Jalkapallon MM 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juzzi87
  • Aloitettu Aloitettu
Joudu kyllä oleen ihan vastakkaista mieltä Materazzin tuomiosta.

Niin kun Paolo Maldini sanoi "On uskomatonta antaa pelikielto sen vuoksi, että hän on sanonut jotakin. Tämä on ensimmäinen kerta, kun niin tehdään, ja se tehtiin ainoastaan, koska Materazzi on italialainen ja koska he halusivat antaa oikeutuksen suuren mestarin teolle". Asia ei voi pitää paremmin paikkaansa ja lähteenä toimi Helsingin Sanomat 21.7.2006

Mä komppaan tätä. Ihmettelen vaan että mihin vedetään raja, että mitä saa sanoa ja mitä ei. Saako valkoihoselle sanoa että "koskas sää oot puusta laskeutunu" ilman että saa sakkoa rasismista? Pitääkö ottaa huomioon toisen uskonto siten, että ateistin äitiä saa kentällä haukkua, mutta jonkun uskonnon missä äiti on "tärkeä" sitä ei saa tehdä? Jokaiselle pelaajalle oma herkkyysbarometri, ja sen tuloksien mukaan sitten tutkitaan pelaajiin kiinnitettäviä nauhureita ja lätkitään sakkoja.

Sitä mää en käsitä, et jos joku tuntematon, joka ei tunne esim. meikäläisen perheenjäseniä niin vois jossain pelikentällä aiheuttaa mulle sen että kiskaisin reebokin vanpiissin sen niskaan poikki.

Sitäpaitsi olkoon Materazzi nyt minkälainen jarkkoruutu tahansa, niin eihän sen pidä vaikuttaa asiaan mitenkään. "Zidane teki oikein, ku toi on niin mulkku jätkä. Veti yksvuoski yhtäkaveria joka pelissä nilkoille kolketkertaa" Sekään ei oikeen oo mulla tiedossa, et kun Zidane on ennenki noita puskuhommia tehny, ni mikäs tästä teki niin erityisen(muutaku siis että mm-finaali ja vähän enemmän katsojia)? Pystyisin käsittämään jos kyseessä olis joku Jari Litmanen joka ekaa kertaa teki noin, mut että toista tai kolmatta kertaa. Oisko niin, että ei tarvi niin rankkoja sanoja edes Zidanelle ladella, että jotain tämmöstä tapahtuu.

Emmäätiedä, mää pysyn tossa hokin pelaamisessa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juvesta on lähtenyt jo Mutu, Cannavaro, Emerson, Zambrotta ja Thuram. Vielä lähtee mutuillen Ibrahimovic, Trezeguet, Buffon, Vieira, Nedved...

Juve pelaa aika varmasti 2 kautta Serie B:ssä joten moni ukko ei sinne tahdo jäädä.

Buffon ja Nedved on ainakin näillä näkymin jäämässä.

tuo Materazzin rangaistus on ihan käsittämätön.eikä sitä ois tullu jos toisella puolella ei ois ollu Zidane.Maldini juttelee asiaa.

Mä komppaan tätä. Ihmettelen vaan että mihin vedetään raja, että mitä saa sanoa ja mitä ei. Saako valkoihoselle sanoa että "koskas sää oot puusta laskeutunu" ilman että saa sakkoa rasismista? Pitääkö ottaa huomioon toisen uskonto siten, että ateistin äitiä saa kentällä haukkua, mutta jonkun uskonnon missä äiti on "tärkeä" sitä ei saa tehdä? Jokaiselle pelaajalle oma herkkyysbarometri, ja sen tuloksien mukaan sitten tutkitaan pelaajiin kiinnitettäviä nauhureita ja lätkitään sakkoja.

Sitä mää en käsitä, et jos joku tuntematon, joka ei tunne esim. meikäläisen perheenjäseniä niin vois jossain pelikentällä aiheuttaa mulle sen että kiskaisin reebokin vanpiissin sen niskaan poikki.

Sitäpaitsi olkoon Materazzi nyt minkälainen jarkkoruutu tahansa, niin eihän sen pidä vaikuttaa asiaan mitenkään. "Zidane teki oikein, ku toi on niin mulkku jätkä. Veti yksvuoski yhtäkaveria joka pelissä nilkoille kolketkertaa" Sekään ei oikeen oo mulla tiedossa, et kun Zidane on ennenki noita puskuhommia tehny, ni mikäs tästä teki niin erityisen(muutaku siis että mm-finaali ja vähän enemmän katsojia)? Pystyisin käsittämään jos kyseessä olis joku Jari Litmanen joka ekaa kertaa teki noin, mut että toista tai kolmatta kertaa. Oisko niin, että ei tarvi niin rankkoja sanoja edes Zidanelle ladella, että jotain tämmöstä tapahtuu.

Emmäätiedä, mää pysyn tossa hokin pelaamisessa.

Eli pitäiskö jokaisen joukkuuen scoutata jokaisen pelaajat etninen tausta jotta tietää millä nimillä toista saa haukkua, ei helevetti naurettavaa touhua tuo, materazzi sai melkein saman tangaistuksen kun zidane:david: Jos materazzi ois puskenut zidanea niin Marcon ura olisi luultavasti päättynyt siihen mutta kun nyt oli toisinpäin...

no tottakai, italian kannattajien mielestä se oli selkeästi cannavaron tai buffonin palkinto, olihan he hyviä, ja cannavaro olikin tärkein pelaaja italialla ja kisoissa, mutta puolustajaa on kai vähän vaikea valita.
milloin muuten on viimeeksi valittu puolustaja pelaaja parhaaksi?

ja Italian vihaajien mielestä selvästi Zidanen palkinto blaablaablaa

milloin on viimeeksi valittu edes mestarijoukkueen pelaaja parhaaksi?-94?
2002 Kahn,1998 kai Ronaldo?

Ihan sama millä silmillä sitä parhaan pelaajan palkintoa katsotaan mutta Zidanelle se ei missään nimessä olisi kuulunut...

Ei Zidane todellakaan sitä palkintoaan ansainnu. Se annettiin meriittien perusteella.

milloin on viimeeksi valittu edes mestarijoukkueen pelaaja parhaaksi?-94?
2002 Kahn,1998 kai Ronaldo?

Juu, -94 valittiin Romario turnauksen parhaaksi.

-EDIT- Mihin mä nuo kolme minuuttia hukkasin...? Aika hidasta toimintaa tähän aikaan vuorokaudesta. :)

aah,Romario oli mun ensimmäisiä futissuosikkeja.Romario ja Bebeto,siinä oli hieno kaksikko

Ikinä kukaan ei voi sanoa että typerä teko Zidanelta vaan aina pitää sanoa että "kummaltakin osapuolelta" Ihan sama mitä se Materazzi sano niin kyllä ammattipelaajan se tilanne pitää kestää eikä tuolla tavalla reagoida. Olisi vaikka heittänyt jotain takaisin mutta ei tainnu Zizou keksiä mitään kuittia niin päätti sitten antaa hedaria kun ei muuten pärjännyt

Onko nyt niin, että Carlos on jäämässä Realiin? Huippu juttu!:rock: Kyl on kova jengi!:kippis1:

Realilta puuttuu kunnin pelintekijä.Babtista ei ole sellainen.Mun mielestä Realissa on erikoisempi tilanne ikinä,puolustus vaikuttaa vahvemmalta kuin hyökkäys :D Ronaldon motivaation on täysin kysymysmerkki ja Robinholta tarvitaan vitusti lisää tehoja=maaleja.
ei ole Barcan haastajaksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom