Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sanoihan Mentulakin, että on allekirjoittanut sopimuksen jossa lupautuu olla käyttämättä kiellettyjä aineita.;DD
Siis voi helvetti teidän kanssa, tänne pitäs varmaan postata jotain facebook keskusteluja niin te apinat hiljenisitte. Mun kanta onse, että roinaaminen on ihan fine jos et väitä olevasi natu. Ja tiedän tasan tarkkaan kuinka paljon geenit vaikuttaa, mulla on kavereita jotka näyttää paljon kovemmilta mitä jotkut roinarit.Jokainen joka on itseä paremmassa kunnossa roinaa t: jonne
Siis voi helvetti teidän kanssa, tänne pitäs varmaan postata jotain facebook keskusteluja niin te apinat hiljenisitte. Mun kanta onse, että roinaaminen on ihan fine jos et väitä olevasi natu. Ja tiedän tasan tarkkaan kuinka paljon geenit vaikuttaa, mulla on kavereita jotka näyttää paljon kovemmilta mitä jotkut roinarit.
Huoh.Postaa ihmeessä jonne.
Koska he ovat sen itse kertoneet, tai heidän kaverinsa.
Siis voi helvetti teidän kanssa, tänne pitäs varmaan postata jotain facebook keskusteluja niin te apinat hiljenisitte. Mun kanta onse, että roinaaminen on ihan fine jos et väitä olevasi natu. Ja tiedän tasan tarkkaan kuinka paljon geenit vaikuttaa, mulla on kavereita jotka näyttää paljon kovemmilta mitä jotkut roinarit.
Turha teidän kanssa on väitellä, kunhan ite tiedän totuuden enkä usko kaikkea niin sinisilmäisesti.Helsingissä on pienet piirit, totta. Mutta on samalla kyllä jo melkoinen sattuma, että NFE:n (oletan että tästä top kolmosesta kyse) junnujen kärkikolmikosta kaikki kolme kuuluvat sulla suoraan tai välillisesti niin lähipiiriin, että vapautuneesti voi 'huudella' jopa asiasta, josta kiinnijäädessään olisi kohtuu kovat seuraukset? Kolmen kärjestä yksi on lisäksi raisiolainen, ja kaikki eri tiimistä. Ja viestihistorian perusteella itse olet joku pari vuotta salilla käynyt, nyt armeijassa oleva nuori jannu, vs. joku, jonka voisi olettaa skenessä olevana jotain tietävänkin.
Kaverit kertoneet ja Facebook-keskustelut yhä mielestäni 'todisteena siitä että kaikki roinaa' miesten bikinissäkin siten silkkaa p*skaa.
Sanoihan Mentulakin, että on allekirjoittanut sopimuksen jossa lupautuu olla käyttämättä kiellettyjä aineita.;DD
Turha teidän kanssa on väitellä, kunhan ite tiedän totuuden enkä usko kaikkea niin sinisilmäisesti.
Olen ennenkin ihmetellyt ja ihmettelen edelleen, että kuinka paskassa kunnossa täälä on porukka jotka kuvittelee että shortsiin tai edes classic-kuntoon tarvii roinaa. Käykää nyt ees se 5 vuotta salilla ennen noita aivopieruja.
Teijän kanta nyt on tullut harvinaisen selväksi. Hard work and dedication eks nii?:D
Minä väitän, että ainakin 75 % suomalaisista CBB- ja fysiikkakisaajista on ihan täysin natuja. Voi olla että lukema on suurempikin, ehkä jopa 90 % tai yli.