Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-niitä vatsoja ei kannata tehä mtn 30 sarjoja vaan voimaa niihinkin n 8-15 sarjoilla, lisäpainoja kehiin. toki joskus vaihtelun vuoksi voi tehä pitempääkin.
-keskivartalo kyllä auttaa nopeudessa, mut olin joskus kun pelasin futista itäsuomen nopeimpia pelaajia ja mulla oli ihan paskat vatsat.
ecdezi
miks sä et tee sitten esim 30 toiston sarjoja kyykkyä, kyllä futiksessa tarvii aika vitusti kestävyyttä myös jalka osastolla ?
:D loppukaneetti:
- joni-boy ei tiiä ihmisen fysiologiasta eikä reenaamisesta mitään
- Nopeus on 90% kiinni lahjakkuudesta
- Fudiksessa (kuten muissakin lajeissa) kehittyy parhaiten harjoittelemalla itse lajia
Niin no, ties vaikka teenkin. Toisaalta jalat kehittyy mainiosti lajia harrastaessa. Sä taas puolestas oot varmaankin niin rautanen jätkä et sulle parasta on tehdä joka liikkeessä pelkkiä kovia kakkosia vaan jne
kyllähän ne jalat kehittyy lajissa, mut ehkä siellä salilla ois just tarkotus kehittää sitä nopeus / voima puolta, ei kestävyyttä. samaa sanon keskikropan kanssa. voimaa salilla ja jos se 90 min tuntuu niissä niin paljon niin se kestävyys paranee siellä.
ei ole sanoa mitään järkevää niin mennään henk kohtasuuksiin ?
kyllähän ne jalat kehittyy lajissa, mut ehkä siellä salilla ois just tarkotus kehittää sitä nopeus / voima puolta, ei kestävyyttä. samaa sanon keskikropan kanssa. voimaa salilla ja jos se 90 min tuntuu niissä niin paljon niin se kestävyys paranee siellä.
:D loppukaneetti:
- joni-boy ei tiiä ihmisen fysiologiasta eikä reenaamisesta mitään
- Nopeus on 90% kiinni lahjakkuudesta
- Fudiksessa (kuten muissakin lajeissa) kehittyy parhaiten harjoittelemalla itse lajia
joni-boy
älä kiitos kerro tätä sun "faktaas" täällä, jos ei asiasta ole hajua.
-leuat ja dippi on helvetin hyviä massa liikkeitä.
-mistä helvetistä keksit että muut liikkeet kasvattaa LÖYSÄÄ lihasmassaa ? miks mulle ei oo käyny niin ?
-niitä vatsoja ei kannata tehä mtn 30 sarjoja vaan voimaa niihinkin n 8-15 sarjoilla, lisäpainoja kehiin. toki joskus vaihtelun vuoksi voi tehä pitempääkin.
-keskivartalo kyllä auttaa nopeudessa, mut olin joskus kun pelasin futista itäsuomen nopeimpia pelaajia ja mulla oli ihan paskat vatsat.
e: toki nopeimpia omassa ikä luokassani..
Elikkäs tarvii vähän varmaanki SELVENTÄÄ tota mun juttua kun ei näyttänyt bustedi ihan ymmärtävän.
- faktaa ja faktaa mut tässä tapauksessa puhuu vuosien kokemus
- jos luet ton mun tekstini niin siinä ei kyllä puhuta mistään "LÖYSÄSTÄ" lihasmassasta missään kohtaa
- voin sanoa että jos halutaan nopeus hioa kuntoon nii kyllä se kuule aika paljon vaikuttaa minkälaiset kessit tossa vyötäröllä tulee mukana vai onks siinä kunnossa olevat vattikset
Sanoisin, että olet väärässä. Keskivartalon lihaksilla on varsin suuri merkitys pikajuoksussa ja myös lähes kaikissa muissakin voimaa ja nopeutta vaativissa lajeissa. ;)Sanosin että "vatsojen" kondiksella on todella vähän merkitystä pikajuoksussa, tai siis jotenki tuntus että vatsat ovat melkeimpä jokasella siinä riittävässä kunnossa ettei se toimi rajoittavana tekijänä ..