Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eilinen tuomari ei kyllä ollut ajantasalla. Selkeitä virheitä ja kortteja jäi antamatta, ja vastaavasti pari korttia tuli tilanteesta, jossa ei edes ollut kontaktia. Jotenkin tuntui siltä, että Hollannille vihellettiin virheitä koko ajan, Argentiinalle ei juuri mistään. Jopa pallon tavoittelutilanteessa, johon molemmat liukuivat yhtä aikaa, vihellettiin vapari Argentiinalle. Ei pysty ymmärtämään.
Kortteja jäi antamatta, mutta kyllä tuomari ainakin minun mielestäni ihan tasapuolisesti vihelsi.
Kovaa sai pelata, mutta se linja koski molempia joukkueita.
Ei tuo peli tuomarityöskentelyyn ratkennut.
Ei kun miestä kohti on koko ammattilaisuralla ammuttu noin monta rankkaria peleissä ja torjuntaprosentti on edelleen nolla. Nuori kaveri kyseessä, joten onhan sillä vielä aikaa torjua se eka koppi.Viime pelissä selostajat kaivoivat tilastoista että Cillesen on ollut mukana rankkariskabassa missä on ammuttu 16 kierrosta ja tuona aikana kaveri ei napannut edes YHTÄ koppia...tuon skaban jälkeen en ihmettele miksi...
Seuraavaksi kaatuu Saksa!
Perkele, neljä vuorokautta finaaliin Argentiinalla, siinä kerkee toipua vaikka mistä.
Muuten, tässä kun olen kovasti ihmetellyt, että miksi niin moni suomalainen kannattaa noita latino- ja gigolomaiden joukkueita, olisi hauskaa tietää, miten teidän suosikkimaat ovat valikoituneet. Minullahan asia on mennyt pitkälti poliittisten, historiallisten, kulttuurillisten ja maantieteellisten seikkojen perusteella. Yksittäisessä ottelussa saatan sitten olla altavastaajan tai minun kirjoissani pienemmän pahan puolella. Esim. vuoden 2006 finaalissa toivoin Ranskan voittavan, koska Italialla oli mahdollisuus mennä Saksan ohi mestaruustilastossa, jonka se sitten käyttikin. Olen myös useissa matseissa Englannin puolella, vaikka tiedän ettei siitä koskaan ole yhtään mitään.
Muuten, tässä kun olen kovasti ihmetellyt, että miksi niin moni suomalainen kannattaa noita latino- ja gigolomaiden joukkueita, olisi hauskaa tietää, miten teidän suosikkimaat ovat valikoituneet.
Yhtä tärkeä palanen on kuitenkin Javier Mascherano. Jokaisessa pelissä iso nippu tärkeitä katkoja, blokkeja ja taklauksia. Ehdottoman tärkeä palanen puolustuspelissä. Lisäksi joukkueen henkinen selkäranka.
On kyllä pelannu hyvin verrattuna viime kauteen seurajoukkueessa. Tosin kuten selostajatkin taisi mainita, viime kausi meni pääosin loukkaantuneiden pelaajien jättämiä aukkoja paikkaillessa, varmaan vaikutti osansa suorituksiin.
van Gaal katkerana:
Hollannin päävalmentaja: Minä opetin Romeron torjumaan pilkkuja | Jalkapallon MM 2014 | Iltalehti.fi
Melkein mourinhomaista egoismia.
Eli oikeastaan kunnia tästäkin voitosta menee Van Gaalille.
On se aika epeli...
Mascherano oli minulle positiivinen yllätys. Minä olen lähinnä muutaman Barca-Real -ottelun perusteella pitänyt häntä Barcelonan teatterin päänäyttelijä Busquetsin statistina, mutta tuosta ei ollut eilen mitään viitteitä.
Onko näin? Moni suomalainen kannattaa myös Saksaa, Englantia, Hollantia, jne.Muuten, tässä kun olen kovasti ihmetellyt, että miksi niin moni suomalainen kannattaa noita latino- ja gigolomaiden joukkueita, olisi hauskaa tietää, miten teidän suosikkimaat ovat valikoituneet.
Pyh. Tosin siitä tullee tiukka peli, ja Argentiinan maalivahtikin joutunee torjuntatöihin.
Muuten, tässä kun olen kovasti ihmetellyt, että miksi niin moni suomalainen kannattaa noita latino- ja gigolomaiden joukkueita, olisi hauskaa tietää, miten teidän suosikkimaat ovat valikoituneet. Minullahan asia on mennyt pitkälti poliittisten, historiallisten, kulttuurillisten ja maantieteellisten seikkojen perusteella..
Aivan väärä luulo. Ranskan joukkueessa pelaavat algerialaistaustaiset ovat syntyneet ja kasvaneet Ranskassa. He ovat siis koko elämänsä eläneet Ranskassa. Sen sijaan esimerkiksi Algerian joukkueessa pelaavat ranskalaistaustaiset ovat kyllä syntyneet ja kasvaneet Ranskassa, mutta taidot eivät riittäneet Ranskan joukkueeseen -> menevät pelaamaan Algerian paidassa. Eiköhän koko elämänsä Ranskassa elänyt koe olevan ranskalainen, oli vanhemmat mistä tahansa.Ei siinä sinänsä mitään vikaa ole, koska kyllä heilläkin varmasti on kansalaisuus siihen maahan missä pelaavat, mutta jotenkin tuntuu että esim. Ranskan joukkueeseen saatetaan mennä pelaamaan sen takia, koska siinä joukkueessa on helpompi menestyä kuin vaikka Algerian joukkueessa.