Aika vähällä tuutte toimeen. Ite tarvin sen 3 mitallista ja 300-400mg kofeiinia piristykseen.
Paljon painat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika vähällä tuutte toimeen. Ite tarvin sen 3 mitallista ja 300-400mg kofeiinia piristykseen.
Ihme kaksinaismoralismia Pakkotoistolla, kaikki haukkuu huumeet maanrakoon, mikä sinänsä on ihan O.K Mutta sitten ollaan muna pystyssä tälläisestä, kaksinaismoralismia sanon minä. Vähän sama kuin testobuustereiden kanssa, miksi ostaa niitä kun testoakin on tarjolla, jos siis haluaa kemialla nostaa testotasojaan.
Ihme kaksinaismoralismia Pakkotoistolla, kaikki haukkuu huumeet maanrakoon, mikä sinänsä on ihan O.K Mutta sitten ollaan muna pystyssä tälläisestä, kaksinaismoralismia sanon minä. Vähän sama kuin testobuustereiden kanssa, miksi ostaa niitä kun testoakin on tarjolla, jos siis haluaa kemialla nostaa testotasojaan.
Niin... totanoin oliko tää nyt oikeen provo vai ootko ajatellu asiaa yhtään pitemmälle? Huumeet = laittomia nautintoaineita, aiheuttavat usein vakavia psyykkisiä/fyysisiä oireita ja ovat melkein aina riippuvuutta aiheuttavia. Lisäravinteet = laillisia, monipuolisesta ruoastakin saatavien aineiden konsentraatioita(näin yleisellä tasolla, esim. krea, kofu). Jack3d ja muut tehonlisääjät vaan on valmiita sekotuksia noista muista lisäravinteista.
Kyllä mun kirjoissa noilla on AIKA iso ero. Siinä vaiheessa kun porukka menee psykoosiin kun ei saa päivittäistä annostaan niin voi mun puolesta alkaa moralisoimaan.
Mä taas tunnen ihmisiä jotka ovat käyttäneet kiellettyjä aineta treenibuustereina.Itse en kyllä tunne ketään kuka treenibuustereita päihtymiseen käyttäisi..
Ei ollut provo, mistä sulle tuli mielikuva että puhun lisäravinteistä yleensä, en mä nyt sentään ole mikään iivatti. Tarkoitan lähinnä tuota jack3ed settiä. Kun on tullut sellainen käsitys että siinä on jotain kiellettyä ainetta ja sen takia jengi hamstraa sitä kaapit täyteen? korjaa jos olen väärässä.Tuo testobuusteri juttu oli vertauskuva tästä tilanteesta. Kiellettyä piristettä laillisessa purkissa=kaksinaismoralismia.
Vielä lisäyksenä: Super-Man markkinoi täällä oman verkkokauppansa kilpailevia tuotteita(mm. tehonlisääjää) ja Mike siitä näpäyttikin ja poisti useampia threadeja/posteja. Sama jamppa on useilla muilla foorumeilla kirjoittanut 100% saman tekstin, jossa puhuu Jack3din olevan varustettu huumausaineella. Että sellasta.
No totta munassa poistaa jos tänne tulee joku kilpailija mainostamaan ilmaiseksi:lol2:
Noista muista foorumeista en pahemmin tiedä kun en lue muita urheilufoorumeja kuin Pakkotoistoa.
Miksi tuota jack3dia sitten ollaan vetämässä pois markkinoilta jos se ihan o.k Vai olenko ymmärtänyt siinäkin jotain väärin?
Miksi sitä oltaisiin vetämässä pois markkinoilta? Tuo "kielletty" stimulanttikin on WADAn listalla vain In-Competition kiellossa. Sitä saa syödä vaikka kilokaupalla muuten.
Niin... totanoin oliko tää nyt oikeen provo vai ootko ajatellu asiaa yhtään pitemmälle? Huumeet = laittomia nautintoaineita, aiheuttavat usein vakavia psyykkisiä/fyysisiä oireita ja ovat melkein aina riippuvuutta aiheuttavia. Lisäravinteet = laillisia, monipuolisesta ruoastakin saatavien aineiden konsentraatioita(näin yleisellä tasolla, esim. krea, kofu). Jack3d ja muut tehonlisääjät vaan on valmiita sekotuksia noista muista lisäravinteista.
Kyllä mun kirjoissa noilla on AIKA iso ero. Siinä vaiheessa kun porukka menee psykoosiin kun ei saa päivittäistä annostaan niin voi mun puolesta alkaa moralisoimaan.
Miksi sitä oltaisiin vetämässä pois markkinoilta? Tuo "kielletty" stimulanttikin on WADAn listalla vain In-Competition kiellossa. Sitä saa syödä vaikka kilokaupalla muuten.
Tuli eilen googletettua tuota 1,3-dimethylamylaminea ja päädyin "Psychovault" -foorumille. Vaikutti porukka tietävän mistä puhu ja piristä tais mainita samassa postissa. Tietenkin tyypit siellä veti 50mg kerralla(ja enemmän), mutta olihan tuolla toisessa ketjussa jollain tuota geraniumia sen 25g omassa boosterissaan. Sitä en tiedä paljonko sitä tuossa Jack3dissa on. Tuli vai mieleen. En näistä mitään tiiä, mutta vaikuttaa aika "HC" aineelta.
pari netti puljua on ainaki poistanu tuon jackin sivuiltaan?
Kumpi wörkkii paremmin, NO Explode vai tämä? Onks muuten geraniumilla lähellekkään niin hyvä laihduttamista edistävä vaikutus kuin efellä?
E: oho, tossa se lukikin että aika sama kumpaa ottaa, eli olettaisin Jack3din olevan parempi dietille?