Jalkapallon MM 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juzzi87
  • Aloitettu Aloitettu
Edit. Ei kyl voi ihan tajuu, mitä herra ajatteli tuossa vaparissa.:lol2: Päätti jäädä siihen. Aatteli kai, että pallo tulee etutolppaa kohti tai että muut ottaa takaatakin. No näin ei käynyt. Karkee virhe, mutta ei silti voi sanoa huonoks puollustajaks mun mielestä.:4:

Sillä oli sukat huonosti, piti korjata.

Hyvä pelaaja, puolustajana korkeintaan keskinkertainen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meni sittenki Realiin, mutta kenen paikalle vai onko ensi kauden kärkipari Ronaldo-Nistelroy?

Realissakin taas hyökkääjiä löytyy... R.V.N, Robinho, Ronaldo, Raul, Cassano ja oikeastaan vielä Babtistakin. Ja kun Raul on valmentajan mukaan kentällä ratkaisevassa roolissa, niin menee kyllä mielenkiintoiseksi. Cassano ei taida saada paljon peliaikaa, tiedä sitten muista. Eiköhän Ronaldo tuu saamaan paljon peliaikaa. Saa nähä, että millä systeemillä Capello peluuttaa joukkuetta. Ei taida oikeen Nistelroy sopia Ronaldon kanssa yhteen - ainakin siltä tuntuis...

En ole kuullut, että kuninkaalliset olisivat myymässä oikeen ketään. Vai miten on?

Realin ensimmäinen käsittämätön ostos tällä kaudella imo. Lisää hyökkääjiä, eihän siellä ole kuin Ronaldo, Raul, Antonio Casano, Robinho ja Julio Baptista... Saapa nähdä mitä peliliikkeitä Capello tekee noiden suhteen, voipi olla etä siellä on kolme kaveria kärjessä. Van omana itsenään roikkuu ylhäällä, Ronaldo hieman alempana ja yksi kärjen takana.

Hyvä siirto Manulta, loppukaudesta Ruud ei enää ollut niin kovin tärkeä, kovapalkkainen ja rahoilla Manu näyttää ostavan Carrickin vahvistamaan heikkoa keskikenttää. Saas nähdä ostaako Manu hyökkääjänkin vai pitävätkö Rossin sen sijaan että lähettäisivät lainalle...

E. Ja onhan siellä vielä lupaava Soldado joka viime kaudella jo esitti mielestäni muutamia väläytyksiä.

Cassano ei taida saada paljon peliaikaa, tiedä sitten muista. Eiköhän Ronaldo tuu saamaan paljon peliaikaa. Saa nähä, että millä systeemillä Capello peluuttaa joukkuetta. Ei taida oikeen Nistelroy sopia Ronaldon kanssa yhteen - ainakin siltä tuntuis...

En ole kuullut, että kuninkaalliset olisivat myymässä oikeen ketään. Vai miten on?

Itse toivoisin Cassanolle peliaikaa, ja onhan Capello sitä luvannutkin. Cassano voisi ottaa vaikka Zizoun paikan ja keskikenttä olisi siten: Beckham-Emerson-Cassano-Robinho

Lehdissä on ainakin ollu, että fanit haluisivat R9 eroon, mutta seuran aikeista en tiedä.

Samaa mieltä Nistelroysta ja Ronaldosta, että molemmat ovat sellaisia pelaajia jotka haluavat tehdä itse maalin ja tarvisivat kärkiparikseen sellaisen pelaajan, joka tukee heidän toimia.

Itse toivoisin Cassanolle peliaikaa, ja onhan Capello sitä luvannutkin. Cassano voisi ottaa vaikka Zizoun paikan ja keskikenttä olisi siten: Beckham-Emerson-Cassano-Robinho

Lehdissä on ainakin ollu, että fanit haluisivat R9 eroon, mutta seuran aikeista en tiedä.

Samaa mieltä Nistelroysta ja Ronaldosta, että molemmat ovat sellaisia pelaajia jotka haluavat tehdä itse maalin ja tarvisivat kärkiparikseen sellaisen pelaajan, joka tukee heidän toimia.

Toivottavasti Ronaldo jää. Se tekee kuitenkin aina maaleja ja paljon. Espanjalaiset fanit ei osaa kunnioittaa Ronaldoa - mikä vituttaa ihan helvetistä! Mikähän Gutin tilanne on?

Toivottavasti Ronaldo jää. Se tekee kuitenkin aina maaleja ja paljon. Espanjalaiset fanit ei osaa kunnioittaa Ronaldoa - mikä vituttaa ihan helvetistä! Mikähän Gutin tilanne on?

Realin fanit ei ole ikinä lämmenneet Ronaldolle, Barcassahan Ronaldo oli yleisön suurin suosikki.

Guti ilmeisesti lähtökuopissa. huhuiltu Englannin suuntaan, mm. Tottenhamiin jossa nyt olisikin keskikenttäpaikka auki... Ansaitsisi minusta enemmän arvostusta kuin realissa on saanut tai tulee saamaan.

vähän ihmettelen jos Ronaldo jää seuraan...Rudi Van ja Ronaldo molemmat senttereitä että vaikea kuvitella samaan aikaan avaukseen.eikä kumpikaan varmaan diggaa penkillä istua.
Milan etsii hyökkääjää,Ronaldo taitaa olla lähtökuopissa... ;)

saa nähdä mitä tapahtuu kun Cassano ja Capello on samassa seurassa,vanhoja tuttuja kun ovat.seurajohto halusi ainakin jossain vaiheessa Cassanosta eroon.Sekin erikoinen pelaaja,toisiaan ihan jumala ja pelas Tottin kanssa ihan loistavasti yhteen,toisinaan jopa paskempi kuin Beckham.henkisen puolen juttuja toikin...

Vitun Italia. Eka ne voittaa WC:n ja nyt ne kusas ne tuomiot totaalisesti.

Kasvattakaa kivekset saatanan korruptoituneet mammanpojat!!!!

Mainitsinko mä jo, et mä vihaan niitä? (Leikisti vaan. Tai semi-leikisti.)

Vitun Italia. Eka ne voittaa WC:n ja nyt ne kusas ne tuomiot totaalisesti.

Kasvattakaa kivekset saatanan korruptoituneet mammanpojat!!!!

Mainitsinko mä jo, et mä vihaan niitä? (Leikisti vaan. Tai semi-leikisti.)

Mitä vittua tarkottaa semi-leikisti?:lol2: Mene hiekkalaatikolle leikkimään muitten katkeroittuneitten Brasilia ja Ranska-fanien kanssa äläkä tule tänne vinettämään
.

vähän ihmettelen jos Ronaldo jää seuraan...Rudi Van ja Ronaldo molemmat senttereitä että vaikea kuvitella samaan aikaan avaukseen.eikä kumpikaan varmaan diggaa penkillä istua.
Milan etsii hyökkääjää,Ronaldo taitaa olla lähtökuopissa... ;)

saa nähdä mitä tapahtuu kun Cassano ja Capello on samassa seurassa,vanhoja tuttuja kun ovat.seurajohto halusi ainakin jossain vaiheessa Cassanosta eroon.Sekin erikoinen pelaaja,toisiaan ihan jumala ja pelas Tottin kanssa ihan loistavasti yhteen,toisinaan jopa paskempi kuin Beckham.henkisen puolen juttuja toikin...

Olipa erikoinen läppä Davidistä.. Kuitenki selvästi Realin paras mies viime kaudella. Cassano on tosiaan Capello lemppari mies ja tulee saamaan siitä paljon irti ens kaudella.. tai toivotaan ainaki niin :rolleyes:

voi vittu epäilyttää toi veikkausliigan touhuki nykyään, futiksessa 6-0 ja 5-0 pelit on aika usein ollu tänä vuonna :D sopupelejä sanon minä.

Inter ottaa näemmä nykysin aina pataan vähintään 5-0.

Miten muuten eikö Milanilta viime kauden lopuksi vähennetty 48 pistettä? Mille sialle ne nyt sit loppujen lopuksi oikein päätyi?

Milanin rangaistusta muutettiin,en muista monta pistettä se vähännys nyt lopulta oli mutta kolmanneksi lopulta sijoitettiin.eli on mukana UCL-karsinnassa

Ja viime kaudelta vähennystä tuli Jatkoajassa kirjottaneiden mukaan -30pist

tuleva kausi:
Juventus B –17p
Lazio A -11
Fiorentina A -19
Milan A -8

Inter ottaa näemmä nykysin aina pataan vähintään 5-0.
Se nyt ei liene suuri ihme, kun joukkueen liigatason pelaajista suuri osa on loukkaantuneena tai myyty pois. Vastaavasti tilalle on nostettu divaritason miehiä, kavereita jotka viime kaudella olivat VG:n mukana tippumassa kakkosdivariin. Ja kun vastassa on HJK, jolla on tällä hetkellä todella kova nippu kasassa ja peli kulkee, niin olisi voinut olla rumemmatkin numerot kuin 5-0.

En muista enkä googlettamalla löytänyt...Onko Mestarien liigan voittaja Barcelona pelannut sen epävirallisen seurajoukkueiden maailmanmestaruusottelun Etelä-Amerikan mestaria vastaan?

Jos on, ketä vastaan se oli, ja paljonko päättyi?

Kiitos etukäteen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom