Jalkapallon MM 2014 Brasilia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alec
  • Aloitettu Aloitettu
Harmi, että Argentiinalle vaan taitaapi käydä samalla lailla. Unelma pronssiotteluun käy teitin matka...Korjaa vaan sitten huomenna, jos olen väärässä...:D

Nyt pitää vissiin korjata, että olit väärässä ;)

edit:
Ennen kisoja Argentiinan puolustusta epäiltiin. No, tähän mennessä mennyt pelitilanteissa kolme maalia omiin, joten ei se nyt ihan paska kai sitten ole ;)

Saksa tulee oleen pirun paha vastus

Se on selvä. Tulee vielä vaikeampi peli kuin tästä.
Siitä olen kuitenkin varma, että Saksa ei tee seitsemää maalia Argentiinaa vastaan :D

edit:
Se on kuitenkin pääasia, että lauantain matsin saa katsoa ihan kaikessa rauhassa, ilman mitään jännitystä :)

Hollannilta aikalailla munaton esitys. Olisi todellakin pitänyt säästää yksi vaihto jottai olisivat saaneet Krulin maaliin. Myös ensimmäinen vetäjä olisi pitänyt olla varma, Robbenin olisin itse heittänyt ekaksi.

Sunnuntaina jännitetään viekö Saksa pytyn. Tuo peli saisi kyllä ratketa pelaamalla eikä pilkuilla.

Jaa no saksa laittaa evitat itkemään sunnuntaina..

Vähän outo fiilis, koska Argentiina ei ole minun elinaikanani esiintynt MM-finaalissa, eikä itse asiassa edes välierissä ennen tätä turnausta. Muistan vain kolmien viime MM-kisojen esitykset. Vuosi 2006 jäi mieleen, kun Argentiina pelasi ihan tasapainoista futista läpi turnauksen, mutta kaikki romahti puolivälierissä, kun Pekerman otti johtoasemassa Riquelmen vaihtoon, ja Saksa tasoitti lopussa. Ja pilkkujen jälkeen meinasi tulla Tevezin johdolla turpakäräjät. :thumbs:

Van Gaalia hehkutettiin neroksi viime pelin veskarin vaihdosta mutta tänään meni IMO aika metsään. Ensinnäkin mikä vitun järki käyttää vika vaihto tällasessa pelissä Huntelaariin ja ei edes käytä sitä rankkarissa?:wtf: Mikä vitun valinta on Vlaar ekaksi laukojaksi?!?!:wtf: Viime pelissä selostajat kaivoivat tilastoista että Cillesen on ollut mukana rankkariskabassa missä on ammuttu 16 kierrosta ja tuona aikana kaveri ei napannut edes YHTÄ koppia...tuon skaban jälkeen en ihmettele miksi...

Vitun vittu. Harmittaa. Tosin Hollannin peli oli overaalina imo sen verran saamatonta, että oikea joukkue vei voiton. Tosin eipä Argentiinakaan oikein hyökkäyksiä saanut aikaan ilman Messiä...

Saksa - Arjentiina, mikä olikin tiedossa jo aikoja sitten.

Mitähän nuo hehkutti, että Saksalla kova etu, kun pelasi välierän päivä ennemmin ja peli oli mitä oli.

Perkele, neljä vuorokautta finaaliin Argentiinalla, siinä kerkee toipua vaikka mistä.

Van Gaal on hyvä valmentaja, mutta nyt saattaa olla, että ainakin jossain määrin se Costa Rica matsin taktikointi kusi omille nilkoille.
Cillesen meni maaliin tietäen, että jos olisi ollut vaihtoja jäljellä niin taas olisi vaihdettu toinen ukko tilalle. Ei varmaan itse luottamuksen kannalta ihan optimi tilanne.

edit:
Vähän outo fiilis, koska Argentiina ei ole minun elinaikanani esiintynt MM-finaalissa, eikä itse asiassa edes välierissä ennen tätä turnausta. Muistan vain kolmien viime MM-kisojen esitykset. Vuosi 2006 jäi mieleen, kun Argentiina pelasi ihan tasapainoista futista läpi turnauksen, mutta kaikki romahti puolivälierissä, kun Pekerman otti johtoasemassa Riquelmen vaihtoon, ja Saksa tasoitti lopussa. Ja pilkkujen jälkeen meinasi tulla Tevezin johdolla turpakäräjät. :thumbs:

Itse olen sentään nähnyt viimeisimmän mestaruuden, mutta alkaa siitä olla jo liian pitkä aika... Olisikohan nyt viimein aika kokea se uudestaan?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom