Jalkapallon MM 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juzzi87
  • Aloitettu Aloitettu
Eipä noi seurajoukkue menestykset kerro mitään, barcallaki on muitaki siellä kuin espanjalaisia, esim suht huono ronaldinho

Katos kun en ole tätä aiemmin tajunnut, kiitoksia selvityksestä Jusu (sarkasmia)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
-joo, jokuhan jo totesikin hispaanien olleen aika lightweighttiä. Toinen mikä ratkaisi oli kokemus.

:jahas: :D

Kyllä Ranskalla on mahikset brasseja vastaan. Sanoin näin jo ennen tätä matsia. Jos ne pelaa tolla 4-5-1 (niinku todnäk tekee) on syöttelyssä kuitenkin parantamisen varaa.
Tänään syötöt ei lähteny Henrylle ollenkaan, tai sit liian myöhään. Vaikka Espanjan puolustus oli todella ylhäällä ja takana tilaa vaikka kuinka. Pallo vaan vaikka chippinä sinne, niin kyllä siellä Titi on ekana pallos.

ei se selostaja sitä ainakaan näyttänyt tajuavan

"sevilla uefa cup mestari, barca mestarien liigan mestari, ja espanja tipahtaa jälleen kerran "

Viva La France! Ranska is back, Zidane is back! Jos minulta kysytään, niin Zidane teki tähän mennessä kisojen hienoimman maalin. Se kuljetuksen lopun vartaloharhautus oli täydellinen. :worship:

Harmittaa taas kerran espanjan puolesta..mutta minkäs sille voi, ne on ikuisia alisuorittajia..Zidanen maali oli kyllä hieno.."munkkiperuukki alkaa pääsemään vauhtiin":)

Minä tosiaan kirjoitin jo aiemmin, että Espanjan pojat ovat kovin köykäisiä, ja Ranskaa vastaan se näkyi selvästi.

Espanjalaisten seurajoukkueiden pelaajista on suurin osa ulkomaalaisia, niiden menestys perustuu vain osaltaan espanjalaisiin pelaajiin. Montako espanjalaista on esim. Barcelonan avauskokoonpanossa? Ulkomaalaisia ovat ainakin Marquez, van Bronkhorst, Deco, Messi, Ronaldinho, Belletti, E´too, siinä on jo seitsemän äijää.

Voi vittujen vittu.
Vituttaa niin paljon, että pitää ruveta vastustajia haukkumaan. Kuinkahan monta syntyperäistä ranskalaista joukkueessa pelaa? Kaikki on tuotu banaanilaivoilla jostain siirtomaista.. :jahas: Ranska on jalkapallossa se joukkue, jota vihaan yli kaiken ja Zidane pelaajista. :curs:
Edit: Ja Henryn vois lähettää harjoittelemaan kuolevia joutsenia sinne mistä on ikinä tullutkin.

Ne pelaajat kuitenkin on tullut jo lapsena ranskaan. Eri asia kuin niillä jotka ostavat brasseja pelaamaan maajoukkueeseensa. Olisi kyllä parempi jos pelaajat edustaisivat syntymaataan. Saataisiin Cisse Norsuille ja Makelele Senegalille.

Zidane olisi itse halunnut edustaa Algeriaa, mutta Algerian silloinen valmentaja oli sitä mieltä, että Zidane on liian hidas pelaaja Algerian joukkueeseen... viisas ratkaisu valmentajalta...

Kyllähän se Colen maali oli myös aivan käsittämätön. Tietenki toi rodriguezin maali sinäänsä hienompi koska tuli jatkoajalla ja ratkaisi koko pelin.

Muutenki näissä kisoissa on tullu ihan helvetin hienoja kaukovetoja , varsinki alkupeleissä.

Maxi Rodriguezin pommi yläkulmaan oli kyllä komeampi :whip:

Joe Cole veti vielä komeemman.

Barcan Espanjalaiset avauksessa ovat Valdes, Puyol ja Xavi

Jaahans, oiskohan aika heittää vettä kiukaalle ;)

Just ku olin eilen haukkunu Zidoun maan rakoon, äijä näpäytti maalin. Ja ihan komean sellaisen. Se vaparikin oli suunniteltu juttu: ensin espanjalaisen pään kautta Vieiralle ja siitä toisen espanjalaisen jalasta maaliin. Näin se menee kun sen osaa. :worship: Oli ZZ vissiin lukenu pakkista ja sisuuntui.

Espanja oli todella huono. Barthezia kohti ei tainnu tulla yhtään vetoa, paitsi se rankkari. Pari keskityspalloa Fabien nappas mutta vieläkään sitä ei testattu kunnolla. On meinaan MINUN MIELESTÄ varmaan maailman huonoin "huippumaalivahti" Ei herneitä tästä. Mutta onko se koskaan joutunu peleissä todella torjumaan? Sillon Ranskan hyvinä vuosina -98 ja -00 ranskan puolustus oli vain niin ylivoimaisen hyvä, ettei Barthezia kohti saatu vetoja juuri koskaan.

Mutta kuitenkin, kaikki kunnia niille kelle se kuuluu, eli Ranska oli parempi.

Saas nähdä, pitääkö ihan kannattaa Ranskaa, et se pirun Brasilia tippus. Tai jos kannattaiski Brasiliaa, niin sitten se varmasti tippuu. Ainakin tähän asti kaikki, ketä oon kannattanu on tippuneet, paitsi Hollantia en kannattanu.

Jaahans, oiskohan aika heittää vettä kiukaalle ;)

Just ku olin eilen haukkunu Zidoun maan rakoon, äijä näpäytti maalin. Ja ihan komean sellaisen. Se vaparikin oli suunniteltu juttu: ensin espanjalaisen pään kautta Vieiralle ja siitä toisen espanjalaisen jalasta maaliin. Näin se menee kun sen osaa. :worship: Oli ZZ vissiin lukenu pakkista ja sisuuntui.

Espanja oli todella huono. Barthezia kohti ei tainnu tulla yhtään vetoa, paitsi se rankkari. Pari keskityspalloa Fabien nappas mutta vieläkään sitä ei testattu kunnolla. On meinaan MINUN MIELESTÄ varmaan maailman huonoin "huippumaalivahti" Ei herneitä tästä. Mutta onko se koskaan joutunu peleissä todella torjumaan? Sillon Ranskan hyvinä vuosina -98 ja -00 ranskan puolustus oli vain niin ylivoimaisen hyvä, ettei Barthezia kohti saatu vetoja juuri koskaan.

Mutta kuitenkin, kaikki kunnia niille kelle se kuuluu, eli Ranska oli parempi.

Saas nähdä, pitääkö ihan kannattaa Ranskaa, et se pirun Brasilia tippus. Tai jos kannattaiski Brasiliaa, niin sitten se varmasti tippuu. Ainakin tähän asti kaikki, ketä oon kannattanu on tippuneet, paitsi Hollantia en kannattanu.

Ei se pirun brasilia tipu:)

lol..on vissiin hieman erilainen tilanne ampua pilkku paskat housuissa hirveässä paineessa kun koko maailma tapittaa kuin joukkueen aamuharjoituksissa.
älä?ootko nyt ihan varma?
tottakai se on,mutta se ei muuta sitä tosiasiaa että ne pilkut oli ihan vitun paskoja (vaikka veskari olikin hyvä)

Välierissä vastakkain:
Argentiina-Italia
Brasilia-Portugali
näin se menee,kun mie niin sanon :D

Ei millään :D

Saksa - Ukraina
Englanti - Ranska

Eurooppalainen futis jyrää :)
ja sitten nähdään huikea mm finaali : Saksa - Englanti. VITTU olis siistiä

Latest posts

Suositut

Back