James Nikander - men's physique

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jal8eni
  • Aloitettu Aloitettu
Jokainen joka on itseä paremmassa kunnossa roinaa t: jonne
Siis voi helvetti teidän kanssa, tänne pitäs varmaan postata jotain facebook keskusteluja niin te apinat hiljenisitte. Mun kanta onse, että roinaaminen on ihan fine jos et väitä olevasi natu. Ja tiedän tasan tarkkaan kuinka paljon geenit vaikuttaa, mulla on kavereita jotka näyttää paljon kovemmilta mitä jotkut roinarit.

Siis voi helvetti teidän kanssa, tänne pitäs varmaan postata jotain facebook keskusteluja niin te apinat hiljenisitte. Mun kanta onse, että roinaaminen on ihan fine jos et väitä olevasi natu. Ja tiedän tasan tarkkaan kuinka paljon geenit vaikuttaa, mulla on kavereita jotka näyttää paljon kovemmilta mitä jotkut roinarit.

Postaa ihmeessä jonne.

Koska he ovat sen itse kertoneet, tai heidän kaverinsa.

Helsingissä on pienet piirit, totta. Mutta on samalla kyllä jo melkoinen sattuma, että NFE:n (oletan että tästä top kolmosesta kyse) junnujen kärkikolmikosta kaikki kolme kuuluvat sulla suoraan tai välillisesti niin lähipiiriin, että vapautuneesti voi 'huudella' jopa asiasta, josta kiinnijäädessään olisi kohtuu kovat seuraukset? Kolmen kärjestä yksi on lisäksi raisiolainen, ja kaikki eri tiimistä. Ja viestihistorian perusteella itse olet pari vuotta salilla käynyt, nyt armeijassa oleva nuori jannu, vs. joku, jonka voisi olettaa skenessä olevana jotain tietävänkin.

Kaverit kertoneet ja Facebook-keskustelut yhä mielestäni 'todisteena siitä että kaikki roinaa' miesten bikinissäkin siten silkkaa p*skaa.

Viimeksi muokattu:
Helsingissä on pienet piirit, totta. Mutta on samalla kyllä jo melkoinen sattuma, että NFE:n (oletan että tästä top kolmosesta kyse) junnujen kärkikolmikosta kaikki kolme kuuluvat sulla suoraan tai välillisesti niin lähipiiriin, että vapautuneesti voi 'huudella' jopa asiasta, josta kiinnijäädessään olisi kohtuu kovat seuraukset? Kolmen kärjestä yksi on lisäksi raisiolainen, ja kaikki eri tiimistä. Ja viestihistorian perusteella itse olet joku pari vuotta salilla käynyt, nyt armeijassa oleva nuori jannu, vs. joku, jonka voisi olettaa skenessä olevana jotain tietävänkin.

Kaverit kertoneet ja Facebook-keskustelut yhä mielestäni 'todisteena siitä että kaikki roinaa' miesten bikinissäkin siten silkkaa p*skaa.
Turha teidän kanssa on väitellä, kunhan ite tiedän totuuden enkä usko kaikkea niin sinisilmäisesti.

Sanoihan Mentulakin, että on allekirjoittanut sopimuksen jossa lupautuu olla käyttämättä kiellettyjä aineita.;DD

Tuolla läpyskällä ei ole mitään tekemistä IFBB Finlandin ja sen testauksen kanssa jonka ADT suorittaa. Erona on se että noo Fitnesskisaajat ja CBB-äijät kusee purkkiin niin kisassa kun offillakin ja ne testit on käytännössä samat kun vaikka hiihdossa.

Mulla on kans facebookissa käytyjä keskusteluita mitkä todistaa, että nämä kaverit on 100% naturaaleja, eli pitäisi vissiin postata tänne niin sinä apina hiljenisit.

Olen ennenkin ihmetellyt ja ihmettelen edelleen, että kuinka paskassa kunnossa täälä on porukka jotka kuvittelee että shortsiin tai edes classic-kuntoon tarvii roinaa. Käykää nyt ees se 5 vuotta salilla ennen noita aivopieruja.

Tämä mietityttää vahvasti myös. Iltapäivälehtien kommenttiosioissa ymmärrän ne heitot 'jaa-a, tais olla lainalihaa kun niin nopeesti lähti', keskiverto ei salilla käyvä kansanosa kun ei muutenkaan tunnu ymmärtävän yhtään mitään lihaskasvun periaatteista, saati lihaskunnon ylläpidosta. Ja sen myötä kommentit sitten ovat tasoa 'mitä sä nyt enää treenaat, kun oot jo hyvässä kunnossa'.

Täällä olettaisin ja toivoisin tietotason olevan parempi, mutta ei.

Keskiverto pakkistreenarit kun nykyään keskittyvät enemmän ohjelmiensa viilaamiseen ja säätämiseen viikkotasolla ja jatkuvaan makrojen laskemiseen, treenaamatta ikinä kuukautta pidempää ajanjaksoa oikeasti kovaa ja syömällä puhtaasti. Sitten kun joku toinen on kovassa kunnossa muutaman vuoden treenillä ja itse ei olla 5 vuoteen kehitytty mihinkään niin kaikki muut roinaa.

Menkää vaikka keskiverto kamppailusalille katsomaan niin sielläkin on läjäpäin äijiä jotka eivät punttaile ollenkaan ja silti ovat niin kovassa tikissä ettei sen pitäisi olla mahdollista, paitsi tietenkin jos nekin kaikki vaan roinaa.

Joskus jossain suoli24 yms joku kirjoitti "tiedän luotettavasta lähteestä että oton faija on myrkyttäny sitä jo nuoresta" , haha voin takuuvarmasti sanoa että faija ei oo ollu ikinä missään tekemisissä roinan kanssa.
Että niin luotettavia on noi nettijutut..

Johan noista kuvista näkee, että nuo on kaikki natupoikia tuolla physiquessa näissä pikkukisoissa, miksi pitäisi edes epäillä roinaa, kun ei edes näytä tippaakaan siltä?

Lasketteko "natu"ksi myös sen, että käyttää aineita jotka ei näy testeissä? Kasvut,peptidit yms.
Niitä meinaan oon nähnyt joidenkin fysiikka kisaajien ihan omin silmin tikkaavan.

Back
Ylös Bottom