Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toi Jack3di on kyllä helvetin addiktoivaa pitkään kun käyttää. Oli tuossa tarkotus pitää kuukauden tauko noin vuoden käytön jälkeen, mutta eihän siitä mitään tullut. Treenit tuntu ihan paskalta, ei jaksanut ollenkaan sarjoja loppuun asti.. Lisäksi tavallinen polttava kipu lihaksissa mistä normaalisti nautin, tuntui inhottavalta ja sarjoista jäi usein se pari toistoa pois lopusta. Varmaan suuri osa tästä ihan psykologista, mutta oli kyllä selvästikkin paskimmat treenit pitkään aikaan. En ole Jack3dista pahempia kiksejä saanut pitkään aikaan, mutta treenit sen kanssa vain on aina niin mukavia.
Treenausta tuskin olen lopettamassa pitkään aikaan ja rupesin miettimään pitkäaikaisen käytön terveysvaikutuksia.. Ei taida pahemmin DMAA:sta sun muista "designer" stimuista olla pahemmin tutkimustulokisia pitkältä käytöltä. Jos käytän tässä seuraavat 30v jack3dia 5 kertaa viikossa, käyköhän kehnosti?
Treenausta tuskin olen lopettamassa pitkään aikaan ja rupesin miettimään pitkäaikaisen käytön terveysvaikutuksia.. Ei taida pahemmin DMAA:sta sun muista "designer" stimuista olla pahemmin tutkimustulokisia pitkältä käytöltä. Jos käytän tässä seuraavat 30v jack3dia 5 kertaa viikossa, käyköhän kehnosti?
Eikös jollain parilla jenkillä sydän räjähtänyt tms. DMAA:n vuoksi?
Jep..Ei kerrottu edes, että kuinka paljon oli otettu..Ei siinä uutisessa kyllä muistaakseni mainittu muuta kuin että herrat oli käyttänyt kyseistä ainetta.
Pari kysymystä: Ottaako kukaan Jackia ennen aamulenkkiä rasvanpolttoa auttamaan? Miten toimii ketoosidietin kans? Kenelläkään kokemusta miten toimii ennen vapari/sw/bjj/ yms. -treenejä?
Mun mielestä tota geraa on käytetty laihdutusvalmisteissa. Varmasti toimii rasvan polttoon, antaa virtaa niin pirusti vaikka menis miinuksilla.
Ei muuten ummetus vaivaa tälläkään tuotteella. Kävin taas riipaisemassa sellaisen paskalaakin pönttöön treenin jälkeen että ihan hirvitti, meneekö se tukkeeseen kun meinasi tukehtua vetäessä... :D
Eihän Jack3dissa ole kumpaakaan edes oikein muuta kuin nimeksi. Pakin sekoaminen ei taida muutenkaan olla se yleisin oire ainakaan beeta-alaniinin kohdalla.
Eiköhän kofeiinilla ole osansa tässä ilmiössä.