Jack3d

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni.78
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
nimenomaan piri|stää. ei vaan..en tiedä, ite en oikeastaan edes tarvitse tollasia tehonlisääjiä....jaksaa ilmankin ku muutenki stressaava ja adhd luonne :)

SHOCK3D on tehokkaampi tuote (molemmat testattu) ja helppo annostella tarkasti.

Tuossa on myös se hyvä että kaikkien ainesosien määrät ilmoitetaan tarkasti eikä ole mitään turhia aineita mukana. Pelkästään DMAA, kofeiini, tauriini ja tyrosiini.

Noissa piristeissä on se paska homma että niihin jää koukkuun. Ei henkisesti pysty enää treenata ilman.

Mulla on monta kertaa unohtunut ottaa kreat ja muut mömmöt ennen treeniä ja treenin puolessavälissä olen kesken sarjan muistanut että ei helvata, multahan jäi rojut vetämättä - ja sen jälkeen ajatus, että minkä vitun takia mä niitä oikeastaan edes vedän kun treenin kulussa ei huomaa mitään eroa ilman.. :)

Noissa piristeissä on se paska homma että niihin jää koukkuun. Ei henkisesti pysty enää treenata ilman. Tulee otettua vaikkei väsyttäisikään.
Tosin tällä hetkellä ei mene muuta kuin kahvia ennen treeniä.

En kyllä täysin allekirjoita tuota. Mulla toimii noi dmaa boosterit hyvin pitkän päivän jälkeen/väsyneenä, mutta jos muuten virkeänä niin ei niistä ole hyötyäkään.

Mulle tuli ainakin paha olo näistä 1-3-dime tabuista. Eli siis kyllä ne vaikutti, mutta pikemminkin vaikutus ei ollut piristävä, vaan negatiivisella tavalla päihdyttävä, jopa väsyttävä.

Mulle tuli ainakin paha olo näistä 1-3-dime tabuista. Eli siis kyllä ne vaikutti, mutta pikemminkin vaikutus ei ollut piristävä, vaan negatiivisella tavalla päihdyttävä, jopa väsyttävä.
Taas, saatti olla crashi..Kokeile pienemmällä annoksella ja nosta pikkuhiljaa jos tarvitsee

Mulla on monta kertaa unohtunut ottaa kreat ja muut mömmöt ennen treeniä ja treenin puolessavälissä olen kesken sarjan muistanut että ei helvata, multahan jäi rojut vetämättä - ja sen jälkeen ajatus, että minkä vitun takia mä niitä oikeastaan edes vedän kun treenin kulussa ei huomaa mitään eroa ilman.. :)

Ite saan hyvät lämmöt noilla loadereilla. Kerran unohdin kiireessä ottaa loaderin ja ihmettelin siinä soutaessa, et mikäs nyt on kun on niin kylmä. Sai ihan tosissaan ottaa lämpöä sillä soutulaitteella. Normaalisti pari vetoa ja hikikarpalot jo tippuillee otsalta.

Itellä alussa noi DMAA-kapselit kyllä piristi yllättävän hyvin, mutta nykyään on vähän niin ja näin, että huomaako vaikutusta edes. Tietenkin kaikista stimuista kannattaisi pitää taukoa aina, mutmut. 40-80 mg on ollut annokset. Mitään sivuvaikutuksia en ole huomannut. Ehkä suuta kuivannut välillä vähän.

Kokeilkaapa muuten laittaa kapseleiden sisään jauhot ja sitten vatsaan. Itsellä ei ainakaan sen jälkeen kutia kasvot/huulet. Tosin se tulee itsellä sitten perseeseen mutta ei niin pahana.

Kokeilkaapa muuten laittaa kapseleiden sisään jauhot ja sitten vatsaan. Itsellä ei ainakaan sen jälkeen kutia kasvot/huulet. Tosin se tulee itsellä sitten perseeseen mutta ei niin pahana.

Kannattaa varmaan hankkia nopeesti sulavia kapseleita. Sulla on varmaan jotain suolistossa sulavia jos perseessä tuntuu jackin vaikutus:)

Pari pönttöä tilasin tätä tököttiä ja tänään tuli testattua. Annos oli reilu scooppi eli vaa-an mukaan 7g. Hikeä pukkasi enemmän kuin koskaan ja tuntuma ja mieliala olivat muutenkin koholla. Eli asiansa ajava treeniboosteri näyttää näin nopeasti arvioituna olevan kyseessä.

Jos nyt hifistelyksi vedetään, niin periaatteessa ja ei periaatteessa ainoastaan periaatteessa, vaan myös käytännössä aminohapot kilpailevat samoista kantajaproteiineista, jotka kuljettavat aminohapot solujen sisälle. Joten kyllä muiden aminohappojen samaan aikaan ottaminen heikentää saatavaa hyötyä, eriasia sitten, miten tämä näkyy käytännön tasolla.

Mä joudun ainakin vetämään lisäaineet tyhjään mahaan, muuten menevät hukkaan. DMAA, GABA ja muut ovat melkein tyhjän kanssa jos vetää samaan aikaan prodesheikit tai justiinsa on syönyt safkaa, mutta puoli tuntia-tunnin päästä vaikutus on suorastaan tyrmäävä.

meleko turhia noi "tehonlisääjät", mun kohalla ainakin ku eivät auta muulla tavalla kuin jotkut niistä tekee ahdistavan/alakuloisen fiiliksen. normaalisti reenin jälkeen olo on hakattu mutta onnellinen.

ikävästi beta-alaniini pistelee naamaan mut ihan kivasti jackedi lisää treenitehoja. itse en tykkää käyttää tehonlisääjiä koko ajan koska hyödyt jäävät pienemmiksi. Sopivat tauot väliin niin potkii paremmin ja pumppikin kovempi ! :puntti:

Suositut

Back
Ylös Bottom