BB PRO Jari "Bull" Mentula

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Siis nii junttii daaa ;)

Heh . mun mielestä gaspit ja better bodiesit on yhäkin hyviä kledjuja vaikka pakkiksen muotitietoinen väki on sitä mieltä että ne on niin OUT kun voi vaan olla ;)

Jeps. Samaa mieltä olen kyllä itsekkin. En osta vaatteita merkin takia tai sen vuoksi että kuka julkkis niitä pitää. Ja sorry kaikille offtopicista...

Sama kai se o mikä firma sponssaa kunhan paalua tulee. Onnittelut Mentulalle sponssista!

Toki se on mukavampi jos itse diggaa sponsorinsa vaatteista. Kyllä mä ainakin itse ottaisin Eckon sponsorikseni kun vaikka esimerkiksi jonkun Vapaa Valinta merkin minkä mallisto ei uusiudu lainkaan, vaikka se Vapaa Valinta brandi maksais enemmän. Ja lisäksi Eckolta tulee vuosittain muutama sata uutta vaatemallia pihalle, moni pikkubrandi joutuu tyytymään yhteen ja samaan mallistoon lähes vuodesta toiseen kun ei yksinkertaisesti ole rahaa käyttää huippumuotisuunnittelijoita jne.

Saatasko me muuan bulkki bulli posekuva näytille.

Jarista otetaan kuvia parin viikon sisällä, salikuvia ja eiköhän sinne jotakin pikku posekuvaakin saada...

Vaikka tykkään tosi paljon myös Gaspin vaatteista, niin pitää kyllä hehkuttaa tuota Eckoa. Siinä kun on Gaspiin sellanen ero, että kun ostaa Gaspin hupparin, voi olla aika varma että samanlaisia huppareita tulee vastaan kohtuu usein, samat mallistot kun on myynnissä melko pitkään. Eckon vaatteissa on puolestaan se hyvä juttu että kun mallistot uusiutuu riittävän usein, ei ole pelkoa että samanlaisia kuteita tulis vastaan joka nurkan takana. Se tuo tietynlaista erikoisuuden tuntua...

Lisäksi tietysti se, että vaatteet on tosi näyttäviä ja ainakin oman, vielä melko suppean kokemuksen mukaan korkealaatuisia.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jeps, 340 kg oli tuossa viimeisessä nostossa.
Bull on kovassa kunnossa myös voimiltaan. Tänään poikkesi jutulla ja olin kyllä pudota tuolilta kun Jari tempasi takin pois. JÄRJETTÖMÄN ISO! 146 kg muistaakseni kertoi tämän päivän painokseen.

Kulttuuritalolla on sitten Bull Farmin osastolla Jarin uusi vaatesponsori edustettuna ja tarjolla on messuhintaan uniikkia, erittäin tyylikäitä ja laadukaita Ecko Unlimited sekä Ecko MMA vaatteita joita ei joka nurkalla kävele vasteen!
Ja todellakin kaikki on limited editon kamaa eli ei muuta kun heti ovien aukeuduttua kandee käydä ostamassa omansa pois.
Myös Bull Farmin oma HC vaatemerkki on tuttuun tapaan runsaasti edustettuna!

Jarihan nostaa itse Kulttuuritalolla, mutta parhaansa mukaan hän päivystää Bull Farmin osastolta joten rohkeasti kaikki halukkaat vaan jutulle ja fanikuvia räpsimään.

Jeps, 340 kg oli tuossa viimeisessä nostossa.
Bull on kovassa kunnossa myös voimiltaan. Tänään poikkesi jutulla ja olin kyllä pudota tuolilta kun Jari tempasi takin pois. JÄRJETTÖMÄN ISO! 146 kg muistaakseni kertoi tämän päivän painokseen.
Kovaa settiä! Mielenkiinnolla seurataan edelleen.
Kulttuuritalolla on sitten Bull Farmin osastolla Jarin uusi vaatesponsori edustettuna ja tarjolla on messuhintaan uniikkia, erittäin tyylikäitä ja laadukaita Ecko Unlimited sekä Ecko MMA vaatteita joita ei joka nurkalla kävele vasteen!
Ja todellakin kaikki on limited editon kamaa eli ei muuta kun heti ovien aukeuduttua kandee käydä ostamassa omansa pois.
Helsingissä, argh, katselin heti googlesta minkälaista MMA paitaa Eckolta löytyy ja nyt harmittaa ettei pääse ostamaan :curs:

Kovaa settiä! Mielenkiinnolla seurataan edelleen.

Helsingissä, argh, katselin heti googlesta minkälaista MMA paitaa Eckolta löytyy ja nyt harmittaa ettei pääse ostamaan :curs:

Kandee seuratakkin, perjantaina menen illalla ottamaan muutamat kuvat Jarista salilla, päivittelen tänne niitä hetimmiten.
Jarin sponssin sivut löytyy aika helpolla googlella, ei sun tarvi ilman jäädä vaikket Helsinkiin nyt pääsekkään :)

Kandee seuratakkin, perjantaina menen illalla ottamaan muutamat kuvat Jarista salilla, päivittelen tänne niitä hetimmiten.
Jarin sponssin sivut löytyy aika helpolla googlella, ei sun tarvi ilman jäädä vaikket Helsinkiin nyt pääsekkään :)
Hienoa, kuvia odotellessa.

Lähdinkin heti edellisen postin jälkeen selvittämään tuon merkin saatavuutta :) Tyylikästä paitaa löytyy.

Ei tullut rinnalle asti vaan painot. Lisää painoa tankoon niin tulee rinnalle :)

ot. täyttä humpuukia paitanostot, mikälie pro kehonrakentajan motiivi

Laji se tuo paitanostokin on muiden joukossa. Jari on sitä aika pitkään kuitenkin "harrastanut" joten motiivi siihen lienee vain halu tehdä sitä.
Joku pro kehonrakentaja harrastaa autourheilua, toinen penkkipunnerusta paidalla.

Ja tietty eiköhän yksi motiivi kuitenkin ole se lihasmassa kasvattaminen, voisin väittää, että Jarin järjettömät ojentajat ja rintalihakset on myös osaksi tuon penkkipunnerrus treenin ansiota.

Suositut

Back
Ylös Bottom