Jack3d

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni.78
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ootteko minkälaista annosta käyttäny omat tuli postissa ja 1 treenin kerenny vetää 1scoopilla ni en kyllä mitään huomannu pitää vissii vähäc lisätä annoskokoo

ootteko minkälaista annosta käyttäny omat tuli postissa ja 1 treenin kerenny vetää 1scoopilla ni en kyllä mitään huomannu pitää vissii vähäc lisätä annoskokoo

Oletko käyttänyt jotain muuta vastaavaa boosteria juuri tätä ennen? Itse pidin muutaman viikon tauon kaikista boostereista ja vähensin vuorokautista kofeiinin määrää niin sai kunnon potkun kun aloitti boosterin taas uudestaan. Tyhjään vatsaan ottaminen on myös tosi tärkeä asia ainakin mulla.

Kyllä mulle 1.5 scooppia antaa jo selvän piristyksen ja olen kuitenkin erittäin paatunut erilaisten tehonlisääjien, kofeiinin ja muiden termogeenien/stimulanttien käyttäjä :)

rynnäkkö kreatiinia varmaa pari vuotta sitten kokeillu ei sekää tuntunu miltään ja sitte beta-alaniinia 1purkin joskus aikoja sitten seki mut mitään tollasia buustereita en oo tätä ennen koskaa koittanut

Meikällä menee se pari scooppia kerralla ja potkii, jos ollut oikein veto pois ennen jumppaa niin kaks ja puol nassuun, mitään sivuoireita ei ole tullut ja unta saanut ihan hyvin, dieetti täälläkin menossa ja samalla tulee vedettyä OxyElitea, toimiva kompo, pitänyt ihan kokonaan kevyemmät viikot ilman boosteria, toleranssi kasvaa tossakin itsellä niin sen takia.

Tänään lähti kokeiluun toi, ei ruvennut viheltämään pöntössä vaikka masarilääkkeitä meneekin. 1 1/2scooppia otin n. 1h ennen treeniä. Ihan toimivalta tuntui, nosti ehkä hieman mielialaakin.

No nyt lähti tilaukseen kun noin edullisesti irtoaa, itsellä kyllä potkinut ihan hyvin noxplode ja kofeini pilsu yhditelmäki niin varmasti toikin potkii. 4 purkkia tilasin että ei tarvi toimituskuluja maksaa, myyväään sitten pakkiksella veke jos ei potki.

Joo tilasin ite torstaina purkin hintaan 28,90 ja perjantaina se oli tarjouksessa 19,90 :) Eipä toi 9e nyt vituta, mutta tuntuu aina menevän näin kun tilaat jotain niin seuraavana päivänä törkeet tarjoukset

Joo, ostat telkkarin niin viikon päästä on 400ekeä halvemmalla. AINA. PRKL!!!!

Itellä ekat treenit takana Jack3dilla, makuna grape bubblegum.
Heräsin aamuviideltä, jonka jälkeen 12h duunia(raskas fyysinen työ), jonka jälkeen salille.
Koko kropan treeni sisältäen kyykkyä jne, mutta jack3d potkas tosi hyvin, tuli tehtyä treeni nopeasti tahattomasti, mutta rauta tuntu kevyeltä ja väsymys ei painanut.

Aikasemmin kokeillut vain no explodea, josta myös positiivisia kokemuksia =)

Joo tilasin ite torstaina purkin hintaan 28,90 ja perjantaina se oli tarjouksessa 19,90 :) Eipä toi 9e nyt vituta, mutta tuntuu aina menevän näin kun tilaat jotain niin seuraavana päivänä törkeet tarjoukset

Ite pistin eilen purkin Jack3dia tulemaan samasta putiikista tuohon tarjoushintaan, saapi nähä jospa pääsis jo vklp aikana testailemaan. Pistin samalla 400g glutamiinia tulemaan hintaan 14,90e ja tänään sitten luin meilistä, että olisi tarjouksessa 800g glutamiinia tuohon hintaan..:jahas: Tollasista saa aina jotenki hölmön fiiliksen aikaan, vaikka rahallisesti summa olisi miten pieni tahansa.

Ftukku tekee tota vittuillakseen. Toissakerralla kun tilasin niin seuraavana päivänä tuli tekstiviesti, että nyt tilaukset ilman postikuluja.

Ftukku tekee tota vittuillakseen. Toissakerralla kun tilasin niin seuraavana päivänä tuli tekstiviesti, että nyt tilaukset ilman postikuluja.
Joo, tilasin parit housut ja seuraavana päivänä tulee sähköpostiin: "Oletko unohtanut meidät sillä viime käynnistäsi on jo pitkä aika, tule tarkistamaan uusitut sivut ja käytä tämä meidän sinulle tarjoama 10€ alennuskoodi..". Tätä edeltävän 2kk aikana olin tilannu lähes 300€:lla tavaraa noilta.:rolleyes:

Hei, nyt tarvin pikaisesti kommenttia noista makujutuista koska ajattelin tilata! Näyttäis olevan siis useampaakin makua, joten mistä jengi diggaa?

Vaihtoehtoja mitä löysin oli:

Tropical Fruit Punch
Raspberry Lemonade
Lemon Lime
Grape Bubblegum
White Blue Raspberry

Tietty aika pieni määrähän se on minkä joutuu juomaan mutta tietty mieluusti valitsis semmoisen mikä ei aiheuta oksennusrefleksiä :)

Hei, nyt tarvin pikaisesti kommenttia noista makujutuista koska ajattelin tilata! Näyttäis olevan siis useampaakin makua, joten mistä jengi diggaa?

Tropical Fruit Punch
Raspberry Lemonade
Lemon Lime
Grape Bubblegum
White Blue Raspberry

Tietty aika pieni määrähän se on minkä joutuu juomaan mutta tietty mieluusti valitsis semmoisen mikä ei aiheuta oksennusrefleksiä :)

White blue rasbperry on hyvää, lemon lime ihan ok. Toi white blue resbperry haisee vaan ihan saatanasti, pidän sitä autossa renikassissa niin auto haisee siltä, eli toimii myös wunderbaumina, haju ei oo kuitenkaan paha.

Tropical Fruit Punch
Raspberry Lemonade
Lemon Lime
Grape Bubblegum
White Blue Raspberry

No mun mielestä toi lemon lime on melkein jopa herkullista ja sitä oikeen odottaa että pääsee kylmänä juomaan ennen treenejä duunipäivän päälle ;)

White blue rasbperry on hyvää, lemon lime ihan ok. Toi white blue resbperry haisee vaan ihan saatanasti, pidän sitä autossa renikassissa niin auto haisee siltä, eli toimii myös wunderbaumina, haju ei oo kuitenkaan paha.

Siis kaksitehoinen tuote! Treenibuuster ja wunderbaum samassa! Tuota harkitsin ja mietin mielessäni...

No mun mielestä toi lemon lime on melkein jopa herkullista ja sitä oikeen odottaa että pääsee kylmänä juomaan ennen treenejä duunipäivän päälle ;)

Ei maistu sellaiselle paskalle sitruunamehulle tms?

Raspberry Lemonadea mietin ekana (tietty ku oon tyttö) mut ylläri, se on loppu. Noita muita nyt on tarjolla ja arvon et mitä sitä tilais...

Ota vaa toi blue rasberry, se on tautisen hyvää ja sit viä toi wunderbaumiominaisuus. Jos et tykkää niin saat lyödä mua paistinpannulla naamaan.

Ota vaa toi blue rasberry, se on tautisen hyvää ja sit viä toi wunderbaumiominaisuus. Jos et tykkää niin saat lyödä mua paistinpannulla naamaan.

Se on WHITE blue rasPberry! Ollaanpas tarkkana.

Harkitsen vielä hetken... Eipä muita vinkkejä ole tullut kuin noi kaksi, mutta mä vähän jänskään tota Lemon Limeä koska en pidä sitruunasta, limestä kyllä. Pelkään että maistuu kitkerälle esanssille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom