Jalkapallokausi 2013-2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja earth
  • Aloitettu Aloitettu
Huikean komea maali Cityltä kyllä. Nasrin nätti syöttö jalan takaa laitakierron tehneelle Kolaroville, keskitys ja Kun Agüero suoraan ilmasta sisään.

Eikä ollut Aguerolta hirveän hyvästä asennosta ohjattu. Loistava viimeistely loistavalta pelaajalta. Aguero on kyllä yksiä omia lempipelaajia.

Arsenalilta oli tänään aikas lailla rutiini voitto. Eka puoliaikaa hallitsivat, mutta toisella puoliajalla tuntuivat luovuttaneen pallon stokelle, joka tosin ei muutamaa paikkaa lukuunottamatta päässyt lähellekkään. Harmittaa vain kun Wilshere otti taas osumaa turhan paljon.

fukkin scum united :(

1240402_10151727514579601_1804957141_n.webp

- - - Updated - - -

ManUa pelattu isolla illan peliin,City ollut aivan paska

Voivoi.. :)

Arsu liigakärkeen NICE :)

^ Tyhmät pelaa isolla ja häviää, vähemmän tyhmät(minä) pelaa eurolla, mahdollisuus voittaa paljon ja häviää, fiksut pelaa sopivalla rahalla ja voittaa enemmän kuin sijoittavat. :D olisitteko uskonu tätä?

Siihen loppui Balotellin pilkkutaika. Ammattilaisuran ensimmäinen missattu rankkari Napolia vastaan, sitä ennen vissiin 21 peräkkäin rysään. Toki Mario kavensi 2-1 lisäajalla, mutta ei riittänyt Milanille.

Itse olen käynyt katsomassa Roomassa -05 derby della capitalen eli Roma-Lazion ja -07 Roma-Fiorentinan. Kaverin kanssa olisi haaveissa käydä kevättalvella uudestaan jos budjetti antaa myöten. Onhan se livefutis siistiä. :)

Ei hitto mikä ottelu tuo Honka-JJK. Honka johti ekan jakson jälkeen jo 2-0 Tim Väyrysen maaleilla. Toiselle jaksolle lähtivät sitten aivan täysin nukkumaan ja JJK:n nuoret pojat iskivät. Neljännessä perättäisessä matsissa iskenyt Antto Hilska 2-1 ja upealla vedolla uransa ensimmäisen Veikkausliigamaalin laukonut Robert Taylor 2-2. Sitten kun vielä Honka pomputti Jani Virtasen kulmapotkun suoraan omiin oli yllätys lähes valmis, mutta eikö Tim Väyrynen juuri lisäajan täyttyessä täydentänyt hattutemppunsa aivan huikaisevalla laukauksella takayläkulmaan ja pisteet tasattiin 3-3. Honka olisi tarvinnut voiton mestaruustaistelua ajatellen ja JJK säilyttääkseen edes teoreettiset haaveet sarjapaikasta, mutta tasuri oli kyllä turha tulos molemmille.

Pääsiski joskus vaikka Lontoon kirkolle kahtomaan futista.

7.12 Arsenal - Everton. Tuonne on jo pakettimatka (matsi+hotelli) tilattu, lentoliputkin jo varattu. Nice ;)

7.12 Arsenal - Everton. Tuonne on jo pakettimatka (matsi+hotelli) tilattu, lentoliputkin jo varattu. Nice ;)

Kehtaatko hintatasoja yhtään valottaa? Mistä päin stadionia paikka, minne päin Lontoota yösija, kuka tuollasia paketteja tarjoaa? On pitkään ollut mielessä futismatka sumusaarille, mutta ei ole saanut ainakaan toistaiseksi aikaseksi.

Itse olen käynyt katsomassa Roomassa -05 derby della capitalen eli Roma-Lazion ja -07 Roma-Fiorentinan. Kaverin kanssa olisi haaveissa käydä kevättalvella uudestaan jos budjetti antaa myöten. Onhan se livefutis siistiä. :)

itellä on heittää vaihdossa -09 Milan-Sampdoria,-10 Milan-Brescia -11 Barcelona-Zaragoza ja Milan-Barcelona (ucl alkulohko,samalla reissulla noi,vajaa viikko oltiin Barcelonassa josta lennettiin Milanoon)
viikon päästä tiistaina 1.10. ois koitoksena Ajax-Milan Amsterdamissa :)

Back
Ylös Bottom