Hyvä juttu Amerikan maalta MM-kisoista, sivuaa vähän kaikkea mitä siellä tapahtui. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä juttu Amerikan maalta MM-kisoista, sivuaa vähän kaikkea mitä siellä tapahtui. :D
Tolla tavalla nyt saa jokaisen, varsinkin hyökkäyspäänpelaajan surkeaksi.
Cannavaro oli häikäisevän hyvä. Varsinkin ottelussa Saksa-Italia jota minulla oli ilo seurata "paikan päällä" Italiassa. Jostain syystä massan on helpompi hyväksyä hyvänä pelaajana mies joka tekee pari maalia kuin toinen joka estää näin tapahtumasta. Suuren yleisön on helppompi innostua etelämaalaisesta jonglööristä kuin puolustajasta joka on aina oikeassa paikassa pallon ja maalin välissä.
Jos et viitsi itse perustella väittämiäsi, niin sitten on aika turhaa alkaa keskustelemaan asiasta...
Ei mulla sinänsä ole mitään Zidanea vastaan. Hän oli vuosituhannen vaihteessa maailman paras pelintekijä, mutta ei vaan ole sitä enää. Onko joku oikeasti sitä mieltä, että Ranskan hyökkäyspeli oli kisoissa hienoa ja tehokasta? Minusta se oli varsin tehotonta nysväystä, 7 ottelussa 9 maalia, eli 1.29 maalia/ottelu. Jos Zidane olisi pelannut maagisen hyvin, niin luulisi, että niitä maalejakin olisi syntynyt enemmän. Ranskan hyökkääjä Theirry Henryllä oli turnauksessa ylivoimaisesti eniten paitsioliputuksia, joka sekin kertoo siitä, että hyökkäyspeli ei toiminut, pallo ei saatu pelattua hyökkääjille. Minusta esimerkiksi Argentiinan Riquelme oli huomattavasti tehokkaampi pelintekijä. Argentiina teki 5 ottelussa 11 maalia, keskiarvo 2.2. Riquelme myöskin sai pelattua hyökkääjille palloa jalkaan, eikä tyytynyt läheskään niin usein syöttelemään taaksepäin, tuloksena 4 maalisyöttöä. Pirloon on aika turha verrata, koska kyseessä eri pelipaikka. Pirlo pelasi puolustavana keskikenttänä, hyvinkin suurilla puolustusvelvoitteilla.Tolla tavalla nyt saa jokaisen, varsinkin hyökkäyspäänpelaajan surkeaksi. Jos otetaan vaikka italian joukkueesta pirlo, niin aina voi sanoa nuo samat sanat: Jos vaikka yhden pelin saldona on 1 maalisyöttö niin sanoo, että maalisyöttökin oli aika merkityksetön ko. maalissa ja muutenkin herran esitys oli epävarma - pysäytti ja hidasti peliä jatkuvasti, harhasyöttöjä ja on muutenkin ruma.
Ainahan voi vähätellä ja jalkapallossa on vaikea perustella vastaväitteensä muutakuin mielipiteillä. Kyllä Zidane pelasi monessa pelissä hyvin ja oli yksi pelaajista, joka mielestäni olisi ansainnut voittaa parhaanpelaajanpalkinnon. Mutta teki Zidane mitä vain niin se oli aina vain vitun nysväystä, hyödytöntä tai paskaa... Huhu huh... Onko vähän puolueellisia katselijoita?
No lollotiloo, olen Zidanesta sitä mieltä, että ei pelannut tässä turnauksessa niin hyvin, että olisi ansainnut parhaan pelaajan palkintoa. Eikö sitä saa sanoa ääneen? :D Kommentoikaa nyt edes mikä tuossa kirjoittamassani oli paskaa... Tässäkin tapauksessa on aika turhaa vain huudella, että "Olen eri mieltä!", ellei osaa kertoa miksi on eri mieltä. ;)Samaa mieltä, kenestä tahansa voi kirjoittaa paskaa vakuuttavasti. Varsinkin kun teksteistä huomaa mitä mieltä kirjoittaja on zidanesta on tollainen yhteenveto yhtä hyödyllinen kuin puuankkuri.
Riittääkö mutu-höpinä perusteeksi?
Anna tulla vaan. Parempi sekin kuin vain väittää toisen olevan väärässä perustelematta itse mitenkään.Riittääkö mutu-höpinä perusteeksi?
Sinulle riittää se, että et millään tavalla perustele omia mielipiteitäsi, vaan väität vain muiden olevan väärässä? Siinä tapauksessa sinun on aika turha osallistua tähän keskusteluun. Ilmeisesti vaan et ymmärrä jalkapallosta sen vertaa, että voisit itse kirjoittaa minkäänlaisia perusteluja väitteillesi jonkun pelaajan pelisuorituksesta. Luultavasti sinun mielipiteesi pelaajan peliesityksistä muodostuu siitä mitä luet lehdestä ja jostain Fifan virallisista jargoneista tai Ylen "laadukkaiden" selostajien mielipiteistä ja näkemyksistä. Osoita toki tämän tulkintani olevan väärä, jos siihen pystyt. Muussa tapauksessa sulle pitää tehdä niinkuin Hoopille, eli jättää kuuntelematta. Flerjudit vaikka päälle, ellei muu auta.Nii joo huomasin itsekin että eräille tuntuu riittävän oma höpinä.
MTV 3:n tekstitv:n sivu 809 tiedottaa, että Zidane saattaa menettää parhaan pelaajan palkintonsa, mikä olisi ihan oikein.
Ja Alaprick on kyllä hauska kaveri...
helvetti miksikä pelleilyksi futis menee kokoajan. kisat muutenkin ihan perseestä pelillisesti, pelit ratkaistaan filmaamisella saaduilla pilkuilla, eräiden tuomareiden toiminta ei ole MM kisojen tasolla ja vielä jälkeenpäin aletaan vetämään tälläista showta.
mitä fifa tekee asialle? itkee että täytyy saada parempia tuomareita, helvetti sehän on fifan vastuulla. muutamia muutoksia sääntöihin olisi kanssa hyvä tehdä, varsinkin kun ottelut käyvät näin vähämaalisiksi, mutta eiei fifaa ei kiinnosta tehdä mitään radikaalia koska futis on niin vanha ja hieno laji ettei tarvitse... :jahas:
vaikka oikea joukkue mielestäni voitti niin tästä lähdin katson vain lätkää.
Silti Zidane on kautta-aikojen parhaimpia pelaajia, ja niinkuin iltalehdessä luki, viimeisen 10v paras pelaaja, ehdottomasti.
Tuollaista ennakoin eräällä toisella palstalla:http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/world_cup_2006/5169342.stm
Zidane pyytää tapahtunutta anteeksi, Materazzin solvaukset koskivat Zidanen äitiä ja siskoa.