Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Monta maalia oot elämäsi aikana nähnyt jotka toi maalikamera muuttais. Veikkaan ettet kovin montaa. Paitsiomaaleja, väärin paitsiona hylättyjä maaleja ja maalintekijän rikkeestä johtuvia maaleja on varmaan tullut nähtyä aika monta. Tietenkin jokainen oikea tuomio on suunta parempaan. En vaan jaksa olla innoissani tuosta maalikameroiden tarpeellisuuden uudelleen pöydälle nostamisesta. Olen valmis elämään samoilla säännöillä jotka opin hyväksymään 12 vuotta sitten.
mut jos jokaista paitsiotilannetta ruvetaan kelailemaan videolta niin morjens
Tässä pelissä taisi kuitenkin virkaveli esittää parempia näyttöjä... Kokonaisuudessaan asia lienee kuten sanoit.edit. Casillas on kyllä tän hetken paras molari.
kameramies oli kylläkin tilanteessa oikeasti varmaan 5 metrin päässä, mutta käytti vain kameran zoomia.Jep, tuo viimeinen hidastus näytti, että portugalilainen tuli kyynärpää ylhäällä tilanteeseen, mutta en saanut selvää oliko kontaktia.
C.Ronaldo näytti kapteenin elkeitä sylkäistessään päin kameramiestä.
edit. Casillas on kyllä tän hetken paras molari.
kameramies oli kylläkin tilanteessa oikeasti varmaan 5 metrin päässä, mutta käytti vain kameran zoomia.
Saatana että pistää vituttaa noi filmaamiset ja se että noi tuomarit aina menee niihin. Itse jos olisin tuomari en ikinä viheltäisi noista maassa kieriskelyistä, ellen 100 varmasti olisi nähnyt että oli selkeä kontakti. Spanja kyllä ansaitsi tästä voiton.
Monta maalia oot elämäsi aikana nähnyt jotka toi maalikamera muuttais. Veikkaan ettet kovin montaa. Paitsiomaaleja, väärin paitsiona hylättyjä maaleja ja maalintekijän rikkeestä johtuvia maaleja on varmaan tullut nähtyä aika monta. Tietenkin jokainen oikea tuomio on suunta parempaan. En vaan jaksa olla innoissani tuosta maalikameroiden tarpeellisuuden uudelleen pöydälle nostamisesta. Olen valmis elämään samoilla säännöillä jotka opin hyväksymään 12 vuotta sitten.