Jalkapallon MM 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juzzi87
  • Aloitettu Aloitettu
Italia on vahvoilla finaalissa koska yksinkertaisesti barthez on niin huono.

Kyllä se Italia on finaalissa vahvoilla muutenkin ilman tuota Barthezin huonoutta ;) Italian puolustus on sitä luokkaa että fransmannit saavat pyytää puolustusministeriltään 10 tankkia lainaan jos meinaavat siitä läpi mennä :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ehdokkaat turnauksen parhaaksi pelaajaksi:
Thierry Henry,Ranska
Patrick Viera,Ranska
Zinedine Zidane,Ranska
Michael Ballack,Saksa
Miroslav Klose,Saksa
Gianluigi Buffon,Italia
Fabio Cannavaro,Italia
Andrea Pirlo,Italia
Gianluca Zambrotta,Italia
Maniche,Portugali

voisko joku kertoa mitä vittua toi Ballack tossa listassa tekee?Henrykin on vähän siinä ja siinä...

Kyllähän se on niin että Cannavaro on ehdottomasti kisojen paras pelaaja. Ballack on päässyt listaan, koska oli pakko saada monta isäntämaan pelaajaa ehdolle.

Kyllähän se on niin että Cannavaro on ehdottomasti kisojen paras pelaaja. Ballack on päässyt listaan, koska oli pakko saada monta isäntämaan pelaajaa ehdolle.

Kyllä Cannavaro on ainoa vaihtoehto tuosta listasta. Ihme ettei Beckhamia ole nostettu listalle kun tuolla muitakin korkean profiilin kavereita oli ilman näyttöjä :D

Maniche on toinen vaihtoehto, pelannut varmaa peliä Portugalin keskikentällä ja maali Hollantia vastaan oli hieno suoritus.

Vieira, Zidane, Pirlo ja Zambrotta ovat pelanneet hyvin, mutta eivät kovinkaan tasaisesti. Jokaisella on muutama huippupeli, mutta Cannavaro on ollutjokaisessa pelissä puolustuksessa aivan järkähtämätön.

Itse luulen, että pysti jaetaan sen perusteella kumpi voittaa mestaruuden. Varsinkin jos Zizou vie Ranskan mestaruuteen niin tällöin valinta on hän. Mutta kun Italia sen nyt kuitenkin vie niin valinta on ehdottamasti Cannavaro ellei Buffon torju finaalissa pilkkua.

Eikös tuo parhaan pelaajan palkinto julkisteta jo ennen finaalia? Vuonna 2002 Oliver Kahn valittiin MM-kisojen parhaaksi pelaajaksi ja se oli tiedossa jo ennen finaalia/finaalin aikana.

Maanantaina tuo valinta tehdään ainakin näissä kisoissa, ehkäpä juuri sen takia koska Kahn ei voittanut mestaruutta viime kisoissa ja oli tavallinen kuolevainen finaalissa.

Parhaaksi nuoreksi pelaajaksi olivat ehdolla:
C. Ronaldo
Messi
Barnetta
Fabregas
Podolski
Valencia

Ja yleisöäänestyksen on päässyt:
Messi
C. Ronaldo
Valencia

Itse uskon, että Ronaldo on paras koska Messin peliaika jäi valitettavan pieneksi, olisin halunnut nähdä häntä enemmän.

Maanantaina tuo valinta tehdään ainakin näissä kisoissa, ehkäpä juuri sen takia koska Kahn ei voittanut mestaruutta viime kisoissa ja oli tavallinen kuolevainen finaalissa.

Parhaaksi nuoreksi pelaajaksi olivat ehdolla:
C. Ronaldo
Messi
Barnetta
Fabregas
Podolski
Valencia

Ja yleisöäänestyksen on päässyt:
Messi
C. Ronaldo
Valencia

Itse uskon, että Ronaldo on paras koska Messin peliaika jäi valitettavan pieneksi, olisin halunnut nähdä häntä enemmän.

Eiköhän toi Ronaldo tuon ansaitsekkin, vaikka pelityyli on välillä vähän mitä on. Tai no, ei siis pelityyli vaan lähinnä pelinulkopuolinen tyyli. Pallonkanssahan hän on aivan ilmiömäinen. Messi muuten ihan jees, mutta tosiaan peliaika jäi aika vähäiseksi.

BadHair sanoi:

Ihan hyvä ele Lehmannilta, pääsee Kahn uran lopuksi vielä kentälle. Sinänsä turha peli, mutta luulen molemmilla joukkueilla olevan panosta. Saksa kotijoukueena ja Portugali kuitenkin suhteellisen menestymättömänä haluavat varmasti molemmat viedä pronssit kotiin.

Ihan hyvä ele Lehmannilta, pääsee Kahn uran lopuksi vielä kentälle. Sinänsä turha peli, mutta luulen molemmilla joukkueilla olevan panosta. Saksa kotijoukueena ja Portugali kuitenkin suhteellisen menestymättömänä haluavat varmasti molemmat viedä pronssit kotiin.

Juu, kyllä Kahn sen ansaitsee minun(kin) mielestä. Toivottavasti lopettaa MM-uransa voittoon... ;)

Podolskista MM-kisojen nuoripelaaja

Ihan ok valinta. Messi pelasi liian vähän tuohon "titteliin", C. Ronaldo ehkä olisi ollut toinen vaihtoehto, mutta hyvä näin.

Juu, kyllä Kahn sen ansaitsee minun(kin) mielestä. Toivottavasti lopettaa MM-uransa voittoon... ;)

Podolskista MM-kisojen nuoripelaaja

Ihan ok valinta. Messi pelasi liian vähän tuohon "titteliin", C. Ronaldo ehkä olisi ollut toinen vaihtoehto, mutta hyvä näin.

Tietysti Podolski juu hyvä valinta, itsellä huomio kiinnittyi tuohon yleisöäänestyslistaan. ajatuskatkos teki siitä jonkinlaisen shortlistin, hiilarit vähissä ;)

Hyvä valinta, Podolski vaikka hieman tehoton ollutkin niin hyvät kisat takana. Ja pelin ulkopuoliset seikatkin puoltaa valintaa verrattuna esim. Ronaldoon. Todella hyvällä asenteella liikkeellä, oli hieno nähdä miten kaveri tsemppasi Italia pelissä sekä itseään että katsomoa!:whip:

valinta meni aivain oikein myös minusta. C.Ronaldosta en tykkää muuten paitsi pallon kanssa. muuten keskittyy sukelteluun sun muuhun.

Ja lisää valintoja eli Fifan All-Stars:

Maalivahdit:
Gianluigi Buffon (Italia)
Jens Lehmann (Saksa)
Ricardo (Portugali)

Puolustajat:
Roberto Ayala (Argentiina)
John Terry (Englanti)
Lilian Thuram (Ranska)
Philipp Lahm (Saksa)
Fabio Cannavaro (Italia)
Gianluca Zambrotta (Italia)
Ricardo Carvalho (Portugali)

Keskikenttämiehet:
Ze Roberto (Brasilia)
Patrick Vieira (Ranska)
Zinedine Zidane (Ranska)
Michael Ballack (Saksa)
Andrea Pirlo (Italia)
Gennaro Gattuso (Italia)
Luis Figo (Portugali)
Maniche (Portugali)

Hyökkääjät:
Hernan Crespo (Argentiina)
Thierry Henry (Ranska)
Miroslav Klose (Saksa)
Francesco Totti (Italia)
Luca Toni (Italia)

http://www.mtv3.fi/urheilu/mmfutis/uutiset.shtml/arkistot/mmfutis/2006/07/455764

-EDIT- Eipä tuossa minun makuun isoja "virheitä" ole. Kovia pelimiehiä jää aina näistä pois, jos joukkue tippuu ennen välieriä (esim Torres tai Villa). Siinä ei paljon alkupelien meriitit paina.

Ei varmaan moni ois kisojen alussa uskonu että all-starsissa vaan 1 brassi, Ze Roberto. Oikein mainiolta näyttää muuten.

Kyllä mä mielummin Ronaldon, olkoon kuinka läski tahansa, tohon hyökkääjien joukkoon heittäisin mielummin kuin esim. tuhlaaja-Tonin.

Maalivahdeista kunniamaininta Cechille vaikka sen joukkue floppasikin.

Kyllä mä mielummin Ronaldon, olkoon kuinka läski tahansa, tohon hyökkääjien joukkoon heittäisin mielummin kuin esim. tuhlaaja-Tonin.

Maalivahdeista kunniamaininta Cechille vaikka sen joukkue floppasikin.

NIINPÄ! Missä mestari on? :confused: Toni listassa vaan kun joukkue on finaalissa ja Toni aina kentellä...:david: Mielestäni ei kuitenkaan ihan ansaitusti (ei kentällä eikä listassa). Kyllä joku muu voisi aloittaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom