Janinan seuraaja....

Baarikello sanoi:
Eräänlaista taidetta siis.
:wanha:

Lollotilol. :D .

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Baarikello sanoi:
Vapaaehtoisestihan sinne mentiin. Ei siinä petosta pitäisi olla.

Transseksuaalisuuden kertomatta jättäminen ei ole tässä tapauksessa petos? Jos vapaaehtoisuuden ja petoksen käsitteet ovat mielestäsi toisensa poissulkevat, niin antaisitko sitten muutaman (noh, yksikin riittää, olen reilulla päällä) esimerkin "pakotetusta petoksesta". Kiitos jo etukäteen.

Hyi saatana, lailla tuollaiset pitäisi kieltää! :urjo:
( ja turha tulla sitten avautumaan siitä että sinun pitäisi opetella avarakatseisemmaksi bla bla bla...... )

Baarikello sanoi:
Joku tykkää hirvestä, joku pikkupojista, joku samasta sukupuolesta ja joku siitä vastakkaisesta, kolmas neekeristä ja se neljäs tykkäisi olla kaikkien kanssa ja vielä samaan aikaan. Jokaisella olkoon oikeus seksuaalisuuteensa.

Seurausta elinympäristöstä se on, tycker jag. Eräänlaista taidetta siis.

Parahin barista: Oletko ymmärtänyt, että transseksuaalisuudella on jotakin tekemistä sen kanssa, kenestä "tykkää"? Koska et ole enää ihan nuori poika, niin on hyvä saada sivistää sinua tässä: Transseksuaalisuus on vain ja ainoastaan SUKUPUOLIidentiteetin kysymys. Sillä ei ole mitään tekemistä intentionaalisen seksuaalisuuden kanssa. Onhan nää käsitteet tietenkin silleen vaikeita, että en mä yhtään ihmettele, jos olet niistä vähän pihalla.

Jos nyt halutaan tehdä biologisen ja elinympäristön jaottelua, niin tarkalleen ottaen kaikki syntymän jälkeen tapahtuva on elinympäristön tuotetta. Tämän voi testata viemällä vastasyntyneen metsään ja jättämällä sen sinne. Vai käytätkä "elinympäristöä" kenties "diskursiivisen" synonyyminä? Siitä, että geneettiset dispositiot aktivoituvat sosiaalisessa viitekehyksessä, ei voi kuitenkaan johtaa, että biologiaa ei ole. Eli vaikka transseksuaalisuus tietenkin edellyyttää mahdollisuutta identifioitua vastakkaiseen sukupuoleen, näyttäisi se silti olevan genetiikan tuottamaa. Esim. Hesari uutisoi taannoin kiinalaisesta maalaiskylästä olevasta transusta. Koko kylässä ei ollut koskaan aikaisemmin esiintynyt "transseksuaalisuuden" käsitettä - mies oli ensimmäinen laatuaan.

ringside sanoi:
Ja tämä on sinun mielestäsi vastus kysymykseeni? Mitä mieltä muut pakkislaiset on?

Mie en oo nero, mie pumppaan vaan rautaa.

Mutta silti en älynnyt että mihin tuolla vastattiin. Voin tietenkin olla vain rautaa nosteleva :david:

ringside sanoi:
Ja tämä on sinun mielestäsi vastus kysymykseeni?

Olin editoimassa, kun vastasit. Riippuu tietysti tässä tapauksessa paljolti sopimuksesta, minkä kaverit allekirjoittivat. Sen puutteessa lähestyin asiaa vain yleiseltä tasolta. Jos lupautuu sopimuksella epämääräisesti määriteltyyn ohjelmaan mukaan, niin turha siinä on jälkeenpäin petoksesta narista.

Jonkun ajan päästä suomessa tulee skandaali kun Miss Suomi joutuu luovuttamaan kruununsa, koska paljastuikin, että hän on paremminkin Mister Finland :jahas:

Onneksi olen vakituisessa parisuhteessa naisen kanssa, mutta varoitus niille jotka etsitte baareista seuraa :D

Aika pelottavaa kun miehet saadaan muokattua mallin näköisiksi naisiksi.

Baarikello sanoi:
Jos lupautuu sopimuksella epämääräisesti määriteltyyn ohjelmaan mukaan, niin turha siinä on jälkeenpäin petoksesta narista.

Juuri näin. Siitä olemme varmaankin yhtä mieltä, että "petos" käsitteenä nimenomaan edellyttää vapaaehtoisuutta yhdistettynä kertomatta jättämiseen. En minä ainakaan mitään muutakaan petoksen määrittelyä keksi. Alkuperäinen kommenttisihan nimenomaan kumosi petoksen lauseella "vapaaehtoisestihan siellä oltiin".

ringside sanoi:
Alkuperäinen kommenttisihan nimenomaan kumosi petoksen lauseella "vapaaehtoisestihan siellä oltiin".

Niin tai sitten sinä ymmärsit sen vain toisin. Väliäkö tuolla.
:piis:

Fiona sanoi:
Näinkö mä unta vai katosko tästä lopusta muutama viesti?

