Jalkapalloilijan treeni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Litti90
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
itse olen B juniori,mut nyt jo toka kausi A-SM sarjaa.en uskalla pelaajaa tuntematta edes suositella mitään ohjelmaa,mut punttia ku tekee ni täytys tehä räjähtävästi hyviä liikkeitä on kyykky,mave,rive,penkki.maastaveto kannattaa tehä rauhassa ettei loukkaantumis riski olis liian suuri.kannattaa opetella liikeradat alkuun vaikka pelkällä tangolla tai kepillä.oma treeniviikko näyttäis tältä
MA:8-9 treenit 18-19.30 iltatreeni
TI:8-9 treenit 18-19.30 iltatreeni
KE VAPAA
TO 8-9 koulun punttisali.18-19.30 treenit
PE 18-19.30 treenit
LA:pelivuoro ellei peliä,treenit.
SU:vapaa
kellonajat saattaa vaihdella mutta runko kutakuinkin tuo.

Ilmoittautuu, nykyään miesten 4div. Ennen käyty kurkkimassa miesten 3div. ja 5div. Ikää 18v. Samassa joukkueessa kaikki divarit..

Jatketaan OT:lla, eli jalkapallotaustaa junnuista on B:n 1:stä ja pari kautta A:n SM:ää. Miehistä muutama ottelu Kolmosta ja Ykköstä, Kakkosta reilu 50 ja Veikkausliigaa kymmenisen matsia

kuten aiemmin todettu,olen B juniori nyt lähtee toka kausi A-SM sarjaa.cletic millaisia treeni määriä ja treeniä teit B ikäsenä? mulla tavote veikkausliigaan lähitulevaisuudessa.suuri kiitos jos viitsit vastailla :)

Olen 16v jalkapalloilija ja tavoitteenani olisi talven aikana kehittää nopeutta sekä saada kroppa (rinta-, vatsa- ja selkälihakset) kuntoon. Salilla pystyn käymään 2-4 kertaa viikkoon ja jalkapallo harjoituksia on 5 kertaa viikossa.

Kertokaapa siis vinkkejä millä saisin lisää nopeutta juoksuun ja kropan kuntoon!

Rinnalle vedolla saat kehitettyy räjähtävää voimaa. Ottaa koko kroppaan.

kuten aiemmin todettu,olen B juniori nyt lähtee toka kausi A-SM sarjaa.cletic millaisia treeni määriä ja treeniä teit B ikäsenä? mulla tavote veikkausliigaan lähitulevaisuudessa.suuri kiitos jos viitsit vastailla :)
Voi voi, siitä on jo niin kauan aikaa :) Olenko oikeassa, että olet jo lukiossa/ammattikoulussa? Olin itse lukiossa ja meillä oli aamutreenit ma, ke, pe..
Punttitreeneistä: Ma ja pe, joissa oli riveä, prässiä/kyykkyä, tempausta, jullea, tempausvalaa ja kaikenlaisia hyppyjä ja keskivartalotreeniä.. Painot pidettiin maltillisina ja keskityttiin tekniikan opetteluun ja räjähtävyyteen, joka on sun ikäisenä todella tärkeää.. En suosittele alkamaan himoitsemaan mitään maksimituloksia, koska kuitenkin voimatreenit ovat vain tukemassa sun päälajia.. Kroppaa saat varmasti kauniimmaksi noilla pienilläkin painoilla ja vahvalla keskivartalolla, joka on todella tärkeä kaikissa kaksinkamppailutilanteissa kuin myös tasapaino, joka kehittyy hyvin rivellä, tempauksilla ja tempausvalalla
Lajitreenistä: ti oli aamutreenit lukion kanssa.. Lisäksi iltaisin harjoittelin 3 kertaa viikkoon oman ikäisten kanssa ja 2-3 kertaa edusjoukkueen (liiga) kanssa.. Tämä oliehkä jopa jo liikaa, sillä lepopäiviä oli yleensä vain kerta viikkoon. Jos treenaat itsekin paljon, niin muista syödä tajuttomasti, koska olet vielä kasvava ja kehittyvä nuori. Tarvitset todella paljon energiaa, että jaksat!
Tsemppiä paljon! Luotat vaan itseesi ja treenaat kovaa, niin eiköhän se liigaura sieltä aukene jossakin vaiheessa.. Muista että kaikki eivät kehity samalla tavalla.. Monet liigapelaajatkin ovat vasta nousseet vasta liigaan yli 20-vuotiaina, joten elä menetä toivoasi vaikka ei heti lähitulevaisuudessa onnistuisikaan. "The difference between dreams and accomplishments is purely desire"
Toivottavasti tästä oli edes jotakin apua :)

todella paljon kiitoksia! treenimäärät ovat kutakuinkin samat kuin itselläni,olen ammattikoulussa mutta pääsen osallistumaan erään urh.lukion aamutreeneihin viimeistään keväällä ehkä jopa aiemmin.kiitos vielä kerran vastauksesta auttoi paljon :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voisko joku tehä mulle jonkunlaisen toimivan ohjelman? Joku joka edes jonkin verran tietää jalkapallosta, ja siitä mitä on tärkeä treenata. En jaksais nyt kesällä käyttää paljoo aikaa lenkkeilyyn/saliin, talvella sitten... Mut kuitenkin 3-4x viikossa harkat + 1 peli. Omalla käyn lähes joka päivä kavereitten kanssa potkii/pelaa (jos ei oo treenejä tai peliä), melkein aina harjotellaan kanssa kuletus, haltuunotot, syötöt yms. perusjuttuja. Pelaan laitapakkia. Eli joka päivä jotain pallon kanssa, useampi tunti. Mitä kannattaa lisätä? Oisko 1x lenkki, 1-2x kuntosali/kuntopiiri, erilaisia tasapaino juttuja (vinkkejä?), koordinaatio harjoituksia, 1x nopeusharjoitus (vinkkejä?) ja kaikki nuo siis viikkoon. Talvella panostin kestävyyteen/nopeuteen/voimaan, nyt koko kesä pääasiassa pallotaitoon. En jaksais noita lenkkejä ainakaan kovin usein, kun niin paljon tulee juostua muutenkin pallon perässä... Eli, jos joku viittii, ni tekis jonkun ohjelman.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom