Janinan seuraaja....

Ihmettelen vieläkin, että miten joku on saanut päähänsä alkaa tutkia mahdollisuutta sukupuolenvaihtoleikkauksesta ja saanut vielä rahoituksenkin jostain.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Porkkanaraastin sanoi:
. pitää kuitenkin miettiä mitä se on kun omaa itseänsä, ja mikä pitää olla, aletaan muuttaa. :piis:
kuitenkaan tuollainen halu olla nainen ei varmasti tule geeneistä vaan elinympäristöstä,

Jos siis ihminen on tehty laihaksi, pullohartiaiseksi narukädeksi (=sellaiseksi kuin on tehty), niin sitä on väärin mennä muuttamaan punttisaliharjoittelulla ?

Halu ylisuurten lihasten kasvattamiseen ei varmasti tule geeneistä vaan elinympäristöstä, joten joten kyllä sen voi hoitaakin vaikka se ei sairaus niinkään olisikaan.

Hippa sanoi:
Mun mielestä tuo on ihan hauska juttu mainosalalla, että dragqueenit esittelee naisten vaatteita :)

On hauska ja saivat vielä paljon julkisuutta. Luultavasti monet kuitenkin tykkää kyttyrää noista kuvista tyyliin :urjo:

Jos transseksuaalisuus herättää voimakasta laattaefektiä, on taustalla ilman muuta himon kokeminen ja sitä kautta mitä selkein freudilainen defenssi.

Nitsku sanoi:
Jos siis ihminen on tehty laihaksi, pullohartiaiseksi narukädeksi (=sellaiseksi kuin on tehty), niin sitä on väärin mennä muuttamaan punttisaliharjoittelulla ?

Tuossa taitaa olla kyse ennemminkin ihmisen kehittämisestä kuin muuttamisesta. Parempi vertaus olisi M. Jacksonin mysteerinen ihon vaaleneminen. Hän ei halunnutkaan olla nigga, joten tohtorien avustuksella hänkin sai valkoisen miehen ruumiin.

Strappado sanoi:
Tuossa taitaa olla kyse ennemminkin ihmisen kehittämisestä kuin muuttamisesta. Parempi vertaus olisi M. Jacksonin mysteerinen ihon vaaleneminen. Hän ei halunnutkaan olla nigga, joten tohtorien avustuksella hänkin sai valkoisen miehen ruumiin.

No joo, tämä taitaa olla taas niitä aiheita joista voi kiistellä maailman loppuun saakka.

Offtopicina: sinulla on muuten helvetin hieno avatar
:thumbs:

Nitsku sanoi:

Halu ylisuurten lihasten kasvattamiseen ei varmasti tule geeneistä vaan elinympäristöstä, joten joten kyllä sen voi hoitaakin vaikka se ei sairaus niinkään olisikaan.

nyt tarkoitin enemmänkin noita leikkauksia...oi huonosti sanottu juu :nolo:

protsku sanoi:
hippa sanoi:
Mun mielestä tuo on ihan hauska juttu mainosalalla, että dragqueenit esittelee naisten vaatteita :)
On hauska ja saivat vielä paljon julkisuutta. Luultavasti monet kuitenkin tykkää kyttyrää noista kuvista tyyliin :urjo:
Musta toi mainoskampanja olis ollut ennemmin :thumbs: Eli näin kahden naisen otoksen (Hipan ja minun siis) perusteella voisin todeta, että toi uusi tyyli vetoaa naisiin miehiä paljon paremmin - vaikkakaan eihän liene mitenkään uutta, että naiset suhtautuvat seksuaalisesti poikkeaviin miehiä vapaamielisemmin. Ja naisethan noita bikinejä loppujen lopuksi useammin ostavat, joten eiköhän siinä mielessä kohderyhmä ole tavoitettu. Sinänsä vaan jotenkin niin tyypillistä (ja suoraansanottuna perseestä), että Ruotsissa tuollainen juttu on IN ja Suomessa :down:

Porkkanaraastin sanoi:
jokainen saa haluta ja tehdä mitä haluaa. pitää kuitenkin miettiä mitä se on kun omaa itseänsä, sellaiseksi kuin on tehty ja mikä pitää olla, aletaan muuttaa. :piis:
kuitenkaan tuollainen halu olla nainen ei varmasti tule geeneistä vaan elinympäristöstä, joten kyllä sen voi hoitaakin vaikka se ei sairaus niinkään olisikaan.
mun mielestä toi alkaa olla jumalanpilkkaa ja tässäkin asiassa mennään liian pitkälle ja tehdään asioita jotka ei meille kuulu. :(

:down: WTF?!? Nyt täällä päässä alkaa joku nähdä punaista... :curs: "Sellaiseksi kuin on tehty ja mikä pitää olla"? Kukakohan/mikäköhän sen oikein muka määrittelee? Ja transseksuaalisuus EI TODELLAKAAN ole asia, joka jollain tapaa pitäisi hoitaa, vaikka et sitä sairaudeksi määrittelekään!!!

Nitsku sanoi:
Jos on niin typerä että menee johonkin sarjaan joka kuuluu tosi-tv-genreen, niin itsepähän kantaa seuraukset.
Niin tyhmiä ihmisiä pitääkin piinata, perkele...

Juuri näin. :thumbs:

Emmah sanoi:
Sinänsä vaan jotenkin niin tyypillistä (ja suoraansanottuna perseestä), että Ruotsissa tuollainen juttu on IN ja Suomessa :down:

Niinpä. Kyllä ne Ruotsalaiset ovat tyhmiä.

Oikeasti hauskaa olisi, jos parrakkaat ja karvaiset machomiehet esittelisivät naisten vaatteita.

ringside sanoi:
Mitä mieltä jengi muuten on: olisinko mä hinaaja, jos mä laittaisin tota beehen? Oletusarvona tietenkin on, että sillä

- ei ole kyrpää ja kasseja

Jos on leikattu, niin eikös ne sorvaa niille aankin? Niin ei tarvi aina beehen..

"Huonoja uutisia miehille, joiden penis on liian lyhyt: He ovatkin oikeasti tyttöjä." :eek!:

http://www.vaikuttava.net/article.php?sid=3017&mode=flat&order=&thold=

Niinpä, sukupuoli-identiteetti on aivan eri asia kun se mitä on housuissa. Käsittääkseni hermafrodiitteja löytyy noin kymmenkuntaa lajia joista 2-3 on niin totaalista "sekametelisoppaa" että lapsi voidaan ohjata kumpaan tahansa sukupuoleen koska lapsen biologia ei anna mitään vinkkejä siitä kumpi sukupuoli olisi "voiton päällä". Aika karua jos lääkärisetä päättää että hei tän Villen pili on niin mitätön että tehdään siitä Kaisa. Ja lapsi kasvaessaan huomaa tuntevansa vetoa naisiin ja äiti pakottaa käyttämään hameita ja se ei kuitenkaa tunne itseään lesboksi...

Hassua ajatella että "kaiken toteutuessa" maailmassa on varmasti paljon transeksuaaleja lesboja/homoja jotka ovat normaalissa parisuhteessa mutta sisäisessä maailmassaan paneskelevat omaa sukupuoli-identtistä sukupuoltaan..menee hämäräksi.

Pitää muistaa että a) koko luomakunta perustuu naarauteen, kromosomitasollakin mies on puoliksi nainen ja nainen taas kokonainen...No joo...emmä silti haluais että mun perse olis kahdesta kappaleesta mutta kiinnostava ajatus että miessukupuoli on kuitenkin tavallaan "virhe" joka on välttämätöntä niinkauan kun naaras ei yksin kykene jatkamaan sukuaan. Fakta kuitenkin on että kaikki suurempi paska maailmassa on miesten tuottamaa, tai en mä ainakaa muista yhtäkään sotaa tai kansanmurhaa joka olisi naisten idea.

Mulla ei ole aavistustakaan siitä mitä mä yritän tällä kirjoituksella sanoa niin älkää pyytäkö perustelemaan, olenhan kuitenkin vain David. Eiku siis mies ;)

Emmah sanoi:
Musta toi mainoskampanja olis ollut ennemmin :thumbs: Eli näin kahden naisen otoksen (Hipan ja minun siis) perusteella voisin todeta, että toi uusi tyyli vetoaa naisiin miehiä paljon paremmin

Hmm, jos laitettaisiin upea nainen mainostamaan miesten kalsareita, niin kyllä siitä toki mainosarvoa olisi. :kuola: Todennäköisesti en niitä kyllä silti ostaisi...

Jos taas mainoksessa olisi miehen näköinen/miestä esittävä nainen, niin ehdottomasti :down:

Net Virgin sanoi:
Eihän tän toki pitänyt noin vakava aihe olla... :lol2:

Äläs nyt, tämä koskettaa syvästi meitä kaikkia joilla on vakava sukupuoli-identiteettikriisi menossa. ;)

Strappado sanoi:
Äläs nyt, tämä koskettaa syvästi meitä kaikkia joilla on vakava sukupuoli-identiteettikriisi menossa. ;)

Ho hoo... vippichatistä päätellen näitä keijoilijoita on enemmänkin... :lol2:

ps. myös _0/

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. NOT

Fakta kuitenkin on että kaikki suurempi paska maailmassa on miesten tuottamaa, tai en mä ainakaa muista yhtäkään sotaa tai kansanmurhaa joka olisi naisten idea.

:sovinistimode/on:

Kun miehet "kiukuttelevat" niin harvoin, niin silloin on kiukuteltava kunnolla. Seurauksena on tuolloin sota tai kansanmurha. Naiset taas kiukuttelevat muutaman päivän ajan joka kuukausi. Sama kiukun määrä siis vain jakautuu sukupuolesta riippuen erisuuriin kerta-annoksiin. Kuin ette ole tätä tajunneet?

:sovinistimode/off:

Mitä äsken tapahtu!?

N.O.Kummonen sanoi:
:sovinistimode/on:
Naiset taas kiukuttelevat muutaman päivän ajan joka kuukausi.
:sovinistimode/off:
Eikös kuukaudessa ole yleensä vain muutama päivä, jolloin ei kiukutella :rolleyes:
Ja vika on aina miehessä, joka vastaa väärin kysymyksiin, joihin ei ole oikeaa vastausta.

ps. ;)

Joo, tästä "tähän kysymykseen on vain yksi oikea vastaus" jutusta voisi melkein perustaa threadin. Kaverit on nauranu ihan kippurassa, kun olen kertonut niille vastanneeni rehellisesti kysymykseen "Oliks sul mua ikävä?". En vaan viittiny valehdella.

Joku nainen voisi muuten vastata, että minkä takia naiset saavat kerran kuussa vedota hormooneihinsa, mutta mies ei edes kertaa koko elämänsä aikana???

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom