Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ikävä tuottaa pettymys mutta näin ei todellakaan tule käymään
Ei tuomonen kopautus ole mikään rike. Jatkuvastihan pelissä hieman kopisee. Jos se ei siitä kopautuksesta kaadu, niin sitte pysyy pystyssä. Jos kopautus olis ollu rankin arvonen, niin rankki olis annettu ilmanki teatteria. Jo se hyppely kertoo, että Henryki tajusi, että ei siinä mitään rankin arvosta alunperin tapahtunu.Henry hyppäsi vähän "korostaakseen" virhettä. Carvalhon kopautukset hidastivat Henryn liikettä ja haittasivat hänen tasapainoaan. Kun katsoo hidastusta oikeasta kuvakulmasta näkee, että mies ei enää kopautusten jälkeen olisi ehtinyt palloon. Harvemmin tuosta kuitenkaan olisi vihelletty pilkkua jos Henry ei olisi kaatunut - vaikka puollustaja rikkoi.
Jos ei peliä sääntöjen puitteissa pysty voittamaan, niin mikä voitto se semmonen on. Kyse on nimenomaan jalkapallosta, ja jos ei yritäkään pelata sääntöjen mukaan, niin kyllä ainaki minusta on ihan sama voittaako vai häviääkö. Jalkapallopeliä ei silloin ainakaan ole voittanut. Minusta kakkosvaihtoehto on vain lievempi (aika paljon lievempi) muoto siitä, että käy edellisenä iltana myrkyttämässä pelikelvottomaksi koko vastustajan joukkueen, kusetusta molemmat.Onko järkeä olla kentällä yksi harvoista reiluista, olla filmaamatta ja menettää pilkku vai pelatakko itsensä ja joukkueensa hyväksi, vähän hypätä mukana, saada rankkari ja ratkaista ottelu? Mielestäni kakkos vaihtoehto on ainoa vaihtoehto. Kyse on jalkapallosta ei mistään reilukerhosta.
Siis minä en tajua, minkä takia eilisestä pilkusta täällä kitistään? Kuunteletteko tosissaan nuita Hoopin juttuja, samaa kaveria jonka mielestä Figo on Zigo ja Zidane jatkaa uraansa real madridissa?
Rankkipotkua edelsi selvä potku nilkoille, jos satuitte katsomaan peliä, niin Carvalho ei liiemmin käden heiluttelun lisäksi vaivautunut edes protestoimaan tilannetta ja tiesi itsekkin että rike tuli tehtyä. Henry olisi lienee pysynyt halutessaan pystyssä tuon niitin jälkeen, mutta olisiko tuomari antanut siinä tapauksessa ANSAITTUA rankkaria?
Luuletteko te tosiaan että nykyjalkapallossa, finaalissa, tulis edes 2 maalia? Varsinkaan samalle joukkueelle? Finaalin varsinainen peliaika kun päättyy niin tulos on näille kisoille tyypillinen ja tylsä 0-0.
Mikä ettei vois tulla kahta maalia? Viimeksi alle tuo jäätiin 12 vuotta sitten.
Henryhän on ollut hyppy-ja itkuklubin kunniapuheenjohtaja jo vuosia...Aivan oikein että Portugali tippui, olisi pitänyt jo aikaisemmin, tuollaista pirun hyppy ja itku kerhoa ei tarvita kuningaslajiin mukaan ollenkaan. Saivathan maistaa omaa lääkettään kerrankin.
onneks on EM-kisat välissä :D vaikka eivät ihan samalla tavalla sytytäkkään.Mä taidan olla finaalissa Zidanen puolella, on se niin kurko. Mut taas tiukka peli tulossa eikä jatkoaika yllättäis varmaan ketään. Ja mikäs sen hienompaa, mua on aina ketuttanu ku futismatsit lopetetaan jo vähän yli 90 minuutin jälkeen
Muutenkin täällä porukka kritisoi vaikka mitä ja ketä, mun mielestä on taas kerran ollu upeat kisat enkä tiedä miten selviän seuraavat 4 vuotta ilman MM-kisoja.
Kaikkien aikojen parhaat pelaajat, top-3:
1. Pele
2. Maradona
3. Zidane
E: mulla on jo 97 viestiä tässä ketjussa. Onko jollain enemmän?
Luuletteko te tosiaan että nykyjalkapallossa, finaalissa, tulis edes 2 maalia? Varsinkaan samalle joukkueelle? Finaalin varsinainen peliaika kun päättyy niin tulos on näille kisoille tyypillinen ja tylsä 0-0.