Kyllä minun mielestäni hävisi. Äkkiseltään tuntuisi järkevältä pukata koko thread roskakoriin, koska tässä threadissahan ei ole oikeastaan minkäänlaista aihetta.

Baarikello sanoi:
Vapaaehtoisestihan sinne mentiin. Ei siinä petosta pitäisi olla.

Sori hei hirveästi. Ei ollut mitenkään tarkoitus tuottaa sellaista käsitystä, että sä et osaisi ajatella. Tottakai ton ylläolevan voi ymmärtää monella eri tavalla.

ringside sanoi:
Mitä mieltä jengi noin muuten on transseksuaalisuudesta? Mun mielestä se on täysin biologinen juttu (en tosin tiedä miten), ja niin karu kohtalo ihmiselle, että maksattaisin niiden leikkaukset ja terapian ilolla mun veromarkoista. En pidä sitä ns. "valintana" tai "sairautena".

Olen tuntenut nuorempana kundin, joka oli luonteeltaan, jutuiltaan, tyyliltään ja eleiltään aivan kuin tyttö.

Hän oli tuolloin 15-16-vuotias ja odotti malttamattomana, että täytää 18, jotta pääsisi sukupuolenvaihdosleikkaukseen.

Tää henkilö kärsi ihan hirveästi kaikista miesmäisistä piirteistä, joita hänellä oli. Ja kärsi muutenkin, koska oli todellakin aivan väärässä kropassa.

Miesten mielestä voi olla kamala ajatus, että joku upea, seksikäs ja kaikinpuolin naisellinen nainen onkin mies. Mutta onko se nyt niin kamalaa? Jos se kerran on niin nainen kuin vaan voi olla. Mitäs sitten, että sille on joskus tehty kirurgisesti naisen sukupuolielimet?

ringside sanoi:
Ja tämä on sinun mielestäsi vastus kysymykseeni? Mitä mieltä muut pakkislaiset on?

Jos on niin typerä että menee johonkin sarjaan joka kuuluu tosi-tv-genreen, niin itsepähän kantaa seuraukset.
Niin tyhmiä ihmisiä pitääkin piinata, perkele...

Tuodaanpa nyt esille sellainen pointti joka muuttaa asian vieläkin monimutkaisemmaksi: osa miehistä jotka laittautuvat naisiksi ovat täysin heteroita, eivätkä voisi kuvitellakaan harrastavansa seksiä miehen kanssa. Naisten vaatteisiin pukeutuminen vain tuntuu kivalta ja kuulemma siinä pääsee kosketuksiin naisellisen puolensa kanssa (mitä se nyt sitten tarkoittakaan...).

Näistähän on ollut juttua aivan mainstream-lehdissäkin ja kun Suomi on yhdistysten luvattu maa, niin muistaakseni tällaisten miesten vaimoille ja tyttöystäville on olemassa oma yhdistyskin.

Baarikello sanoi:
Kukaan tuskin pakotti kirjoittamaan alle epämääräistä sopimusta.

Sen verran olen aiheesta lukenut, että sopimuksessa kerrottiin lopussa tulevasta suuresta yllätyksestä... No onko oikein huijata naaraita Loposen villen makkariin miljoonapotilla?

Mun mielestä vähän sama juttu, kuin menisi Springer-showhun aivan :david: :nä kuulemaan tyttöystävän uutisia.

Helie sanoi:
Miksi? Eikö ihminen saa näyttää siltä miltä haluaa & jos joku äijä tuntee kuuluvansa toiseen sukupuoleen/ tykkää mekoista niin miksi se nyt on niin kauheata? Vaikuttaako muiden sukupuoliset suuntaukset tai fetissit noin merkittävästi sun elämään?
Vähän suvaitsevuutta ei tekis pahaa sullekaan.. ;)

jokainen saa haluta ja tehdä mitä haluaa. pitää kuitenkin miettiä mitä se on kun omaa itseänsä, sellaiseksi kuin on tehty ja mikä pitää olla, aletaan muuttaa. :piis:
kuitenkaan tuollainen halu olla nainen ei varmasti tule geeneistä vaan elinympäristöstä, joten kyllä sen voi hoitaakin vaikka se ei sairaus niinkään olisikaan.
mun mielestä toi alkaa olla jumalanpilkkaa ja tässäkin asiassa mennään liian pitkälle ja tehdään asioita jotka ei meille kuulu. :(

Porkkanaraastin sanoi:
vaikka se ei sairaus niinkään olisikaan.
mun mielestä toi alkaa olla jumalanpilkkaa ja tässäkin asiassa mennään liian pitkälle ja tehdään asioita jotka ei meille kuulu. :(

No siinä nyt vaan on se, etteivät kaikki edes usko jumalaan, ja jos aiot sotkea sen kaverin tähän keskusteluun, niin voit aivan yhtä hyvin olla hiljaa.

Siksi toisekseen, homouden ja seksuaalisen kierouden katsantokanta on tässäkin taas jokaisen oma näkemys. Jos esim. tyttöystäväni penetroi allekirjoittanutta strap-onilla, en kai silti ole homo... :nolo: ööh..

Ei mutta ihan tosissaan: jos menee tv-sarjaan väenvängällä, niin seuraukset on kestettävä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom