Vaihdoin jalkaprässin hack-kyykky-koneeseen. Tuntumaa tuli ihan "hyvin", mutta olisi kannattanut vähentää jalkaojennussarjoja sen jälkeen. Maanantaina oli jalkatreenit, nyt vielä torstaina käveleminen sattuu. Tuntuu kyllä ihan tavalliselta lihaskivulta, eli tuollainen mitä nyt yleensä on seuraavana päivänä kovan treenin jälkeen; ei mistään tietystä kohtaa, koko etureiden alueella, molemmilla jaloilla.
Rupeaa jo vähän huolestuttamaan, eli voiko tän parantamiseksi tehdä jotain vai vieko se vain aikansa? Miinuskaloreilla olen tällä hetkellä, mikä ehkä vaikuttaa palautumiseen? Olen iltaisin venytellyt kevyesti, about 30-40 sekuntia kerralla. En ole jalkoja rääkännyt muuten kun mitä nyt tulee tavallisesti käveltyä.
Rupeaa jo vähän huolestuttamaan, eli voiko tän parantamiseksi tehdä jotain vai vieko se vain aikansa? Miinuskaloreilla olen tällä hetkellä, mikä ehkä vaikuttaa palautumiseen? Olen iltaisin venytellyt kevyesti, about 30-40 sekuntia kerralla. En ole jalkoja rääkännyt muuten kun mitä nyt tulee tavallisesti käveltyä.