Jack3d

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni.78
  • Aloitettu Aloitettu
oon nyt kaikkiaan jotain 3-4 purkkia jackedia käyttänyt ja se loppui tuossa muutama vk sitten ja aloin käyttämään kaapin perukoilta löytynyttä launchia. Jotenkin tuntui ettei tee muuta kun hikoiluttaa ja jätin senkin pois. Sitten vain otin reilusti kofua ennen treeniä pari viikkoa. tuntui et siinähän se taas menee kuten ennenkin. alko jo tulla fiilis et mahtaako niistä nyt nit paljon olla apujakaan.

Eilen sitten otinkin pelkkää dmaa:ta 75mg ja kofua niin kyllähän oli taas sellanen treeni että huh huh. painoja sai osassa liikkeessä vähän nostaa mutta suurin ero oli että jakso venyttää sarjat paljon pidempään. Eli kyllä tosta ainakin itselle on pirusti apua. Kannattaa vaan kyllä pitää välissä taukoa pari viikkoa niin saa taas uutta potkua treeniin :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mass pump 3d vaihtui jack3dhen ja salilla joutunut oikein ihmettelemään kuinka paljon enemmän virtaa tuntuu löytyvän. Nyt dietillä varsinkin noiden latareiden merkitys tuntuu olevan paljon suurempi kuin bulkilla.

Mass pump 3d vaihtui jack3dhen ja salilla joutunut oikein ihmettelemään kuinka paljon enemmän virtaa tuntuu löytyvän. Nyt dietillä varsinkin noiden latareiden merkitys tuntuu olevan paljon suurempi kuin bulkilla.

En oo kyllä hirveesti eroa näiden kahden välillä tuntenut, molempi tekee temppunsa ja kumpaakin tulee ostettua riippuen saatavuuksista+hinnoista ja mistä millonkin tilaa. Ja joo, dieetillä kyllä hyvä apuri :)

nyt on purkki jack3d cherrya tilattu, kertoillaanpa muutaman viikon päästä miten toimii. Tarkoitus olisi käyttää vain päivinä kun syömiset ajoittuu oikein (3-4 tuntia ennen reeniä) ja muutenkin kun on sellanen vetämätön olo, mikä on aika usein näin dieetillä.

Kävin ostamassa omena Jackiä eilen ja pakko myöntää että kyseinen aine maistuu aivan tajuttoman hyvälle! Kuin siideriä jois ennen salille menoa, eikä hintakaan tainnut olla mikään paha, alle 30€ selvästi jos muistan oikein.

Kyllähän nämä aina toimii, pakko myöntää että en tiedä että olinko eilen väsynyt illalla vai eikö vain panettanut? Hmm placebo :)

Kävin ostamassa omena Jackiä eilen ja pakko myöntää että kyseinen aine maistuu aivan tajuttoman hyvälle! Kuin siideriä jois ennen salille menoa, eikä hintakaan tainnut olla mikään paha, alle 30€ selvästi jos muistan oikein.

Kyllähän nämä aina toimii, pakko myöntää että en tiedä että olinko eilen väsynyt illalla vai eikö vain panettanut? Hmm placebo :)

"Stim dick"... Ja mitä makua ostit?

Olen niin paljon kehuja kyllä kuullut, että pistin tilaukseen lemon&lime jackedia.
Mietin vaan, että kannattaako enää vetää tuota kreatiinia pussista se 1tl päivässä, jos alan sit tuota jack3dia käyttämään?
Kreatiinia tosin otetaan päivittäin, ja tätä sit salipäivinä, niin ei sillä varmaan sit mitään merkitystä ole? :D

Tänään oli ekaa kertaa testissä. Otin kaks mitallista 30min ennen treeniä tyhjään mahaan. Vähän tuntu jonkun sortin pistelyä treenin alussa ja siihen se vaikutus jäi.

Nyt kaksi kertaa tullut otettua 3 scooppia tyhjään mahaan. Piristää pääkoppaa ehkä tehokkaimmin.
3kk tullut pidettyä taukoa treeneistä ja eilen tein kahvakuulatreenin. Jaksoi ja jaksoi vaan vaikka kunto ei kestänyt. Sydän hakkasi ja henkeä ahdisti, mutta jaksoi silti.

Treenin jälkeen olen huomannut, että vaikka kroppa olisi väsynyt niin pääkoppa ei ole. Silmistä ylöspäin aivan älytön tunne.

Onko järkeä vetää erikseen beeta-alaniinia purkista ennen treeniä, kun kyseinen mömmö sisältää jo ennestään beetaa, mutta määriä ei ole vaan kerrottu? Mites kreatiinin laita?

Onko järkeä vetää erikseen beeta-alaniinia purkista ennen treeniä, kun kyseinen mömmö sisältää jo ennestään beetaa, mutta määriä ei ole vaan kerrottu? Mites kreatiinin laita?

Ite ainakin heitän sen 4-5g Beta-Alaniinia ja Kreatiinia tuonne sekaan, sen verran vähän noita kuitenkin tossa jaskassa. Mukaan laitan myös 5g citrulline malatea, mahtavat pumpit!

Aika turha tuote imo. Treeni teho noussut samalla % osuudella, kuin aikasemminkin. 90% purkista vielä jäljellä, en tiedä heittäisinkö menemään vai vetäisinkö loppuun. Itse en edes kofeiinia juo, joten ajattelin sen olevan mulle hyvä boosti treeneihin tuloksien kannalta. Olen kuiteskin pirteä aina, koska nukun hyvin ja syön säännöllisesti ja terveellisesti ja töissäkin joutuu liikkumaan paljon.

Vähän ihmetyttää, että jollakin autto. Luulis olevan placebon kyseessä.

Toi Jack3di on kyllä helvetin addiktoivaa pitkään kun käyttää. Oli tuossa tarkotus pitää kuukauden tauko noin vuoden käytön jälkeen, mutta eihän siitä mitään tullut. Treenit tuntu ihan paskalta, ei jaksanut ollenkaan sarjoja loppuun asti.. Lisäksi tavallinen polttava kipu lihaksissa mistä normaalisti nautin, tuntui inhottavalta ja sarjoista jäi usein se pari toistoa pois lopusta. Varmaan suuri osa tästä ihan psykologista, mutta oli kyllä selvästikkin paskimmat treenit pitkään aikaan. En ole Jack3dista pahempia kiksejä saanut pitkään aikaan, mutta treenit sen kanssa vain on aina niin mukavia.

Treenausta tuskin olen lopettamassa pitkään aikaan ja rupesin miettimään pitkäaikaisen käytön terveysvaikutuksia.. Ei taida pahemmin DMAA:sta sun muista "designer" stimuista olla pahemmin tutkimustulokisia pitkältä käytöltä. Jos käytän tässä seuraavat 30v jack3dia 5 kertaa viikossa, käyköhän kehnosti?

Suositut

Back
Ylös Bottom