Jalkapöydästä luu poikki

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkä meni sitten kamppailutreeneissä tosta päkiästä joku keskivarpaaseen liittyvä luu poikki. Kuulemma kestää pari-kolme viikkoa parantua ja sinä aikana pitäis käyttää mieluiten paksupohjasta jäykkää kenkää tai saada jalkapöytä jotenkin muuten tuettua, eli kaikki päkiöillä juoksemiset ja muut sellaset ehdottomasti kielletty. Löytyykö jotain vinkkejä, että saisko jostain jotain tarrasiteen tyyppistä ratkaisua, jolla saisi ton koko jalkapöydän tai jalanpohjan jäykistettyä?

Elikkä meni sitten kamppailutreeneissä tosta päkiästä joku keskivarpaaseen liittyvä luu poikki. Kuulemma kestää pari-kolme viikkoa parantua ja sinä aikana pitäis käyttää mieluiten paksupohjasta jäykkää kenkää tai saada jalkapöytä jotenkin muuten tuettua, eli kaikki päkiöillä juoksemiset ja muut sellaset ehdottomasti kielletty. Löytyykö jotain vinkkejä, että saisko jostain jotain tarrasiteen tyyppistä ratkaisua, jolla saisi ton koko jalkapöydän tai jalanpohjan jäykistettyä?

Itse aikoinaan mursin jalkapöydän hyppynarulla ja samat hoitosuositukset sain.
Rtg-kuvauksen jälkeen lääkintävahtimestari laittoi liimasiteen, tukee hyvin jos laitetaan tarpeeksi kireälle (ei varpaat sinisenä kireäksi). Viikon päästä side vahdettiin uuteen Yths:n lääkärin toimesta (jäi aivan liian löysäksi, piti laittaa itse uusiksi). Eli 2 viikkoa jalka "paketissa", jota ei saanut kenkään. Sidettä varmasti löytyy apteekista, kannattaa kysyä neuvoa ja kertoa mihin tarkoitukseen tulee.

E: Side on aika turha jollei sitä sido oikein tukemaan ja riittävän tiukasti.
Osaava tuttu/kaveri on paljon parempi vaihtoehto kuin yrittää sitoa sitä itse...

Back
Ylös Bottom