Jalkapallon MM-kisat 2010 Etelä-Afrikka 11.6.-11.7.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alec
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
...niin, katsos meillä joillain on vielä moraalikäsitys kunnossa. Jos sulla ei eilen moraaliviisari värähtänyt, niin sinulla ei taida olla. Ei se sen kummempaa.

Voitko selventää mikä moraalinen virhe tilanteessa oli? Voin sitten korjailla vajaata moraalikäsitystäni.

Vaikka inhoon koko joukkuetta ja toivon niille vähiten menestystä niin pakko sanoo et onpa ollu jäätävää peliä näissä kisoissa, tuloksia jos kattoo.

argenttiina lähti häntä koipien välissä nöyryytettynä kotiin! Klose on jumala.
Ensi pelissä tekee vielä 2 maalia ja siirtyy brassihinttien ohi mm- maalintekijöissä.

Saksa, jalkapallon maailmanmestari 2010.

Valitettavasti Saksa lähtee kotia. Itelle kyllä vaikee paikka, sillä Saksa on Hollannin ohella ollu aina mun ykköset Euroopasta.
Josko Messi avais jo nyt hanat. Saksan topparit, ainakin minun silmiin, pelannu uskomtoman hienosti. Tänään se eka kunnon testi on.

Edit: Ja akka paistaa pekonia ja mulla kaltsua kädessä. Ei sitä muuta ebäää :)

Näitä ennustuksia on aina mukava jälkeenpäin korjailla:D

Nyt on hyvät fiilikset:rock:

Seuraava peli tulee Saksalla olemaan rankka, oli sitten vastassa Espanja tai Uruguay. Paineet sen kun kasvaa, perkl.

Voitko selventää mikä moraalinen virhe tilanteessa oli?

..no eipä juuri kiinnosta selventää sen kummemmin. Moraalihan on jokaisen henkilökohtainen juttu, eli ei sun mun takia tai eilisen pelin takia tarvitse itseäsi mitenkään muuttaa.

Vituttaa Argentiinan häviö, mutta täytyy nostaa hattua Saksalle. Ensin voitto Englannista ja nyt Argentiinasta. Mielestäni vähän eri vastustajat, mitä esim. Uruguaylla ollut (E-Korea sekä Ghana).

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ai että Saksa on kova. Turha muuten alkaa jeesustelemaan Luis Suarezin tempusta, mies pelasti Uruguayn ja antoi joukkueelle mahdollisuuden voittoon.

..no eipä juuri kiinnosta selventää sen kummemmin. Moraalihan on jokaisen henkilökohtainen juttu, eli ei sun mun takia tai eilisen pelin takia tarvitse itseäsi mitenkään muuttaa.

Hehe ite haluisin kans kuulla miten toi nyt moraalisesti oli niiiin väärin? Ratkaisu oli kyllä sääntöjen vastainen, mutta kukaan ei ollut edes lähellä loukkaantua. Minusta olisi ollut moraalittomampaa päästää pallo maaliin ;)

Mitenkäs tämä toinen maali muutes saksalta? Oliko toi muiden mielestä paitsio? syöttö lähti hieman eteenpäin ei sivulle?

Mitenkäs tämä toinen maali muutes saksalta? Oliko toi muiden mielestä paitsio? syöttö lähti hieman eteenpäin ei sivulle?

Ei ollut, samalla linjallahan maalin tekjä oli alimman miehen kanssa. Saapa nähä minkälainen peli tästä Espanja - Paraguay pelistä tulee.. Toivottavasti tulee Paraguay:lta maalin tekoa yritystä, eikä pelkästään puolustusta mitä Espanja koittaa sitte hajottaa.

Viimeksi muokattu:
Jos säännöt "sallivat" tuon Suarezin tempun, niin vaikea sitä moraalia on arvioida. Suarezhan pelasi joukkueelle vaikka joutui itse ulos, eli "took one for the team" perinteisessä mielessä. Periaatteessahan tuo on aavistuksen illegitiimiä, ja vaikea kuvitella esim. Hyypiää pelaamassa palloa kädellä tuolla tapaa, mutta sääntöjen puitteissa mielestäni ei moraalitonta. Se on sitten toinen asia pitäisikö säännöissä olla esim. kohta jossa tuollainen tilanne voitaisiin tuomita suoraan maaliksi, ja periaatteessa tuo kädellä pelaaminen sallii jokaisen pelaajan toimimisen maalivahtina viime sekunneilla, koska ilman muuta rankkari + ulosajo on tuossa tilanteessa suoraa maalia vähäisempi paha.

Noista uusinnoista: kiinnitin tuohon uusintojen näyttämättä jättämiseen siinä tilanteessa, olisiko ollu Espanja-Portugali, kun mahdollisesti paitsiona tehdystä maalista ei mielestäni näytetty "paitsiokuvaa", vaan epämääräisempiä hidastuksia ilman viivaa ja tummennettua aluetta. Sen jälkeen olen tulkinnut että jos jostain epäselvästä tilanteesta ei näytetä televisiossa kunnollista hidastusta, niin ohjaamossa tms. on tulkittu tilanne tuomarivirheeksi ja sitä ei näytetä.

Edit: esim. tuosta äsken tapahtuneesta Paraguayn paitsioksi tuomitusta maalista ei taidettu näyttää sitä perinteistä paitsiotilannekuvaa.

...
Edit: esim. tuosta äsken tapahtuneesta Paraguayn paitsioksi tuomitusta maalista ei taidettu näyttää sitä perinteistä paitsiotilannekuvaa.

Kyllä siitä ainaki omasta mielestäni hyvää kuvaa näytettiin ja mielestäni Suarezille voisi lyödä turnaus aikaisen pelin kiellon melkein, kun menee vielä kehumaan tuolla tempullansa, ei sovi jalkapallon urheiluhenkeen tuollainen ainakaan omasta mielestäni.

Kyllä siitä ainaki omasta mielestäni hyvää kuvaa näytettiin ja mielestäni Suarezille voisi lyödä turnaus aikaisen pelin kiellon melkein, kun menee vielä kehumaan tuolla tempullansa, ei sovi jalkapallon urheiluhenkeen tuollainen ainakaan omasta mielestäni.

Niin näytettiin hyvää kuvaa, mutta paitsioista on ollut tapana näissä kisoissa näyttää se pysäytyskuva, jossa on viiva ja tummennettu alue. Sitä ei mielestäni näytetty, eikä ole mielestäni näytetty siinä mainitsemassanikaan tilanteessa.

Suositut

Back
Ylös Bottom