Jack3d

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni.78
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä kroonisella käytöllä stimulantti kun stimulantti näkyy tietojeni mukaan herkästi pidempään kun 4 päivää..
Epäilen hyvin vahvasti että tuo amfetamiinina missään testeissä näkyy, aiheesta on kyllä paljon huhua liikkeellä. Helvetin hyvä tehonlisääjä tämä kyllä on, annoin neidillekin ja kipittää salilla nykyään kun pieni eläin :) Ehkä sitä oli vuosien käytön jälkeen niin paatunut näihin normi No Xplodeihin, Shotguneihin.yms. Tolehan tähänkin kasvaa eli pitää taas jossain vaiheessa vaihella.

Itse laitoin 1.M.R tilaukseen. Tulee muuten halvemmaksi tilata jenkeistä :D Älyttömän paljon halvempaa suomen lisäravinnemarkkinoihin verrattuna :)

Ookko huomioinu tässä tapauksessa kaikki mahdolliset rahti ja tulli maksut? Oon kuullu juttuja että on porukalla jääny noita boostereita meinaan tulliin ku on menny tilaileen EU:n ulkopuolelta.

Rahtikulut on aika kalliit yleensä mutta tullimaksut ym. on suht pienet jos alle 150e tullausarvo.. Eikä verokaan tainnu lisäravinteissa olla ku 13%.

Rahtimaksun otin halvimman mitä pystyin ottamaan ja sen vuoksi kestää viikon verran tulla :D Tulliperintää tulee varmaan silloin, kun se joutuu säilytykseen tulliin, muutoin ei... Sillä olen tilannut täältä ennenkin, pelkästään 2 t-paitaa viimeksi, eikä tullut tullimaksua erikseen, koska ei tarvinnut olla viikonloppua säilytyksessä.

Tulee siis tulleineen päivineen silti halvemmaksi.

Tullut nyt pari kertaa kokeiltua Jack3diä, eikä kyllä kovin suuresti ainakaan vielä voi tuotetta ylistää.
Ensimmäisellä kerralla otin yhden kauhallisen, eikä minkäänlaista vaikutusta ollut havaittavissa. Treeni meni kyllä ihan hyvin, muttei tavanomaisesta poikkeavasti.

Toisella kerralla kaksi kauhallista ja jalkatreeniin mennessä ainakin hikeä tuntui puskevan normaalia enemmän ja ehkä muuten samanlainen fiilis, kuin 200mg kofeiinia otettuani on yleensä ollut. Jatkan kokeilua ehkä kolmella kauhalla seuraavissa treeneissä.

Ostin myöskin Jack3din yhtä vaikuttavaa ainetta, DMAA:ta 20mg kapseleina ja niitä kokeilin väsymyksen poistoon ihan kotosalla, kun piti lasten kanssa alkaa elokuvaa katsomaan ja väsytti ihan vietävästi. 20mg nappi naamaan, leffa pyörimään, 40minuuttia ja nukahdin (Piristävän vaikutuksen pitäisi alkaa n. 30minuutin päästä nauttimisesta). Seuraavana päivänä 2kpl 20mg nappeja aamusella naamaan kun oli univelkaa vielä noustessa ja päivä täynnä aktiviteetteja perheen kanssa. En voi väittää että mitään piristystä, saatikka "euforiaa" (mikä tällä aineella pitäisi saavuttaa) oli havaittavissa. Ehkä pikkuisen normaalia skarpimpi olo oli jotenkin, muttei pirteä, eikä varsinkaan semmoinen ylipirteä olo, minkä kofeiini saa minussa aikaan.

Täytynee jatkaa kokeiluja, mutta tällä hetkellä tuntuu, että jatkossa riittää 200-300mg kofeiiniä sillointällöin treenibuusteriksi, on ollut toistaiseksi toimivinta näistä aineista ja hintakin, 3,80€/ 50g = 1,5 senttiä per annos on aikalailla edullisempi kuin Jack3din.

Joo tilasin ite torstaina purkin hintaan 28,90 ja perjantaina se oli tarjouksessa 19,90 :) Eipä toi 9e nyt vituta, mutta tuntuu aina menevän näin kun tilaat jotain niin seuraavana päivänä törkeet tarjoukset

Tossa juuri kattelinkin, kun jengi tilaa jenkeistä, että taitaa tulla kalliimmaksi sieltä näillä hinnoilla. Mutta muutenkin normihinta 28e niin ei ole mielestäni paha

...mutta tuntuu aina menevän näin kun tilaat jotain niin seuraavana päivänä törkeet tarjoukset

Mulle käy aina samanlailla. Esim. viimeks tilasin gasparin myofusionii, niin seuraavana päivänä olisi saanut purkin samaan hintaan + t-paidan kaupan päälle

Mulle lääkäri ehdotti Cipralex 10 mg kuuria ja kirjoitti reseptinkin valmiiksi siihen. Lääkäri epäili, että ajoittaista aamuheräilyä saataisiin tällä kuriin. No kuitenkin, olen saanut sen verran hyvän treeniboostin Jack3d:stä, ja kysyisin, että onko Cipralexin (ssri-mielialalääke) ja Jack3d:n yhteisvaikutuksena odotettavissa jotain hallitsematonta maniaa tai muuta ei toivittua sivuvaikutusta? En tunne Jack3d:n ottamisen jälkeen tunnetasolla mitään euforiaa tai mielialan nousua, mutta treeneissä voimat tuntuvat pysyvän pidempään ja nautin kieltämättä treenaamisesta entistä enemmän. Tällainen tuli vaan mieleen.

Mulle lääkäri ehdotti Cipralex 10 mg kuuria ja kirjoitti reseptinkin valmiiksi siihen. Lääkäri epäili, että ajoittaista aamuheräilyä saataisiin tällä kuriin. No kuitenkin, olen saanut sen verran hyvän treeniboostin Jack3d:stä, ja kysyisin, että onko Cipralexin (ssri-mielialalääke) ja Jack3d:n yhteisvaikutuksena odotettavissa jotain hallitsematonta maniaa tai muuta ei toivittua sivuvaikutusta? En tunne Jack3d:n ottamisen jälkeen tunnetasolla mitään euforiaa tai mielialan nousua, mutta treeneissä voimat tuntuvat pysyvän pidempään ja nautin kieltämättä treenaamisesta entistä enemmän. Tällainen tuli vaan mieleen.

MAO-estäjistä on varoitus purkissa, en tiedä sitten miten noitten SSRI-lääkkäiden kanssa. Itselläkin lähtee ensi viikolla testiin ja Venlafaxiinia menee aamuisin 150mg+illalla 45mg mitrazapiinia. Testaamalla homma selviää.

Olihan se kokeiltava, kun on alle 20e purkki eräässä lisäravinne firmassa!:) Ensivaikutelma todella positiivinen. Neutraali maku ja vatsakin tykkää. Antaa lisäpotkua, mutta ei kuitenkaan pistä pumppua hakkaamaan ylikierroksilla niinkuin muutamat boosterit.:puntti: Miinuspuolia ei oikeastaan ole, jos ei lasketa normaalia suurempaa hikoilemista ja jatkuvaa janon tunnetta.:eek:

Nyt on ollut Jack3dia kokeilussa 2 treenikierron verran. Sanoisin että on toimiva aine, joka antaa boostia, tulokset nousseet hyvin ja treeni kulkee. Haittapuolista sanoisin että pakkini menee vähäsen sekaisin, lisääntynyt tarve käydä kakkosella, ja tavara on löysempää ja kaasutuotanto kasvanut.
Tunti treenien jälkeen on aika väsynyt, ärtynyt ja jotenkin masentunut olo. Johtuuko Jack3dista vai jostain muusta en tiedä mutta minun mielestä tällaisia fiiliksiä ei ole ollut ennen.

Ennen treeniä vedän siis mitallisen Jack3edia, beta-alaniinia ja pari kuppia kahvia. Kalorit ovat miinuksen puolella.

Ennen treeniä vedän siis mitallisen Jack3edia, beta-alaniinia ja pari kuppia kahvia. Kalorit ovat miinuksen puolella.

1-2 kupillista vahvaa mustaa kahvia+ vihreä tee ravintolisänä+ treeniboosteri (Jack3d, Crack, 1MR, yms.) on yllättävän hyvä yhdistelmä. Tosin joskus nukahtaminen venyy turhan pitkälle yöhön, kun iltatreenejä tulee nykyisin tehtyä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom