Jack3d

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni.78
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noin 90kiloo. Yks lusikka pelkkää tota saanu olon väsyneeks. Samaa väsymystä tuli myös crackin näytepusseilla. Täytyy joku kerta heittää 4-5 lusikkaa ja kattoo onko enempi parempi.

Ihme kaksinaismoralismia Pakkotoistolla, kaikki haukkuu huumeet maanrakoon, mikä sinänsä on ihan O.K Mutta sitten ollaan muna pystyssä tälläisestä, kaksinaismoralismia sanon minä. Vähän sama kuin testobuustereiden kanssa, miksi ostaa niitä kun testoakin on tarjolla, jos siis haluaa kemialla nostaa testotasojaan.

Ihme kaksinaismoralismia Pakkotoistolla, kaikki haukkuu huumeet maanrakoon, mikä sinänsä on ihan O.K Mutta sitten ollaan muna pystyssä tälläisestä, kaksinaismoralismia sanon minä. Vähän sama kuin testobuustereiden kanssa, miksi ostaa niitä kun testoakin on tarjolla, jos siis haluaa kemialla nostaa testotasojaan.

Niin... totanoin oliko tää nyt oikeen provo vai ootko ajatellu asiaa yhtään pitemmälle? Huumeet = laittomia nautintoaineita, aiheuttavat usein vakavia psyykkisiä/fyysisiä oireita ja ovat melkein aina riippuvuutta aiheuttavia. Lisäravinteet = laillisia, monipuolisesta ruoastakin saatavien aineiden konsentraatioita(näin yleisellä tasolla, esim. krea, kofu). Jack3d ja muut tehonlisääjät vaan on valmiita sekotuksia noista muista lisäravinteista.

Kyllä mun kirjoissa noilla on AIKA iso ero. Siinä vaiheessa kun porukka menee psykoosiin kun ei saa päivittäistä annostaan niin voi mun puolesta alkaa moralisoimaan.

Itse en kyllä tunne ketään kuka treenibuustereita päihtymiseen käyttäisi..

Niin... totanoin oliko tää nyt oikeen provo vai ootko ajatellu asiaa yhtään pitemmälle? Huumeet = laittomia nautintoaineita, aiheuttavat usein vakavia psyykkisiä/fyysisiä oireita ja ovat melkein aina riippuvuutta aiheuttavia. Lisäravinteet = laillisia, monipuolisesta ruoastakin saatavien aineiden konsentraatioita(näin yleisellä tasolla, esim. krea, kofu). Jack3d ja muut tehonlisääjät vaan on valmiita sekotuksia noista muista lisäravinteista.

Kyllä mun kirjoissa noilla on AIKA iso ero. Siinä vaiheessa kun porukka menee psykoosiin kun ei saa päivittäistä annostaan niin voi mun puolesta alkaa moralisoimaan.

Ei ollut provo, mistä sulle tuli mielikuva että puhun lisäravinteistä yleensä, en mä nyt sentään ole mikään iivatti. Tarkoitan lähinnä tuota jack3ed settiä. Kun on tullut sellainen käsitys että siinä on jotain kiellettyä ainetta ja sen takia jengi hamstraa sitä kaapit täyteen? korjaa jos olen väärässä.Tuo testobuusteri juttu oli vertauskuva tästä tilanteesta. Kiellettyä piristettä laillisessa purkissa=kaksinaismoralismia.

edit. Eikä mulle tarvi tulla saarnaamaan huumeista tai lisäravinteista, poika.

Itse en kyllä tunne ketään kuka treenibuustereita päihtymiseen käyttäisi..
Mä taas tunnen ihmisiä jotka ovat käyttäneet kiellettyjä aineta treenibuustereina.
Ja itse vedin niitä kunnon keltaisia stackeja pari kertaa vaan fiiliksen vuoksi.

Ei ollut provo, mistä sulle tuli mielikuva että puhun lisäravinteistä yleensä, en mä nyt sentään ole mikään iivatti. Tarkoitan lähinnä tuota jack3ed settiä. Kun on tullut sellainen käsitys että siinä on jotain kiellettyä ainetta ja sen takia jengi hamstraa sitä kaapit täyteen? korjaa jos olen väärässä.Tuo testobuusteri juttu oli vertauskuva tästä tilanteesta. Kiellettyä piristettä laillisessa purkissa=kaksinaismoralismia.

Piriste on laillinen. Siitä nyt on vaan ollut puhetta, että mahdollisesti aiheuttaa käryn dopingtestissä. Tämäkään ei meinaa mitään muuta, kuin että se on kielletty tiettyjen dopingtoimikuntien toimesta. Liittojen dopinglistalla olevat aineet eivät ole sama kuin laittomat aineet tai dopingaineet ylipäätään. Onhan liika kofeeinikin kielletty jossain lajeissa.

Vielä lisäyksenä: Super-Man markkinoi täällä oman verkkokauppansa kilpailevia tuotteita(mm. tehonlisääjää) ja Mike siitä näpäyttikin ja poisti useampia threadeja/posteja. Sama jamppa on useilla muilla foorumeilla kirjoittanut 100% saman tekstin, jossa puhuu Jack3din olevan varustettu huumausaineella. Että sellasta.

Vielä lisäyksenä: Super-Man markkinoi täällä oman verkkokauppansa kilpailevia tuotteita(mm. tehonlisääjää) ja Mike siitä näpäyttikin ja poisti useampia threadeja/posteja. Sama jamppa on useilla muilla foorumeilla kirjoittanut 100% saman tekstin, jossa puhuu Jack3din olevan varustettu huumausaineella. Että sellasta.

No totta munassa poistaa jos tänne tulee joku kilpailija mainostamaan ilmaiseksi:lol2:
Noista muista foorumeista en pahemmin tiedä kun en lue muita urheilufoorumeja kuin Pakkotoistoa.
Miksi tuota jack3dia sitten ollaan vetämässä pois markkinoilta jos se ihan o.k Vai olenko ymmärtänyt siinäkin jotain väärin?

No totta munassa poistaa jos tänne tulee joku kilpailija mainostamaan ilmaiseksi:lol2:
Noista muista foorumeista en pahemmin tiedä kun en lue muita urheilufoorumeja kuin Pakkotoistoa.
Miksi tuota jack3dia sitten ollaan vetämässä pois markkinoilta jos se ihan o.k Vai olenko ymmärtänyt siinäkin jotain väärin?

Miksi sitä oltaisiin vetämässä pois markkinoilta? Tuo "kielletty" stimulanttikin on WADAn listalla vain In-Competition kiellossa. Sitä saa syödä vaikka kilokaupalla muuten.

Miksi sitä oltaisiin vetämässä pois markkinoilta? Tuo "kielletty" stimulanttikin on WADAn listalla vain In-Competition kiellossa. Sitä saa syödä vaikka kilokaupalla muuten.

O.K Olen sitten ymmärtänyt varmaan jotain väärin:piis:

Tuli eilen googletettua tuota 1,3-dimethylamylaminea ja päädyin "Psychovault" -foorumille. Vaikutti porukka tietävän mistä puhu ja piristä tais mainita samassa postissa. Tietenkin tyypit siellä veti 50mg kerralla(ja enemmän), mutta olihan tuolla toisessa ketjussa jollain tuota geraniumia sen 25g omassa boosterissaan. Sitä en tiedä paljonko sitä tuossa Jack3dissa on. Tuli vai mieleen. En näistä mitään tiiä, mutta vaikuttaa aika "HC" aineelta.

Tuli eilen googletettua tuota 1,3-dimethylamylaminea ja päädyin "Psychovault" -foorumille. Vaikutti porukka tietävän mistä puhu ja piristä tais mainita samassa postissa. Tietenkin tyypit siellä veti 50mg kerralla(ja enemmän), mutta olihan tuolla toisessa ketjussa jollain tuota geraniumia sen 25g omassa boosterissaan. Sitä en tiedä paljonko sitä tuossa Jack3dissa on. Tuli vai mieleen. En näistä mitään tiiä, mutta vaikuttaa aika "HC" aineelta.

Ja Amazonista saat tilattua suoraan tota itseään pussissa. Jos Jack3din koko purkki painaa sen 250g ja siinä on kuitenkin useampaa eri ainetta niin voi vaan miettiä sitä milli/mikrogrammojen määrää mitä on yhdessä annoksessa.

pari netti puljua on ainaki poistanu tuon jackin sivuiltaan?

Ja kymmenen muuta myy sitä. Jos tuote vedettäisiin markkinoilta, sen tekisi valmistaja/maahantuoja. Se, että yksittäinen liike poistaa sen omista valikoimistaan ei meinaa mitään. Syynä voi olla vaikka huono saatavuus tai huono menekki. Samaa ainetta löytyy nyt vaikka näin äkkiseltään Crackista, Endoburn NT:stä jne.

Myös mm. San Launch ja Star Nutrition Anabolic Beast sisältävät geraniumia, joka siis on efedriinin kaltainen aine, geraniumin määristä missään näissä tehonlisääjien "blendeissä" ei ole pahemmin tietoa, tästä kirjoitinkin toiseen ketjuun, tehokkaat tehonlisääjät.

