Jalkapallon MM-kisat 2010 Etelä-Afrikka 11.6.-11.7.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alec
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Nyt täytyy entisenä nappulaliigafutarina sanoa, että paskaa. En tosiaan katsonut ensimmäistä puoliaikaa, jossa Brasilia oli kuulemma parempi (kuin toisessa), mutta toisessa erässä brassit onnistuivat lähinnä rikkomaan peliä.

Niin pientä pilkun viilaamista, futiksessahan ei pelata eriä vaan kaksi puoliaikaa ;)
Ja edelleen en tiedä mitä peliä katsoit mutta kyllähän Hollannin peli oli tylsää.

Niin kai se oli tylsää jos sitä katsoi pettyneenä brassifanina. Myönnettäköön että kirjoitin tähän threadiin ylipäätään mitään aika pitkälti sen takia, että yleensä täällä jengi hehkuttaa tuota Brasiliaa teki joukkue mitä tahansa.

ronaldinho ois tiputtanu hollannin ;)

Mitvit? Muntari on avauksessa, on näköjään päässyt valmentajan koirankopista.

No voi vittu, Juusela oli nopeampi.

Vedolyöjille tiedoksi: Söin juuri Kingston-nimisen pizzan ja se oli maultaan aika paska. Johtopäätös tästä siis on, että Ghanan Kingson on myös paska ja päästää kaksi maalia. Lopputulos siis 2-0 Uruguaylle. Voitte sitten kiittää minua, kun rahat kilahtaa tilille.

Kyllä Hollanti vaan ansaitsi voittonsa, oli parempi ja ennen kaikkea teki maalin enemmän kun brasilia ! Hollanti :rock:
Ei todellakaan ansainnut.

Jos brassit olis voittaneet tämän, niin oltais näissä kisoissa nähty vielä seuraavien ottelun lopputuloksesta riippumatta kahden ottelun verran oikeaa jalkapalloa. Todella suuri pettymys kaikinpuolin. Btw helvetin hieno se eka maali.

edit. Selasin pari viimeistä sivua, ja en tajua että mikä vittu siinä on, että aika moni tuntuu vihaavan Brasiliaa? Brasiliahan on kisojen kestosuosikki, ja pelaa todella näyttävää jalkapalloa. Ainut syy minkä keksin on se, että joidenkin mielestä on "muodikasta" vihata tähän asti ylivoimaisesti parhaiten menestynyttä jalkapallomaata. Sitä se ei kuitenkaan valitettavasti ole. Jokainen jalkapalloa seuraava voi kuitenkin allekirjoittaa sen, että brasilia pelaa yleensä erittäin hienoa ja näyttävää futista(jos joku täällä väittää muuta, niin puhuu paskaa). Brasilian vihaaminen on siis tavallaan vihaa itse jalkapalloa ja hienoja maaleja kohtaan. Eipä siis taida koko juttu olla ihan loppuun asti ajateltua.

Tosin tässä kisoissa on pistänyt hieman vituttamaan toi brassien filmaus, mutta ei se edellisiin tosiasioihin kuitenkaan mitenkään vaikuta.

On toi Kingson kyl kova maalivahti. Tossakin Suarezin laukauksessa huikeat refleksit ja kimmoisuus.

Ei todellakaan ansainnut.

Jos brassit olis voittaneet tämän, niin oltais näissä kisoissa nähty vielä seuraavien ottelun lopputuloksesta riippumatta kahden ottelun verran oikeaa jalkapalloa. Todella suuri pettymys kaikinpuolin. Btw helvetin hieno se eka maali.

edit. Selasin pari viimeistä sivua, ja en tajua että mikä vittu siinä on, että aika moni tuntuu vihaavan Brasiliaa? Brasiliahan on kisojen kestosuosikki, ja pelaa todella näyttävää jalkapalloa. Ainut syy minkä keksin on se, että joidenkin mielestä on "muodikasta" vihata tähän asti ylivoimaisesti parhaiten menestynyttä jalkapallomaata. Sitä se ei kuitenkaan valitettavasti ole.

hollannin puolustuksen iso virhe se brassien maali.

itse inhoan brasiliaa koska dinho ei päässy mukaan :D
no ei vaan...ihmiset jotka ei tiedä jalkapallosta vittuakaan kannattavat aina brasiliaa (tai englantia) ja tiedän sen ärsyttävän/vituttavan monia futisfaneja

edit. Selasin pari viimeistä sivua, ja en tajua että mikä vittu siinä on, että aika moni tuntuu vihaavan Brasiliaa? Brasiliahan on kisojen kestosuosikki, ja pelaa todella näyttävää jalkapalloa. Ainut syy minkä keksin on se, että joidenkin mielestä on "muodikasta" vihata tähän asti ylivoimaisesti parhaiten menestynyttä jalkapallomaata. Sitä se ei kuitenkaan valitettavasti ole.

Minusta tuossa Brasilian pelissä ei ole mitään ihmeellistä, ja esim. Espanja, Hollanti (Robbenin ollessa kokoonpanossa) ja Argentiina pelaavat hienomman näköistä jalkapalloa. Mikähän vittu siinä on, että aika moni tuntuu hehkuttavan tuota Brasiliaa vanhojen meriittien takia?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Minusta tuossa Brasilian pelissä ei ole mitään ihmeellistä, ja esim. Espanja, Hollanti (Robbenin ollessa kokoonpanossa) ja Argentiina pelaavat hienomman näköistä jalkapalloa. Mikähän vittu siinä on, että aika moni tuntuu hehkuttavan tuota Brasiliaa vanhojen meriittien takia?

Niin tai sitten Brasilia on vaan toisten kesto suosikki kuten minun jo 70-luvulta lähtien. Itse en kyllä ymmärrä Hollannin tai Englannin hehkutusta koska molemmat pelaavat tylsää mielikuvituksetonta futista.

no ei vaan...ihmiset jotka ei tiedä jalkapallosta vittuakaan kannattavat aina brasiliaa (tai englantia) ja tiedän sen ärsyttävän/vituttavan monia futisfaneja

Tämä voi olla aika suuri syy. Tilanne ei ole kuitenkaan niin paha kuin Romarion ja Bebeton aikoina, kun suomalainen media loi sambafutis-termin, joka puri suomalaiseen tuularikansaan kuin häkä. Tämän jälkeen jokainen kaduntallaaja ja roskalehtien julkkis ilmoitti suosikikseen Brasilian, koska "ne pelaa niin iloista sambafutista." Kukaan ei voi varmaan myöskään unohtaa Rivaldon törkeää filmiä kulmalipulla ja jatkuvat Jeesus-paitojen esilletuonti saattavat myös ärsyttää useita.

Omalta osalta joukkueessa pelaa liikaa ns. vittupäitä (Lucio, Dani Alves, Felipe Melo, Luis Fabiano, Robinho), että joukkueen symppaaminen on hieman hankalaa.

e-Ja Muntari kiittää. Ihan loppuun vielä, voi paska.

hollannin puolustuksen iso virhe se brassien maali.

itse inhoan brasiliaa koska dinho ei päässy mukaan :D
Olisikohan tällä joku yhteys siihen, että Brasilia on tähän asti pärjännyt kaikista parhaiten?

Jaa-a, itseäni taas vituttaa se, että lajissa kuin lajissa "asiantuntijat" yrittävät aina päästä pätemään ja olemaan muiden ihmisten yläpuolella, eivätkä voi koskaan ennen kilpailua uskoa sen todennäköisimmän voittajaehdokkaan mahdollisuuksiin.

Omalta osalta joukkueessa pelaa liikaa ns. vittupäitä (Lucio, Dani Alves, Felipe Melo, Luis Fabiano, Robinho), että joukkueen symppaaminen on hieman hankalaa.
.

Vei sanat suustani. Minulle on mahdotonta pitää joukkueesta, josta löytyy noin monta vittumaista pelaajaa. Taitavia jätkiä tosin.

Muuttui muuten aika radikaalisti Ghanalle peli tuossa 25min jälkeen. Ja loistava kierre tuossa maaliin menneessä vedossa.

Vei sanat suustani. Minulle on mahdotonta pitää joukkueesta, josta löytyy noin monta vittumaista pelaajaa. Taitavia jätkiä tosin.

Muuttui muuten aika radikaalisti Ghanalle peli tuossa 25min jälkeen. Ja loistava kierre tuossa maaliin menneessä vedossa.

Täällä kans samanlaisia fiiliksiä. Fabianoo jaksa katella espanjan liigassa ja eipä tuosta melostakaan aina kovin positiivisia fiiliksiä jää. Lucia on jo kaiken huippu höystettynä jeesus paidalla.

Diegoooooo Forlaaaaaan! nätti!!!

miks mulla on sellanen tunne että tuomarit tulee lahjottamaan voiton ghanalle?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom