Jack3d

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni.78
  • Aloitettu Aloitettu
Se kai tässä tapauksessa se ongelma onkin, kun turvallisesta annoskoosta ei ole tietoa. Riittävän pieninä annoksina kaikki on turvallista, riittävän suurina vaarallista.

No jotain voisi ehkä päätellä siitä, että tuhannet käyttäjät ovat pysyneet hengissä noudattaessaan sitä 1-3 scooppia /annostusta. Kyllähän osa ostaa DMAA:ta sellaisenaan ja vetää huomattavasti isompina annoksina.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meidän riku on aloittanut kuntosali harrastuksen ja on käyttänyt salaa amfetamiinia! Kyllä näistä osataan tehdä raflaavia juttuja. Onneksi Evira pelastaa ihmishenkiä tässäkin.

Ratkaisevaa on monessa tapauksessa se annoksen koko. Kyllä sinä saat vakavia oireita aikaiseksi monilla muillakin aineilla jos vedät niitä liikaa. Energiajuomiin kuolleet nuoret parin vuoden takaa eivät kuitenkaan saaneet aikaan kofeiinin tai energiajuomien kieltoa.

Totta, mutta kofeiininkäytön haitat ja haitalliset määrät (samoin kuin alkoholin) tiedetään aika hyvin, tiedetäänkö DMAA:n?

Voisiko DMAA:n haitallisuus olla yksilökohtaisempaa kuin vaikka kofeiinin? Eli jos on joku piilevä sydänvika + DMAA --> kuolema vertaa kofeiini + piilevä sydänvika --> rytmihäiriöitä tms.

En minä mitään sokeita kieltoja ja päivittelyä kannata, mutta lisäravinnebisnes tuo aika eksoottisia tuotteita hyvin nopeaan tahtiin markkinoille ja en usko että niitä kaikkia on kovinkaan kattavasti aina tutkittu. Prohorkatkin taisi olla osittain vielä laillisia vähän aikaa sitten ja monia niistä kai markkinoitiin aika normi lisäravinteina, olen kuitenkin käsityksessä, että niistäkin monet on hyvinkin haitallisia terveydelle ja jopa pahempia kuin ns. oikeat aineet.

Nojoo, mutta itseäni kiinnostaa kovasti tuo DMAA:n haitallisuus, sillä en omaa terveyttäni halua pilata suht.koht. vähäisen ja loppupeleissä turhan piristyksen ja tehonlisän takia.

No jotain voisi ehkä päätellä siitä, että tuhannet käyttäjät ovat pysyneet hengissä noudattaessaan sitä 1-3 scooppia /annostusta. Kyllähän osa ostaa DMAA:ta sellaisenaan ja vetää huomattavasti isompina annoksina.
No varmasti jotain voi päätellä. Jotain varmaan tutkitaankin ehkä. Jotain päätelmiä mun maallikkomielessäni vedin siitäkin, ettei Evira lyönyt kaikkia DMAA:ta sisältäviä tuotteita saman tien myyntikieltoon, joten ilmeisesti heidänkään mielestä se ei automaattisesti ole myrkkyä minä tahansa annoksena, pitoisuutena tai mistä tahansa lähteestä. Ehkä. Minä mitään tiedä.

Itelle jäi nyt vähän epäselväks kun luin ton Iltapaskan artikkelin täs duunis pikapikaa; vetikö ne vaan tuon yhden erän myynnistä vai ihan kokonaan Suomen markkinoilta? Jos jälkimmäinen niin miten hemmetissä ne nyt vasta sen vetivät pois?

Itelle jäi nyt vähän epäselväks kun luin ton Iltapaskan artikkelin täs duunis pikapikaa; vetikö ne vaan tuon yhden erän myynnistä vai ihan kokonaan Suomen markkinoilta? Jos jälkimmäinen niin miten hemmetissä ne nyt vasta sen vetivät pois?
Kokonaan pois markkinoilta. Ja ainahan nämä tulee jälkijunassa ja uusia design troppeja tulee markkinoille taas sitä mukaa kun edellinen yhdiste on kielletty.

No varmasti jotain voi päätellä. Jotain varmaan tutkitaankin ehkä. Jotain päätelmiä mun maallikkomielessäni vedin siitäkin, ettei Evira lyönyt kaikkia DMAA:ta sisältäviä tuotteita saman tien myyntikieltoon, joten ilmeisesti heidänkään mielestä se ei automaattisesti ole myrkkyä minä tahansa annoksena, pitoisuutena tai mistä tahansa lähteestä. Ehkä. Minä mitään tiedä.

Siinähän ilmoitetaan, että tuo takaisinveto tulee laajenemaan kaikkiin muihinkin DMAA:ta sisältäviin tuotteisiin, joten eikö se silloin ole kaikkia koskeva myyntikielto?

"Eviran tiedossa on, että kyseistä 1,3 dimetyyliamylamiinia (DMAA) sisältäviä ravintolisiä on myynnissä muillakin tuotemerkeillä. Takaisinveto tulee seuraavaksi laajenemaan näihin tuotteisiin."

http://www.evira.fi/portal/fi/elintarvikkeet/takaisinvedot/?bid=3044

Kyllä on kansalle vaarallista perkele tämmöiseet "huumejuomat", huom. muistakaa porttiteoria eli jos juotte jaakko kolmosta kuten minä ni seuraava etappi on sitten varmasti kannabispiikki:). On se vittu ku kaiken maailman urpot ja tyhmät ämmät päättää omasta puolesta mitä saa tehdä, ja nämä kyseiset yksilöt mitkä päättää ei tiedä vielä mistään mitään. VITUTTAA!

Pakko kyllä kompata Turistia.. On kyllä helvetin typerää vetää ko. ainetta periaatteella 'ei kaverillekkaan mitään tullut' pelkän saliharrastuksen takia..

Vittu jaksat tehdä ylimääräisen sarjan tuon aineen takia! Paljonko tuo nyt sitten näkyy tuloksissa vaikkapa vuoden tähtäimellä? Ylim. 20g lihasmassaa?

Siinähän ilmoitetaan, että tuo takaisinveto tulee laajenemaan kaikkiin muihinkin DMAA:ta sisältäviin tuotteisiin, joten eikö se silloin ole kaikkia koskeva myyntikielto?

"Eviran tiedossa on, että kyseistä 1,3 dimetyyliamylamiinia (DMAA) sisältäviä ravintolisiä on myynnissä muillakin tuotemerkeillä. Takaisinveto tulee seuraavaksi laajenemaan näihin tuotteisiin."

http://www.evira.fi/portal/fi/elintarvikkeet/takaisinvedot/?bid=3044
Tjaah, en Eviran sivuilla käynytkään. Nimeltämainitsematon lisäravinnekauppias mainostaa netissä olleensa Eviraan yhteydessä, ja kuulemma hänelle on ilmoitettu ettei koske automaattisesti kaikkia tuotteita jotka sisältävät DMAA:ta. Tiedä häntä sitten.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012061715717961_ul.shtml

Miksei alkoholia kielletä? Onhan näitä suomessaki ollut, kun on vedetty viinapullo huikalla ja henki lähteny.

Alkoholin turvallisia/haitallisia nautintamääriä taitaa olla aika paljon tutkittu.

Jaahas menihän se vihdoinkin myyntikieltoon toikin aine. Itse kerkesin likkakaverin kanssa vetelemään yhden pump3d purkin puoliksi, ja kyllähän se piristi ihan selkeästi enemmän kuin kahvi. En tiedä paljonko itse treenaamista auttoi, lähinnä tuon huomasi siittä ettei ollut niin raihnainen ja väsynyt olo kun lähti salilta kotio päin kuin normaalisti. Parempi pumppi lihaksiin tuli kyllä sillä massin toisella latarilla kun sitä kokeilin joskus, joka ei sisällä mitään muita piristeitä kuin kofeiiniä. Itsellä ei ainakaan tullut mitään henkistä tai fyysistä riippuvuutta tuonkaan aineen käyttöön, pelkällä kahvilla pärjätään jatkossakin ihan hyvin varmasti.

Tämä on kyllä jo surkuhupaisaa.

"Pian miehelle alkoi ilmetä erikoisia oireita: sydämen tykytyksiä, ylivilkkautta ja ärtyisyyttä. Mies käytti myös samaan aikaan paljon kofeiinia ja energiajuomia, mitkä tuntuivat vain lisäävän oireita.

Mies kertoo, että hänen ystävilläänkin on ollut tuotteen käytön jälkeen kummallisia oireita, kuten nukahtamisvaikeuksia."

http://www.iltalehti.fi/terveys/2012061815723638_tr.shtml

Mitä jos sen kaiken takana onkin liian suuret kofeiiniannokset?

Voi vitun vitun vittu.
Mitä jos toi Iltalehden äijä menis ja vetäis vitun lujaa päähänsä.

Onhan se hyvä, että ainetta tutkitaan jne. Olisi kiva tietää kuinka monta gramma kerralla ne jenkkisotilaat oli kiskonu. Tota kun myydään puhtaana jauhonakin ja sitten kun on tarpeeksi uuvatti, niin ei ole hajuakaan onko tossa nyt 20 mg vai 20 g.

Kuka käy hakemassa apteekista 100 kpl 100 mg kofuja ja kiskasee ne kerralla lärviin? Voi sit raportoida oloista tänne vaikka...

Milloin kielletään vuorotyö? Sillä tuppaa olemaan myös haitallisia terveysvaikutuksia.

Tämä on kyllä jo surkuhupaisaa.

"Pian miehelle alkoi ilmetä erikoisia oireita: sydämen tykytyksiä, ylivilkkautta ja ärtyisyyttä. Mies käytti myös samaan aikaan paljon kofeiinia ja energiajuomia, mitkä tuntuivat vain lisäävän oireita.

Mies kertoo, että hänen ystävilläänkin on ollut tuotteen käytön jälkeen kummallisia oireita, kuten nukahtamisvaikeuksia."

http://www.iltalehti.fi/terveys/2012061815723638_tr.shtml

Mitä jos sen kaiken takana onkin liian suuret kofeiiniannokset?

Joo o.. Muutenki toi vaikuttaa siltä, että joku kynäniska on menny kiskoo 5x annoksen tota jack3d:tä, ja menny purkin kaa lääkärii et nyt lähtee henki..

Pari purkkia Jackedia vastaavaa lisäravinnetta tuli joskus vedettyä ja ihmettelin jo silloin, että miten tätä voi myydä laillisesti.
Potki helvetin kovaa ja en epäile hetkeäkään etteikö voisi aiheuttaa monenlaisia ongelmia käyttäjille. Porukka voisi opetella treenaamaan uudestaan, ilman piristeitä.

Olis mielenkiintosta tietää kuinka moni on käyttäny Jaskaa maailmalla. Miljoona? Kolme miljoonaa? Jenkeissäkin toi on ollu melko suosittua tavaraa. Ausseissa DMAA:ta löytyy "party pillsseistä".

Lailla pitääkin tollaset buusterit kieltää, joita ei urheilussa saa muutenkaan käyttää. Kyllä vituttaisi kärähtää aineesta jonka on ostanut S-marketista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom