Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
SHOCK3D on tehokkaampi tuote (molemmat testattu) ja helppo annostella tarkasti.
Noissa piristeissä on se paska homma että niihin jää koukkuun. Ei henkisesti pysty enää treenata ilman.
Noissa piristeissä on se paska homma että niihin jää koukkuun. Ei henkisesti pysty enää treenata ilman. Tulee otettua vaikkei väsyttäisikään.
Tosin tällä hetkellä ei mene muuta kuin kahvia ennen treeniä.
Taas, saatti olla crashi..Kokeile pienemmällä annoksella ja nosta pikkuhiljaa jos tarvitseeMulle tuli ainakin paha olo näistä 1-3-dime tabuista. Eli siis kyllä ne vaikutti, mutta pikemminkin vaikutus ei ollut piristävä, vaan negatiivisella tavalla päihdyttävä, jopa väsyttävä.
Mulla on monta kertaa unohtunut ottaa kreat ja muut mömmöt ennen treeniä ja treenin puolessavälissä olen kesken sarjan muistanut että ei helvata, multahan jäi rojut vetämättä - ja sen jälkeen ajatus, että minkä vitun takia mä niitä oikeastaan edes vedän kun treenin kulussa ei huomaa mitään eroa ilman..
Kokeilkaapa muuten laittaa kapseleiden sisään jauhot ja sitten vatsaan. Itsellä ei ainakaan sen jälkeen kutia kasvot/huulet. Tosin se tulee itsellä sitten perseeseen mutta ei niin pahana.
Jos nyt hifistelyksi vedetään, niin periaatteessa ja ei periaatteessa ainoastaan periaatteessa, vaan myös käytännössä aminohapot kilpailevat.....
Potkiiko toi jack3d oikeesti kuinka hyvin? Kertokaa kokemuksia ja sivuoireita?