan offilla. Tuosta kunnosta kuvia odotellen. Veikkaan, että leuat loksahtaa alas..

On siinä kyllä äijässä kokoa... olis varmaan aika epätodellinen olo kun olis salilla vetämässä omaa treeniä ja Mentula istahtais viereiseen penkkiin. Muistuis mieleen oma pienuus :D

Jaria pyysin kerran fanikuvaan ja Jarihan tuli ja pisti käden hartioille niin siinä oli kyllä kuin Herran kukkarossa! Alkaa olla Jari jo niin iso että varmaan herättää yhä enemmän ansaittua kiinnoistusta ulkomaillakin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jaria pyysin kerran fanikuvaan ja Jarihan tuli ja pisti käden hartioille niin siinä oli kyllä kuin Herran kukkarossa! Alkaa olla Jari jo niin iso että varmaan herättää yhä enemmän ansaittua kiinnoistusta ulkomaillakin.

Mulla on kanssa tollanen kuva missä Jarin käsi on hartioilla. Näytän kääpiöltä siinä vieressä.

Laittakaapa tänne niitä kuvia, kiva nähdä että miten valtavalta tuollainen körmy näyttää normaalikokoisemman vieressä :)

Pitää joku päivä napata kuva missä minä, nykyisin 100kg painoisena olen Jarin rinnalla, olen kyllä TODELLINEN kynäniska siinä, oikein huvittaa :D
Nyt kun itse on kuihtunut "normaalin" ihmisen kokoiseksi niin ymmärtää vasta tuon Jarin valtavan koon. Silloin kun vielä treenasin ja treenattiin kimpassa, painoin 125kg ja olo Jarin rinnalla tuntui lähinnä säälittävältä. Nyt se todella huvittaa ja Jari on kaikenlisäksi niistä ajoista turvonnut kymmenen kiloa lisää.

Kyllä ne kahenkympin kiekoilta näytti minustakin. Kevyesti ja puhtaasti liikku vinopenassa rauta Bullilla. Voimaa kyllä on pikkusen saatanasti.

Onkohan Jari muuten penkkaamassa/guestposettamassa tms. lähiaikoina jossain länsi/keski-Suomen seutuvilla? Meinaan vaan, että ois todella hienoa nähdä noin iso suomalainen pro ihan livenä, kun Savolaistakaan en kerennyt nähdä koskaan massakunnossa. Harmi vaan, että Jari päässyt kisaamaan siellä Jykylän penkki/mave -kisassa muutama viikko sitte.

BullFarm Kings of the Benchissä Jari ollut pukkaamassa

1.Juha Someroja -110kg 355kg SE!
2.Rami Haaparanta -100kg 302,5kg
3.Petteri Hosio -125kg 325kg
4.Petri Hietamäki -100kg 285kg
5.Jari Mentula SHW 310kg

Suositut

Back
Ylös Bottom