Mikään ei ois huonompi päätös kisoille kuin Saksa-Englanti finaali.
Paras. Klose tekis voittomaalin Beckhamin perseen kautta 90+ minuutilla. Voi elämä, että minä nauttisin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikään ei ois huonompi päätös kisoille kuin Saksa-Englanti finaali.
Paras. Klose tekis voittomaalin Beckhamin perseen kautta 90+ minuutilla. Voi elämä, että minä nauttisin.
Mä tykkään englannin futiksesta ihan helvetisti, loistavia tykittäjiä keskikentällä, puolustus maailman paras, ja kannatajat aika asiallisia :D JA jos jotkuu ei nykyfutiksessa filmaa niin ne on sitten englantilaisia
Voi, kyllä Saksan hitaat pakit on helisemässä Argentiinaa vastaan. Argentiina voittaa varmasti ainakin 2-0!!!
mitäköhän sä olet oikein vetänyt,tuu jo takas siltä tripiltä :DMä tykkään englannin futiksesta ihan helvetisti, loistavia tykittäjiä keskikentällä, puolustus maailman paras, ja kannatajat aika asiallisia :D JA jos jotkuu ei nykyfutiksessa filmaa niin ne on sitten englantilaisia