Jalkapallon MM 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juzzi87
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu, kyllä Gillyanne on niin väärässä kuin ihminen voi yleensä olla. Italian maailman kovin puolustus vahvistettuna ratkaisuvalmiilla hyökkäjillä sekä maailman parhaalla maalivahdilla ei jätä ranskiksille mahdollisuuksia.

Kyllä se on nyt niin. että Italia nämä kisat vie 1-0 voitolla finaalissa ja maalin tekee Materazzi:) Ranska ei eilisellä esityksellään vakuuttanut ja Barthez oli erittäin huono (tosin piti nolla, että voiko siitä parempaa tulosta saada)

Joo, aika hyperhuonoa peliä varsinkin Ranskalta. EIpä näköjään kiinnostanut pelata ollenkaan.
No, ainakin saa kannustaa täysin rinnoin Italiaa voittoon, ja Portugalia sitten pronssille.
Eikä tolla pelillä kyllä Italiaa voitetakaan, eli jos parannusta ei ole luvassa, niin:rock: :rock:

Ei mun mielestä filmaaminen nyt niin vakavaa ole...
Esimerkiksi Henryn hankkima pilkku oli kyllä aika (vain "aika", sillä oli portugalin puolella :D :itku: ) ansaittu.
Carvalho rikkoi. Pillin kuuluikin soida.
Henry hyppäsi vähän "korostaakseen" virhettä. Carvalhon kopautukset hidastivat Henryn liikettä ja haittasivat hänen tasapainoaan. Kun katsoo hidastusta oikeasta kuvakulmasta näkee, että mies ei enää kopautusten jälkeen olisi ehtinyt palloon. Harvemmin tuosta kuitenkaan olisi vihelletty pilkkua jos Henry ei olisi kaatunut - vaikka puollustaja rikkoi.

Onko järkeä olla kentällä yksi harvoista reiluista, olla filmaamatta ja menettää pilkku vai pelatakko itsensä ja joukkueensa hyväksi, vähän hypätä mukana, saada rankkari ja ratkaista ottelu? Mielestäni kakkos vaihtoehto on ainoa vaihtoehto. Kyse on jalkapallosta ei mistään reilukerhosta.

Sitten on tietenkin paljon sellaista filmaustakin, ettei ole mitään kontaktia ja kaadutaan. Se on sitten enemmän "tuomittavaa" - siltikin osa peliä.
Mutta jos sinua rikotaan niin kyllä minusta se kannattaa kertoa tuomarille "korostamalla" virhettä. Muuten ei pilli vihellä. :( :piis:

Siis minä en tajua, minkä takia eilisestä pilkusta täällä kitistään? Kuunteletteko tosissaan nuita Hoopin juttuja, samaa kaveria jonka mielestä Figo on Zigo ja Zidane jatkaa uraansa real madridissa?

Rankkipotkua edelsi selvä potku nilkoille, jos satuitte katsomaan peliä, niin Carvalho ei liiemmin käden heiluttelun lisäksi vaivautunut edes protestoimaan tilannetta ja tiesi itsekkin että rike tuli tehtyä. Henry olisi lienee pysynyt halutessaan pystyssä tuon niitin jälkeen, mutta olisiko tuomari antanut siinä tapauksessa ANSAITTUA rankkaria?

Henry hyppäsi vähän "korostaakseen" virhettä. Carvalhon kopautukset hidastivat Henryn liikettä ja haittasivat hänen tasapainoaan. Kun katsoo hidastusta oikeasta kuvakulmasta näkee, että mies ei enää kopautusten jälkeen olisi ehtinyt palloon. Harvemmin tuosta kuitenkaan olisi vihelletty pilkkua jos Henry ei olisi kaatunut - vaikka puollustaja rikkoi.
Ei tuomonen kopautus ole mikään rike. Jatkuvastihan pelissä hieman kopisee. Jos se ei siitä kopautuksesta kaadu, niin sitte pysyy pystyssä. Jos kopautus olis ollu rankin arvonen, niin rankki olis annettu ilmanki teatteria. Jo se hyppely kertoo, että Henryki tajusi, että ei siinä mitään rankin arvosta alunperin tapahtunu.

Portugalilaisten kaatuilut meni välissä jo vähän huumorin puolelle.

Onko järkeä olla kentällä yksi harvoista reiluista, olla filmaamatta ja menettää pilkku vai pelatakko itsensä ja joukkueensa hyväksi, vähän hypätä mukana, saada rankkari ja ratkaista ottelu? Mielestäni kakkos vaihtoehto on ainoa vaihtoehto. Kyse on jalkapallosta ei mistään reilukerhosta.
Jos ei peliä sääntöjen puitteissa pysty voittamaan, niin mikä voitto se semmonen on. Kyse on nimenomaan jalkapallosta, ja jos ei yritäkään pelata sääntöjen mukaan, niin kyllä ainaki minusta on ihan sama voittaako vai häviääkö. Jalkapallopeliä ei silloin ainakaan ole voittanut. Minusta kakkosvaihtoehto on vain lievempi (aika paljon lievempi) muoto siitä, että käy edellisenä iltana myrkyttämässä pelikelvottomaksi koko vastustajan joukkueen, kusetusta molemmat.

Voin olla vähän idealisti, mutta 10 vuotta on 3-5 divareita tahkottu, eikä ikinä ole tullu mieleen alkaa hyppimään omia aikojaan. En sitte tiä alkasinko hyppimään, jos panokset kasvais, tuskin.

Siis minä en tajua, minkä takia eilisestä pilkusta täällä kitistään? Kuunteletteko tosissaan nuita Hoopin juttuja, samaa kaveria jonka mielestä Figo on Zigo ja Zidane jatkaa uraansa real madridissa?

Rankkipotkua edelsi selvä potku nilkoille, jos satuitte katsomaan peliä, niin Carvalho ei liiemmin käden heiluttelun lisäksi vaivautunut edes protestoimaan tilannetta ja tiesi itsekkin että rike tuli tehtyä. Henry olisi lienee pysynyt halutessaan pystyssä tuon niitin jälkeen, mutta olisiko tuomari antanut siinä tapauksessa ANSAITTUA rankkaria?

siellä on "kopauteltu" rankkualueella paljon kovempaa näissä kisoissa,eikä pilli ole soinut.nyt ratkastaan välierä tollaseen haista paska-tilanteeseen. :down:

Italia vie 2-0.ensin Pirlo vaparista,ja sitten Lippi tekee sen minkä olisi saanut tehdä jo useamminkin,pistää Super-Pippo "taskuvaras" Inzaghin kentälle joka viimeistelee 5 minuuttia ennen loppua.ja torilla tavataan.Roomassa.

Finaalihan menee näin: Ranskan kova keskuspuolustus ja kovempaakin kovempi puolustava keskikenttä, hoitaa Italian yritykset helposti. Pappa aka Zidane pitää keskikentän itsellään kuninkaan ottein, jaellen palloja Kokille aka Henry joka sitten
hoitaa tuon maalin teon. Finaali päättyy 2-0 Ranskalle, Kokki ja Viera tekee maalit.
Aivan oikein että Portugali tippui, olisi pitänyt jo aikaisemmin, tuollaista pirun hyppy ja itku kerhoa ei tarvita kuningaslajiin mukaan ollenkaan. Saivathan maistaa omaa lääkettään kerrankin.

Mä taidan olla finaalissa Zidanen puolella, on se niin kurko. Mut taas tiukka peli tulossa eikä jatkoaika yllättäis varmaan ketään. Ja mikäs sen hienompaa, mua on aina ketuttanu ku futismatsit lopetetaan jo vähän yli 90 minuutin jälkeen :)
Muutenkin täällä porukka kritisoi vaikka mitä ja ketä, mun mielestä on taas kerran ollu upeat kisat enkä tiedä miten selviän seuraavat 4 vuotta ilman MM-kisoja.

Kaikkien aikojen parhaat pelaajat, top-3:

1. Pele
2. Maradona
3. Zidane

E: mulla on jo 97 viestiä tässä ketjussa. Onko jollain enemmän? :)

Luuletteko te tosiaan että nykyjalkapallossa, finaalissa, tulis edes 2 maalia? Varsinkaan samalle joukkueelle? Finaalin varsinainen peliaika kun päättyy niin tulos on näille kisoille tyypillinen ja tylsä 0-0.

Luuletteko te tosiaan että nykyjalkapallossa, finaalissa, tulis edes 2 maalia? Varsinkaan samalle joukkueelle? Finaalin varsinainen peliaika kun päättyy niin tulos on näille kisoille tyypillinen ja tylsä 0-0.

Mikä ettei vois tulla kahta maalia? Viimeksi alle tuo jäätiin 12 vuotta sitten.

Mikä ettei vois tulla kahta maalia? Viimeksi alle tuo jäätiin 12 vuotta sitten.

Mutta näissä kisoissa kaikki tärkeet pelit on niin tylsiä. Päättyy 0-0 tai 1-0. Ja ainut maali tulee jostain filmatusta rankkarista tai muuten epäselvästä tilanteesta.

Aivan oikein että Portugali tippui, olisi pitänyt jo aikaisemmin, tuollaista pirun hyppy ja itku kerhoa ei tarvita kuningaslajiin mukaan ollenkaan. Saivathan maistaa omaa lääkettään kerrankin.
Henryhän on ollut hyppy-ja itkuklubin kunniapuheenjohtaja jo vuosia...

aika jännä,kun Ranska ja Italia oli EM-00 finaalissa,niin sitäkin edelsi Ranskan voitto Portugalista rankkarilla.deja vu.sillä erolla että sillon rankulle oli enemmän perusteita.

Mä taidan olla finaalissa Zidanen puolella, on se niin kurko. Mut taas tiukka peli tulossa eikä jatkoaika yllättäis varmaan ketään. Ja mikäs sen hienompaa, mua on aina ketuttanu ku futismatsit lopetetaan jo vähän yli 90 minuutin jälkeen :)
Muutenkin täällä porukka kritisoi vaikka mitä ja ketä, mun mielestä on taas kerran ollu upeat kisat enkä tiedä miten selviän seuraavat 4 vuotta ilman MM-kisoja.

Kaikkien aikojen parhaat pelaajat, top-3:

1. Pele
2. Maradona
3. Zidane

E: mulla on jo 97 viestiä tässä ketjussa. Onko jollain enemmän? :)
onneks on EM-kisat välissä :D vaikka eivät ihan samalla tavalla sytytäkkään.

Maradona on kovempi kuin Pele.

ja tämä on minulle viesti numero 110 tähän ketjuun :D kovasti on ollu asiaa...

E:Edgar baby,sulla on ollu vasta kolmanneksi enemmän asiaa :D
top 10 postaajat tähän ketjuun
nimi postit
Alec 110
Juzzi87 106
Edgar 98
WastingTime 98
harde20 85
ektomorfi 76
sgege 65
-ville- 65
*Turska* 57
BadHair 57

italia voitti varmana finalistina pidetyn saksan 2-0 ja ukrainan vielä isommin. jos ranska pelaa yhtä huonosti kuin eilen tulos voi olla saman kaltainen. jos ranska pääsee tasolleen peli on varmasti tiukka. italia on kyllä hyökännyt komeasti joukkueena, prässännyt pitkiä aikoja korkealta ja totti - perrotta akseli tuntuu toimivan(jos perrotta vain osaisi viimeistellä)nämä voivat olla pahoja ranskalle. zinade ja henry ovat huippu yksilöitä ja parhaana päivänään voivat ratkaista pelin yksilösuorituksella. lippi on ehkä parempi valmentaja(vaikka ehkä turhaan luottaakin vanhaan kultapoikaansa pierroon inzaghin sijaan). veikkaan 2-0 italialle.

toivottavasti italia vie finaalin...siitä on kehkeytynyt heti mun ykkössuosikki heti brasilian jälkeen..ovat pelanneet niin hienosti tässä turnauksessa:) joo kyllähän inzaghia vois peluuttaa kans..sen verran kova luu kummiskin:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom