Janinan seuraaja....

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli tolle firmalle varmaan tosi kalliiks toi projekti, ku kerkis jo painaa kaikki kuvastotki. :wall: No onpa ainaki takan sytykettä.

D.Yates sanoi:
Englannissa ovat tehneet tosi-tv -ohjelman, jossa joukko miehiä vonkaa tietämättään transua. :D

On tuossa kyllä kieltämättä suuri erehtymisen vaara, näyttää paremmalta kuin suurin osa naisista:
http://www.miriamssecret.com/gallery1.html
Kun ne jätkät sai tietää, että kyseinen "nainen" olikin mies niin yksi äijä tirvasi heti tuottajaa turpaan ja sitten haastettiin koko tuotantoyhtiö oikeuteen! :lol2:

Jos tollalailla nolaa tv:ssä ja aiheuttaa kenties elinikäisen trauman niin oikeuteen vaan. :curs:
Kumma kun ei voi olla varma edes sukupuolesta enää.
Turvallisuusohjeet naisten iskemiseen:
1. Tarkkaile löytyykö aataminomena
2. Vaadi näyttämään henkkareita
3. Balls check
4. Vaadi kuvia hänestä vuosien varrelta

:kippis1:

Leka sanoi:
Jos tollalailla nolaa tv:ssä ja aiheuttaa kenties elinikäisen trauman niin oikeuteen vaan. :curs:

Vapaaehtoisestihan sinne mentiin. Ei siinä petosta pitäisi olla.

Jaa-a. Että rinnat ovat tulleet hormoneilla.
Ihmettelen vaan että mitähän jännää sieltä alapäästä mahtaa löytyä.

Taitaa olla alkua harmageddonille...
Tulevaisuudessa naiset ovat miehiä ja miehet naisia. "Normaalit" ihmiset ovat rikollisia ja heidät tuomitaan kuolemaan. TATJ (Transeksuaaliset Anti Terroristi joukot) tehtävänä on eliminoida normaalit, nuo rikollisista pahimmat jotka uhkaavat maailman rauhaa.
To be continued...

efuman sanoi:
Joku kuitenki kuolannu tota äijää ja luullu sitä naiseksi,nyt sit vetäny herneen nenäänsä ku tajunnu sen olevan mies.

Tulee tästä mieleen palstakeskustelujen Diana Ball, josta monille tuli samanlainen yllätys totuuden paljastuttua.

Törkeä juttu kaiken kaikkiaan...samassa jutussa bikinifirman edustaja kaiken lisäksi kertoo etsivänsä suomalaista seuraajaa Janinalle painottaen, että vaatimustaso heidän malleilleen on kova. Onpa totisesti kova, kun rinnaton transu on ylittänyt riman.

Gospodin47 sanoi:
Jos haluaa nähdä kauniita 'naisia' niin tervemenoa Thaimaahan ;) Syntisen Bangkokin keskustan pimeillä sivukujilla kun väistelee paikallisten ladypoikien hyökkäilyä niin huh huh...Ja onhan niitä ihan normidiskoissakin. Elikkäs jos näkyy todella kaunis, pitkähkö nainen joka on sinusta erittäin kiinnostunut niin pientä varovaisuutta peliin... :jahas: Kun eihän sitä koskaan tiedä...Monesti näkyy pelipaikoilla jymäytettyjä vanhempia herrasmiehiä käsikynkkää tommosen tapauksen kanssa kävelevän kohti majapaikkaa. Vaikka eihän sitä tiedä jos nämä :david: vaikka tykkäävät tollasesta :urjo:

Tuolla "lajilla" tosiaan lienee oma fainijoukkonsa. Muistelen että tv:ssä oli jokin vuosi sitten ihan dokumentti miehistä jotka seurustelivat (tai olivat peräti naimisissa) transujen kanssa. Joku niistä miehistä terhensi ettei koskaan voisi olla "silleen ja tälleen" tavallisen miehen kanssa.

Mikäs se siellä pullottaa:
Onko se tampax...
Onko se tappi....
Onko se kyrpä....
Loppuuko HAPPI?...
:lol2:
shemale15.jpg

Leka sanoi:
:urjo:
Näyttää kyllä ilmiselvästi transsulta.
IMO:
Sukupuolileikkaukset pitäis kieltää lailla ja transsut vangita ja lähettää vaikka ruotsiin.

Miksi? Eikö ihminen saa näyttää siltä miltä haluaa & jos joku äijä tuntee kuuluvansa toiseen sukupuoleen/ tykkää mekoista niin miksi se nyt on niin kauheata? Vaikuttaako muiden sukupuoliset suuntaukset tai fetissit noin merkittävästi sun elämään?
Vähän suvaitsevuutta ei tekis pahaa sullekaan.. ;)

Outo veto Panokselta,

Tollasta olis oottanu joltain benettonilta, mutta kyllä toi ei uppoa ainakaan mun vaatimattomiin aivontapaisiin.
Mutta miehiähän kaytetään aika paljon naisten korvikkeena mallimailmassa. Suurinosa esim sukkahousumainnoksissa ja paketeissa näkyvistä sääristä kuuluu miehille.

Milo sanoi:
Tuo on kyllä parhaimman näköinen jätkä minkä oon nähnyt.

Ei saatanan saatana...mä en oo enää varma, oonko mä hetero...ei vittu, jojo kutsuu...Mitä mieltä jengi muuten on: olisinko mä hinaaja, jos mä laittaisin tota beehen? Oletusarvona tietenkin on, että sillä

- ei ole kyrpää ja kasseja
- se on itse psykologisesti nainen
- ainoa mikä siinä on miestä on aataminomena ja yy-kromosomi
- ja huom: MÄ olen se joka penetroi!

Mitä mieltä jengi noin muuten on transseksuaalisuudesta? Mun mielestä se on täysin biologinen juttu (en tosin tiedä miten), ja niin karu kohtalo ihmiselle, että maksattaisin niiden leikkaukset ja terapian ilolla mun veromarkoista. En pidä sitä ns. "valintana" tai "sairautena".

D.Yates sanoi:
Englannissa ovat tehneet tosi-tv -ohjelman, jossa joukko miehiä vonkaa tietämättään transua. :D

On tuossa kyllä kieltämättä suuri erehtymisen vaara, näyttää paremmalta kuin suurin osa naisista:
http://www.miriamssecret.com/gallery1.html

En mä kyllä ois erottanu, että kyseessä mies jos ei olis kerrottu. Ehkä ainoat joista voi vähän päätellä on kädet ja ehkä hiukan silmät. Jos toi olis nainen niin ihan OK, mutta kun tietää että kyseessä on mies niin :urjo:

ringside sanoi:
Mitä mieltä jengi noin muuten on transseksuaalisuudesta?

Joku tykkää hirvestä, joku pikkupojista, joku samasta sukupuolesta ja joku siitä vastakkaisesta, kolmas neekeristä ja se neljäs tykkäisi olla kaikkien kanssa ja vielä samaan aikaan. Jokaisella olkoon oikeus seksuaalisuuteensa. Luonnollisena järjestelynä tietysti se, että esim. mekkomaunon voi vapaasti jättää ottamatta töihin tai päästämättä kauppaansa ilman, että siitä seuraa valtion taholta sakkorangaistusta, tms. Tämän lisäksi.....

ringside sanoi:
että maksattaisin niiden leikkaukset ja terapian ilolla mun veromarkoista.

...tietysti ihmisoikeuksia ja tehokkuuteen pyrkimistä unohtamatta en hommaisi rahaa tuota kautta, vaan siirtäisin rahoituksen täysin vapaaehtoisuuden varaan. Hyysätä niitä ei tarvitse.

ringside sanoi:
En pidä sitä ns. "valintana" tai "sairautena".

Seurausta elinympäristöstä se on, tycker jag. Eräänlaista taidetta siis.
:wanha:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom