Jack3d

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni.78
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kallista paskaahan noi loppupeleis on.. ns.tehonlisääjät. Itse en niistä saa ainakaan hyötyä ja muutenkin ihmisillä ois niiiin monessa muussa treeni asiassa parannettavaa entäkö huolehtia jostai tyhjästä rahastus tuotteesta. :)

Toi Jack3di on kyllä helvetin addiktoivaa pitkään kun käyttää. Oli tuossa tarkotus pitää kuukauden tauko noin vuoden käytön jälkeen, mutta eihän siitä mitään tullut. Treenit tuntu ihan paskalta, ei jaksanut ollenkaan sarjoja loppuun asti.. Lisäksi tavallinen polttava kipu lihaksissa mistä normaalisti nautin, tuntui inhottavalta ja sarjoista jäi usein se pari toistoa pois lopusta. Varmaan suuri osa tästä ihan psykologista, mutta oli kyllä selvästikkin paskimmat treenit pitkään aikaan. En ole Jack3dista pahempia kiksejä saanut pitkään aikaan, mutta treenit sen kanssa vain on aina niin mukavia.

Treenausta tuskin olen lopettamassa pitkään aikaan ja rupesin miettimään pitkäaikaisen käytön terveysvaikutuksia.. Ei taida pahemmin DMAA:sta sun muista "designer" stimuista olla pahemmin tutkimustulokisia pitkältä käytöltä. Jos käytän tässä seuraavat 30v jack3dia 5 kertaa viikossa, käyköhän kehnosti?

Sama homma täällä. Käytin monta kuukautta jackia treenatessa ja sit kun jackki loppu ja aattelin pitää taukoa niin treenin aikana pyöri moneen kertaan jack3d purkki mielessä. Väsytti ja treenifiilis laski. En ainakaan jatkossa käytä enään pitkiä aikoja putkeen. Hyvä ja toimiva aine, ja jollain tapaa todella addiktoiva:face:

Treenausta tuskin olen lopettamassa pitkään aikaan ja rupesin miettimään pitkäaikaisen käytön terveysvaikutuksia.. Ei taida pahemmin DMAA:sta sun muista "designer" stimuista olla pahemmin tutkimustulokisia pitkältä käytöltä. Jos käytän tässä seuraavat 30v jack3dia 5 kertaa viikossa, käyköhän kehnosti?

Eikös jollain parilla jenkillä sydän räjähtänyt tms. DMAA:n vuoksi?

Eikös jollain parilla jenkillä sydän räjähtänyt tms. DMAA:n vuoksi?

Purkissa on selvät annostelu ohjeet. Varmasti tulee oireita/vaivoja jos tota geraa/DMAA:ta vetelee soppakauhalla naamaan. Kofeiinistakin saa itelleen myrkytyksen jos vetelee älyttömiä määriä.

Yli 200mg eli 0.2: nen voi jo aiheuttaa vittumaisia oloja 1,3DMAA:sta. Ihme ainetta. Ei kyllä mitenkään kovin tehokasta loppupeleissä ja tolet kasvaa nopeasti.

Nyt on ollu Jack3d hetken aikaa koe käytössä (alle viikon) ja ainoa sivuvaikutus mitä oon huomannu on helvetilliset kuumat aallot ja kylmät hiet.

Aine toimii ja olen jaksanut paljon paremmin ja treenin jälkeen pukkarissa huomaa että on oikeasti antanut kaikkensa.

Makuna Omena, ihan jees mutta keinotekoisen makunen. Pistelyä tuntuu sormissa, jota aluksi luulin vaan pakkasen aiheuttaneen.

Mahdollista että kreatiinista tuo kuumat aallot? Syön jack3din lisäksi kerran päivässä teelusikallisen kreatiinia

Arvosanana olisi 4/5 jos pitäs lähtee arvostelee! :)

Pari kysymystä: Ottaako kukaan Jackia ennen aamulenkkiä rasvanpolttoa auttamaan? Miten toimii ketoosidietin kans? Kenelläkään kokemusta miten toimii ennen vapari/sw/bjj/ yms. -treenejä?

Pari kysymystä: Ottaako kukaan Jackia ennen aamulenkkiä rasvanpolttoa auttamaan? Miten toimii ketoosidietin kans? Kenelläkään kokemusta miten toimii ennen vapari/sw/bjj/ yms. -treenejä?

Mun mielestä tota geraa on käytetty laihdutusvalmisteissa. Varmasti toimii rasvan polttoon, antaa virtaa niin pirusti vaikka menis miinuksilla.

Ei muuten ummetus vaivaa tälläkään tuotteella. Kävin taas riipaisemassa sellaisen paskalaakin pönttöön treenin jälkeen että ihan hirvitti, meneekö se tukkeeseen kun meinasi tukehtua vetäessä... :D

Ei muuten ummetus vaivaa tälläkään tuotteella. Kävin taas riipaisemassa sellaisen paskalaakin pönttöön treenin jälkeen että ihan hirvitti, meneekö se tukkeeseen kun meinasi tukehtua vetäessä... :D

Tosi kiva kun tulit jakamaan näinkin kiinnostavan asian tänne meille :)

Joo, mun kroppa ei ole oikein tykännyt näistä kreatiinia ja beetaa sisältävistä tököteistä jostakin syystä niin ajattelin vaan, että jos jollakulla muullakin paska lentää keihästäkin pidemmälle niin ei hätää, et ole yksin. :D

En usko, kun vedän kofeiinia siviilissä kuin hevoset heinää niin, että olen tullut jo immuuniksi kaikille pariasataa milligrammaa pienemmille kerta-annoksille. Jos naukkailen kreaa tai beetaa joko erikseen tai yhdessä, niin lopputulos on aiemmin todettu, eli niistä se johtuu. Ei auta vaikka ottaisi runsaan hiilarien, rasvan tai proden kanssa, aina jytisee. :rolleyes:

Kun käytin tätä joskus kolmesti viikossa niin parin purkin jälkeen ei kyllä enää tuntunut mitään vaikutusta, ja pikku hiljaa käyttö väheni, kunnes huomasin olleeni varmaan pari kuukautta ilman. Nyt sitten otin ennen paria treeniä satunnaisesti tätä, niin piti oikein jälkeenpäin miettiä että mitä tein erilailla kun oli näin hyvä treeni. En siis muistanut ottaneeni koko ainetta, eli placebon piikkiin ei voi pistää vaikutusta.

Suositut

Back
Ylös Bottom