Baarikello sanoi:Eräänlaista taidetta siis.
:wanha:
Lollotilol. :D .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Baarikello sanoi:Eräänlaista taidetta siis.
:wanha:
Baarikello sanoi:Vapaaehtoisestihan sinne mentiin. Ei siinä petosta pitäisi olla.
ringside sanoi:Transseksuaalisuuden kertomatta jättäminen ei ole tässä tapauksessa petos?
Baarikello sanoi:Joku tykkää hirvestä, joku pikkupojista, joku samasta sukupuolesta ja joku siitä vastakkaisesta, kolmas neekeristä ja se neljäs tykkäisi olla kaikkien kanssa ja vielä samaan aikaan. Jokaisella olkoon oikeus seksuaalisuuteensa.
Seurausta elinympäristöstä se on, tycker jag. Eräänlaista taidetta siis.
Baarikello sanoi:Kukaan tuskin pakotti kirjoittamaan alle sopimusta.
ringside sanoi:Ja tämä on sinun mielestäsi vastus kysymykseeni? Mitä mieltä muut pakkislaiset on?
ringside sanoi:Ja tämä on sinun mielestäsi vastus kysymykseeni?
ironchef sanoi:Mikäs se siellä pullottaa:
Baarikello sanoi:Jos lupautuu sopimuksella epämääräisesti määriteltyyn ohjelmaan mukaan, niin turha siinä on jälkeenpäin petoksesta narista.
ringside sanoi:Alkuperäinen kommenttisihan nimenomaan kumosi petoksen lauseella "vapaaehtoisestihan siellä oltiin".
Fiona sanoi:Näinkö mä unta vai katosko tästä lopusta muutama viesti?
Baarikello sanoi:Vapaaehtoisestihan sinne mentiin. Ei siinä petosta pitäisi olla.
ringside sanoi:Mitä mieltä jengi noin muuten on transseksuaalisuudesta? Mun mielestä se on täysin biologinen juttu (en tosin tiedä miten), ja niin karu kohtalo ihmiselle, että maksattaisin niiden leikkaukset ja terapian ilolla mun veromarkoista. En pidä sitä ns. "valintana" tai "sairautena".
ringside sanoi:Ja tämä on sinun mielestäsi vastus kysymykseeni? Mitä mieltä muut pakkislaiset on?
Baarikello sanoi:Kukaan tuskin pakotti kirjoittamaan alle epämääräistä sopimusta.
Helie sanoi:Miksi? Eikö ihminen saa näyttää siltä miltä haluaa & jos joku äijä tuntee kuuluvansa toiseen sukupuoleen/ tykkää mekoista niin miksi se nyt on niin kauheata? Vaikuttaako muiden sukupuoliset suuntaukset tai fetissit noin merkittävästi sun elämään?
Vähän suvaitsevuutta ei tekis pahaa sullekaan.. ;)
Porkkanaraastin sanoi:vaikka se ei sairaus niinkään olisikaan.
mun mielestä toi alkaa olla jumalanpilkkaa ja tässäkin asiassa mennään liian pitkälle ja tehdään asioita jotka ei meille kuulu. :(