Jalkapallon MM 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juzzi87
  • Aloitettu Aloitettu
Mikään ei ois huonompi päätös kisoille kuin Saksa-Englanti finaali.

Paras. Klose tekis voittomaalin Beckhamin perseen kautta 90+ minuutilla. Voi elämä, että minä nauttisin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paras. Klose tekis voittomaalin Beckhamin perseen kautta 90+ minuutilla. Voi elämä, että minä nauttisin.

Kelpaishan tuo, mutta vielä parempi jos lädit tippuisivat jo aikaisemmin. Minä en toivo englannin voittavan, paitsi silloin kun ranska on vastassa. Fransmannit on vielä syvemmältä perseestä... ;)

No, tuo olis kyl ihan kiva. Mieluummin ehkä kuitenkin Rooneyn perseen kautta. Mutta toi olis hirvee matsi etukäteen, koska Englannin voitto vituttais niin perkeleesti.
Mutta Englanti saattaa hyvinki mennä finaaliin, valitettavasti.

Edit: unelmafinaali olis mulle mahdollisista GER-FRA.

Veikkaukseni kuitenkin:

GER-ARG>ARG (omia ei veikata)
_____________ITA
ITA-UKR>ITA

ENG-POR>ENG
____________ENG
FRA-BRA>FRA

Eli pahin mahdollinen finaali, voittajia joko Italia tai Englanti. Please God, don't let this happen.

Mä tykkään englannin futiksesta ihan helvetisti, loistavia tykittäjiä keskikentällä, puolustus maailman paras, ja kannatajat aika asiallisia :D JA jos jotkuu ei nykyfutiksessa filmaa niin ne on sitten englantilaisia :)

Tottakai olisin toivonu hollannin finaaliin, tai ruåttin mutta kun ei niin ei, niin sitten englanti tai saksa sais voittaa :)

Mä tykkään englannin futiksesta ihan helvetisti, loistavia tykittäjiä keskikentällä, puolustus maailman paras, ja kannatajat aika asiallisia :D JA jos jotkuu ei nykyfutiksessa filmaa niin ne on sitten englantilaisia :)

Siis älä ny väitä vaan että Englantilaiset ei filmaa, muisteles öö olikos se viime mm-kisat vai sitä edellisetkin esimerkiksi missä Owen filmasi Argentiina vastaan pilkun.

Se oli ehkä sillon (en muista), mutta kuten sanottu hollanti ja ruotti oli ennen kisoja suosikkejani, mutta hollanti nussi omat pelinsä niin myös ruotsi. Joten englanti on enää jäljellä, ja saksa :)

Jatkoajassa oli aikas hyviä linkkejä brittejen filmauksiin, mutta se siitä.

Juzzi87; valkkaa hiuka enemmä suosikkeja niin joku voi voittaakkin :D

Mä en usko tai en ainakaan halua uskoa että brassit vie mestaruuden jälleen, mä en ole vakuuttunu niitten pelistä vaikka jotkut sanookin että esim ghana pelissä puolustus pelas puolivaloilla, ranska antaa kylmää kyytiä brasseille :) Ne sai hulluna itseluottamusta ja zidane rankasee jollain älyttömällä volleylla jatkoajalla:)

Pahinta mitä voisi tapahtua, olisi Italia-Ranska -finaali. Onneksi näin EI VOI käydä. Italia pääsee liian helposti välieriin asti, mutta sitten tulee noutaja. Välieräpari Saksa-Argentiina on siinä mielessä ikävä, että kisojen tähän mennessä kaksi vakuuttavinta joukkuetta taas ovat vastakkain ja toinen tippuu. Todella epäreilun tuntuista sinänsä, kun yhdessä puolivälierässä ovat vastakkain umpisurkeat Italia ja Ukraina. Kaavio on kuitenkin kaavio, eikä sille mitään voi. Todella mielenkiintoiset puolivälierät tulossa. Perjantaina ja lauantaina on melkoiset futiskarkelot. :hyper:

Voi, kyllä Saksan hitaat pakit on helisemässä Argentiinaa vastaan. Argentiina voittaa varmasti ainakin 2-0!!!

Meinaat ettei argojen puolustuksella ole sitten ongelmia saksalaisten kanssa, varsinkin erikoistilanteissa ? Argoja saa olla kolme päällekkäin ennenkuin ne pystyy taistelemaan ilmatilan herruudesta. :D

Veikkaus: saksa hallitsee ilmassa ja pampan pojat maassa. Saas nähdä kummat onnistuu, kuume nousee... :hyper:

Siinä oli rooneyllä aika näyttävä heittäytyminen no onneksi ei oo nyt vielä englannilta tommosia näkyny en ainakaan muista että ois..

mitäköhän sä olet oikein vetänyt,tuu jo takas siltä tripiltä :D

Argentiina,Italia ja Brasilia ottaa mitskut,järjestys on vielä hämäränpeitossa

jos Saksa ja Englanti on finaalissa niin maailmanlopun on pakko olla lähellä.jumalauta,ei koskaan!

no tottakai noita löytyy jokaiselta. Mutta eriasia kun lähes jokatilanteessa sukelletaan nykyään. Tuomarit eikai sitten vaan vihellä jos ei huuda ku sika ja hyppää 2m korkeudelta maahan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom