Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Poliisien tikut näyttää enemmän väärin kuin oikein. Niillä ei tee mitään.
Itse laitoin 1.M.R tilaukseen. Tulee muuten halvemmaksi tilata jenkeistä :D Älyttömän paljon halvempaa suomen lisäravinnemarkkinoihin verrattuna
...mutta tuntuu aina menevän näin kun tilaat jotain niin seuraavana päivänä törkeet tarjoukset
Mulle lääkäri ehdotti Cipralex 10 mg kuuria ja kirjoitti reseptinkin valmiiksi siihen. Lääkäri epäili, että ajoittaista aamuheräilyä saataisiin tällä kuriin. No kuitenkin, olen saanut sen verran hyvän treeniboostin Jack3d:stä, ja kysyisin, että onko Cipralexin (ssri-mielialalääke) ja Jack3d:n yhteisvaikutuksena odotettavissa jotain hallitsematonta maniaa tai muuta ei toivittua sivuvaikutusta? En tunne Jack3d:n ottamisen jälkeen tunnetasolla mitään euforiaa tai mielialan nousua, mutta treeneissä voimat tuntuvat pysyvän pidempään ja nautin kieltämättä treenaamisesta entistä enemmän. Tällainen tuli vaan mieleen.
Ennen treeniä vedän siis mitallisen Jack3edia, beta-alaniinia ja pari kuppia kahvia. Kalorit ovat miinuksen puolella.