Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Porkkanaraastin sanoi:. pitää kuitenkin miettiä mitä se on kun omaa itseänsä, ja mikä pitää olla, aletaan muuttaa. :piis:
kuitenkaan tuollainen halu olla nainen ei varmasti tule geeneistä vaan elinympäristöstä,
Hippa sanoi:Mun mielestä tuo on ihan hauska juttu mainosalalla, että dragqueenit esittelee naisten vaatteita
Nitsku sanoi:Jos siis ihminen on tehty laihaksi, pullohartiaiseksi narukädeksi (=sellaiseksi kuin on tehty), niin sitä on väärin mennä muuttamaan punttisaliharjoittelulla ?
Strappado sanoi:Tuossa taitaa olla kyse ennemminkin ihmisen kehittämisestä kuin muuttamisesta. Parempi vertaus olisi M. Jacksonin mysteerinen ihon vaaleneminen. Hän ei halunnutkaan olla nigga, joten tohtorien avustuksella hänkin sai valkoisen miehen ruumiin.
Nitsku sanoi:Offtopicina: sinulla on muuten helvetin hieno avatar
:thumbs:
Nitsku sanoi:Jos siis ihminen on tehty laihaksi, pullohartiaiseksi narukädeksi (=sellaiseksi kuin on tehty), niin sitä on väärin mennä muuttamaan punttisaliharjoittelulla ?
Halu ylisuurten lihasten kasvattamiseen ei varmasti tule geeneistä vaan elinympäristöstä, joten joten kyllä sen voi hoitaakin vaikka se ei sairaus niinkään olisikaan.
Musta toi mainoskampanja olis ollut ennemmin :thumbs: Eli näin kahden naisen otoksen (Hipan ja minun siis) perusteella voisin todeta, että toi uusi tyyli vetoaa naisiin miehiä paljon paremmin - vaikkakaan eihän liene mitenkään uutta, että naiset suhtautuvat seksuaalisesti poikkeaviin miehiä vapaamielisemmin. Ja naisethan noita bikinejä loppujen lopuksi useammin ostavat, joten eiköhän siinä mielessä kohderyhmä ole tavoitettu. Sinänsä vaan jotenkin niin tyypillistä (ja suoraansanottuna perseestä), että Ruotsissa tuollainen juttu on IN ja Suomessa :down:protsku sanoi:On hauska ja saivat vielä paljon julkisuutta. Luultavasti monet kuitenkin tykkää kyttyrää noista kuvista tyyliin :urjo:hippa sanoi:Mun mielestä tuo on ihan hauska juttu mainosalalla, että dragqueenit esittelee naisten vaatteita
Porkkanaraastin sanoi:jokainen saa haluta ja tehdä mitä haluaa. pitää kuitenkin miettiä mitä se on kun omaa itseänsä, sellaiseksi kuin on tehty ja mikä pitää olla, aletaan muuttaa. :piis:
kuitenkaan tuollainen halu olla nainen ei varmasti tule geeneistä vaan elinympäristöstä, joten kyllä sen voi hoitaakin vaikka se ei sairaus niinkään olisikaan.
mun mielestä toi alkaa olla jumalanpilkkaa ja tässäkin asiassa mennään liian pitkälle ja tehdään asioita jotka ei meille kuulu. :(
Nitsku sanoi:Jos on niin typerä että menee johonkin sarjaan joka kuuluu tosi-tv-genreen, niin itsepähän kantaa seuraukset.
Niin tyhmiä ihmisiä pitääkin piinata, perkele...
Emmah sanoi:Sinänsä vaan jotenkin niin tyypillistä (ja suoraansanottuna perseestä), että Ruotsissa tuollainen juttu on IN ja Suomessa :down:
ringside sanoi:Mitä mieltä jengi muuten on: olisinko mä hinaaja, jos mä laittaisin tota beehen? Oletusarvona tietenkin on, että sillä
- ei ole kyrpää ja kasseja
Emmah sanoi:Musta toi mainoskampanja olis ollut ennemmin :thumbs: Eli näin kahden naisen otoksen (Hipan ja minun siis) perusteella voisin todeta, että toi uusi tyyli vetoaa naisiin miehiä paljon paremmin
Net Virgin sanoi:Eihän tän toki pitänyt noin vakava aihe olla... :lol2:
Strappado sanoi:Äläs nyt, tämä koskettaa syvästi meitä kaikkia joilla on vakava sukupuoli-identiteettikriisi menossa. ;)
Fakta kuitenkin on että kaikki suurempi paska maailmassa on miesten tuottamaa, tai en mä ainakaa muista yhtäkään sotaa tai kansanmurhaa joka olisi naisten idea.
Eikös kuukaudessa ole yleensä vain muutama päivä, jolloin ei kiukutellaN.O.Kummonen sanoi::sovinistimode/on:
Naiset taas kiukuttelevat muutaman päivän ajan joka kuukausi.
:sovinistimode/off: