Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kehtaatko hintatasoja yhtään valottaa? Mistä päin stadionia paikka, minne päin Lontoota yösija, kuka tuollasia paketteja tarjoaa? On pitkään ollut mielessä futismatka sumusaarille, mutta ei ole saanut ainakaan toistaiseksi aikaseksi.
Onkos gervinho miten pelannu?
Pääsiski joskus vaikka Lontoon kirkolle kahtomaan futista.
Ihanko tosissas vertaat veikkausliigaa ja valioliigaa pelillisesti toisiinsa? Kyllä veikkausliiga kehittyy koko ajan, mutta kyllä valioliigan pelit on aivan eritasolla.
Ei v@ttu! Hajoo siihen Valioliigassa kenet ees yhtään peliä livenä nää.
Sori, mä rakastan jalkapalloa, livenä!

Mitäs murretta toi on?
Mun täytyy kyllä sen verran olla Jerkkun kanssa samaa mieltä että ei noita sarjoja vaan yksinkertaisesti voi verrata keskenään, ei vaikka olis millaset sinivalkoset lasit päässä. Suomessa pelataan potkupalloa ja sillä selvä. Olen nähnyt Jippon ja AC Oulun pelejä paikanpäällä kun olen noilla paikkakunnilla asunut pidempään ja TP 47 otteetkin on tuttuja livenä. Eli kokemusta on livematseista kyllä liigasta kuin ykkösen matseistakin. Lisäksi töllöstä on tullut nähtyä lisääkin tätä meidän korkeinta sarjatasoa, ei siitä vain saa niin paljon irti kuin Valioliigaa katsomalla.
Siksipä sitä onkin menossa tuonne Englantiin paikanpäälle katsomaan jalkapalloa jotta kokee sen itsekin livenä minkä on tähän asti nähnyt vain television välityksellä.
Jos saisin valita asuinpaikkani pelkästään penkkiurheilun kannalta niin muuttaisin heti Lontooseen.
Mutta joo, jos joku saa tästä meidän kotimaisesta sarjasta jotain irtikin niin hyvä homma, en minä sen fanittamista moiti. Tunnen henkkoht muutaman veikkausliigaa pelanneen tyypinkin ja heidän pelejä on aikanaan ollu kiva katsoa, mutta yhtäkään seuraa en "omaksi" voisi kutsua. Kun taas Arsenalia tulee seurattua ihan viikoittain.
E: Olitkin vähän modannu viestiäs ymmärrettävämpään muotoon..![]()
Arsenalille täyspotti ja muut rämpi. Gnabry on kyllä nyt parissa viime pelissä näyttänyt, että hänestä kuullaan vielä. Loistavia väläytyksiä molemmissa peleissä ja eilen pääsikin jo maalin makuun. Kaveri kuitenkin vasta 18.^ Säälittävä kaveri joka yrittää syyllistä meitä kun ei tueta suomalaista jalkapalloa täysillä. Ethän vaan käytä rahaa mihinkään muuhunkaan ulkomaalaiseen tuotteeseen? Ja mikä viha sulla on miljardöörejä kohtaan? Iskeekö noin paha katkeruus siitä kun he ovat tehneet hirveän määrän rahaa ja voivat nauttia elämästä aivan täysin ilman mitään huolia raha-asioista?
Asiaan: Atletico näyttäs olevan aika kovassa iskussa kun eilen voittivat Realin vieraissa. Kaikki kauden 7 peliä voittanut ja taitaa olla ensimmäinen kerta heille? Olisi kyllä hienoa jos Atletico haastaisi nämä kaksi suurseuraa ihan tosissaan.
Ja eilinen valioliiga näytti oikein hyvältäArsenalille täyspotti ja muut rämpi. Gnabry on kyllä nyt parissa viime pelissä näyttänyt, että hänestä kuullaan vielä. Loistavia väläytyksiä molemmissa peleissä ja eilen pääsikin jo maalin makuun. Kaveri kuitenkin vasta 18.