Eräällä toisella palstalla keskustelua aiheesta(Jack3d, sen sisältämä 1,3-Dimethylamylamine ja toisaalta efedriini:

Puhdas utelias urheilija kysyy:
"Well I was gonna post this in a different thread but I figured if anyone knew best it would be a USP Labs rep.

So I know they compare Geranium (1,3-Dimethylamylamine) to ephedrine so since Im taking JACK3D and was preparing a EC stack, is it a bad idea to mixed Ephedrine and JACK3D?

Right now im only taking JACK3D on workout days (mon/wed/fri) and if i worked in EC it would everyday of the week so my first dose of the day id drop the caffeine pill and take the Epehedrine with my JACK3D dose. Bad idea or ok?"

Nimimerkki USPLabs vastaa:
"just do not use it together..Use Jack3d pre workout and Epherdrine on the other days"

Joku muu heppu:
"As Mick and Jacob said, it is inadvisable to use both Jacked and Ephredrine concurrently. The combination of two powerful alpha and beta-adrenergic agonists could produce "over-stimulation". While a certain level of alpha adrenergic agonism produces coordination, positive aggression and facilitates an increase in peak torque production [maximum force applicable to muscle], an overabundant amount can produce the opposite effects. The rapid and spontaneous firing of synapses can produce 'jitters' and a feeling of muscular weakness. "

Että näkisin olevan aika sama kumpaa ottaa, efeä vai geraniumia. Geraniumia nyt saa helpommin, tilaa vaan nettikaupasta. Efeä sisältäviä tuotteita ei, laillisesti ainakaan, vaan joutuu hommaamaan samaa kautta kuin muitakin kiellettyjä aineita?

Mutta itsellenikin hiukan pistää silmään kuinka moni on kiinnostunut nyt tästä 1,3:sesta, kai sitä efeäkin nyt jostain saa ostettua, eikä siitä paljon meteliä pidetä. Onko se sitä, että kun kerran laillisesti saa ostaa, niin se tuntuu jotenkin turvallisemmalta tai jotain, ja efe sitten vaarallisemmalta? Ja joillain muilla kenties vaikuttaa juuri tämä-kohta kielletään, ostetaan kun vielä ehditään, meininki.

Se että joku lisäravinne kohta kielletään ei kyllä tee sitä houkuttelevammaksi, vrt. Novedex XT, jossa oli ADT:tä ennen kuin vedettiin pois ja palasi ilman sitä, ja taisi sivarit olla lääkeaineiden luokkaa, hyödyt taas ei.

Kumpi wörkkii paremmin, NO Explode vai tämä? Onks muuten geraniumilla lähellekkään niin hyvä laihduttamista edistävä vaikutus kuin efellä?

E: oho, tossa se lukikin että aika sama kumpaa ottaa, eli olettaisin Jack3din olevan parempi dietille?

Kumpi wörkkii paremmin, NO Explode vai tämä? Onks muuten geraniumilla lähellekkään niin hyvä laihduttamista edistävä vaikutus kuin efellä?

E: oho, tossa se lukikin että aika sama kumpaa ottaa, eli olettaisin Jack3din olevan parempi dietille?

"1,3-Dimethylamylamine is a derivative of geranium oil which resembles the body’s own chemical messenger, epinephrine (adrenaline). Like adrenaline, 1,3-Dimethylamylamine is a powerful CNS stimulant, for added energy, increased clarity and a boost in physical performance, especially valuable to athletes during calorie restriction or when a high level of focus is needed. For fat loss, 1,3-Dimethylamylamine works through a similar chemical pathway as ephedrine, causing a rise in cAMP, the chemical messenger that triggers fat release."

kaseiinin pohdiskeluun kommentoisin, että luulisin kovaa treenaavien haluavan ostaa toimivia tuotteita. Tämänkaltaiset tuotteet ovat enemmän kuin tervetulleita auttamaan jo muutenkin hidasta kehitystä. Tääkin on kuitenkin vielä kaukana oikeasti kovista valmisteista ja ihan hyvä vaan, että pystyy helposti ostamaan. Jos ja kun täällä meillä pyritään jatkuvasti kieltämään kaikki vähänkin toimivammat tuotteet, niin kohta joudutaan oikeasti kyselemään näitäkin sitä epämääräistä tietä pitkin. Ja siinä vaiheessa väittäisin kynnyksen olevan matalampi hommata sitten kerralla kunnon setit, koska saman vaivan joudut näkemään joka tapauksessa.

Suositut

Back
Ylös Bottom