Jack3d

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni.78
  • Aloitettu Aloitettu
Ite ajattelin kokeilla tätä tai xplodea, kumpihan olisi parempi vai pitäiskö tilata molempia? Ei ole kokemusta muista kun massin pumpista joka "toimii" vähän vaihtelevasti:D Niin tätä jackiä ei oteta kun vaan ennen treeniä ja tuota xlodee otetaan myös välipäivinäkin?
Aika halvalla sais kyllä tätä jackia f-tukun sivuilta niinkun noin yleensä. Lasketaanko tää sit doupping aineeks kun jotkut sitä ja toiset tätä, enkö ole enää natu jos alan tätä popsimaan?:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Xplodea mitään järkeä ottaa välipäivinä. Kunhan ovat lyöneet tollasen ohjeistuksen, että purkki tyhjenis nopeammin. Molemmat toiminu itellä, Xplodella parempi pumppi ja Jaskalla parempi vireystila. Jaskan plussaksi vielä sanottakoon, että ei tuu samanlainen paha olo kuin mitä Xplodesta. Makuasioita... :D

Tuohon dopingjuttuun niin Jaskassa oleva 1,3,4-dimetyyliamylaani vai mikävittuolikaan luokitellaan WADA:n listalla Kilpailun aikana kielletyksi piristeeksi. Eli treenikaudella saa popsia ihan rauhassa ja kukaan ei sano mitään kunhan ei näy kilpailuissa otetusta näytteestä. Se, ootko natu vai et on sitten taas ihan kiinni siitä, miten natu määritellään.

Xplodea mitään järkeä ottaa välipäivinä. Kunhan ovat lyöneet tollasen ohjeistuksen, että purkki tyhjenis nopeammin. Molemmat toiminu itellä, Xplodella parempi pumppi ja Jaskalla parempi vireystila. Jaskan plussaksi vielä sanottakoon, että ei tuu samanlainen paha olo kuin mitä Xplodesta. Makuasioita... :D

Tuohon dopingjuttuun niin Jaskassa oleva 1,3,4-dimetyyliamylaani vai mikävittuolikaan luokitellaan WADA:n listalla Kilpailun aikana kielletyksi piristeeksi. Eli treenikaudella saa popsia ihan rauhassa ja kukaan ei sano mitään kunhan ei näy kilpailuissa otetusta näytteestä. Se, ootko natu vai et on sitten taas ihan kiinni siitä, miten natu määritellään.

Ite olen sen määritellyt et kuhan ei kiellettyihin aineisiin koske, en oikein muuten. Huomasitko kummalla olisi jaksanu vääntää rautaa paremmin ja nousiko tuloksesi käytön aikana ja kauan oot treenannu?
Kokeilitko kummiskin ottaa tuota xploudia välipäivinä jos olis tullu parempaa vaikutusta? Tuolla tukun sivulla sanottiin et vielä kun käyttää en nyt muista nimiä tuon x:än rinnalla niin tulee vielä parempi. Mites kannattaako noissa pitää jotai taukoja kun purkki tyhjenee nii sillon vai miten oot tehny ja vedätkö ennen jokaista treeniä vai pelkästään sillon kun pitäis ottaa kovempi?

Ite olen sen määritellyt et kuhan ei kiellettyihin aineisiin koske, en oikein muuten. Huomasitko kummalla olisi jaksanu vääntää rautaa paremmin ja nousiko tuloksesi käytön aikana ja kauan oot treenannu?
Kokeilitko kummiskin ottaa tuota xploudia välipäivinä jos olis tullu parempaa vaikutusta? Tuolla tukun sivulla sanottiin et vielä kun käyttää en nyt muista nimiä tuon x:än rinnalla niin tulee vielä parempi. Mites kannattaako noissa pitää jotai taukoja kun purkki tyhjenee nii sillon vai miten oot tehny ja vedätkö ennen jokaista treeniä vai pelkästään sillon kun pitäis ottaa kovempi?

Juu toki valmistaja suosittelee siihen purkin kyljessäkin kaikkia muita tuotteitaan :D
Kyllä noissa voi taukoa pitää jos malttaa, itse vaihtelen vain aineita. Ja jos/kun pitelee kevyitä viikkoja niin itse ne vedän aina ilman buustereita. Mitään hyötyä ei ole välipäivinä käyttää pre-workout juomaa, ainoa missä vaikutus tuntuu on lompakko.

Okei. Mites onko ne tulokset noussu noitten aikana ja voi tietysti kertoa mistä minne on menty?:D Mitä kaikkia buustereitä oot Comodo kokeillu?

Okei. Mites onko ne tulokset noussu noitten aikana ja voi tietysti kertoa mistä minne on menty?:D Mitä kaikkia buustereitä oot Comodo kokeillu?

Täysin mahdoton sanoa, ennenkaikkea että ne tulosten nousut olis mitenkään tehonlisääjien itsensä ansiota. Se on kuitenkin niin monien asioiden summa tuo kehitys treeneissä :)
Oon kokeillu Mass Pumppia, BSN No-Xplodea, VPX No-Shotgunia ja Jack3diä nyt ainakin, ainiin ja Controlled Labsin Purple Wraath:iä. Xplode mulla oli pitkään, yli vuoden käytössä ennen jaskaa.

Purble Wraath on hyvää janojuomaa jack3d jälkeen ennen treeniä ja sen aikana. Heitän siihen sekaan vielä 5g l-glutamiinia.

Mitä sivuvaikutuksia Oxyelite Prosta olet saanut? Itsellä se myös käytössä mutta ei kyllä mitään sivuvaikutuksia (tietääkseni) ole tullut :wtf:
Tilasin juuri Jack3d eli kokeillaan miten toimii (:

Purble Wraath on hyvää janojuomaa jack3d jälkeen ennen treeniä ja sen aikana. Heitän siihen sekaan vielä 5g l-glutamiinia.

Onon. Hyvä aminohappoprofiili :) Muutenkin tuntu olevan ihan hyvää tavaraa, vois joskus taas tilaa. Kofeiiniahan tossa ei ollu eikä muitakaan stimuja eli ei varsinaisesti siipiä anna :D

Mitä sivuvaikutuksia Oxyelite Prosta olet saanut? Itsellä se myös käytössä mutta ei kyllä mitään sivuvaikutuksia (tietääkseni) ole tullut :wtf:
Tilasin juuri Jack3d eli kokeillaan miten toimii (:

Itsellä juuri myös kyseinen tuote käytössä. Sivuvaikutuksia en ole oikeastaan huomannut. Vettä kyllä on suositeltavaa juoda isoja määriä.

Nyt kolme treeniä vedetty Jack3din voimalla. Lemon lime maku tosi hyvä! Kyllä se tuntuu että jonkinverran antaa potkua treeniin, varsinkin loppuvaiheeseen. Ei tarvitse aina niin hirveästi psyykata itseään sarjojen välissä. Ennen treeniä tuntuu jonkinlaista kihelmöintiä ihossa ja olo on aika jännä, vähän niinkuin jännittäisi. Tekee mieli kokoajan jotain häslätä eikä tavarat meinaa pysyä käsissä :D Vähän olen silti pettynyt tuohon tehoon, ehkä pitää suurentaa annosta. Nyt oon ottanut 1½ mitallista.

Kerronpa tänne myös omia kokemuksiani.
Tuo geranium vaatii itsellä ihan älyttömän määrän vettä. Meinasi nimittäin taju lähteä toisella treeni kerralla pukkarissa. Kyseisellä kerralla olin myös nimittäin nauttinut ennen treeniä useamman kupin kahvia. Tuo ongelma ratkesi sillä, että lisäsin veden määrää huomattavasti ja nappaan vielä merisuolaa samalla kun otan Jackkiä! Kahvin olen myös jättänyt treenipäivinä kokonaan pois.

Tää on kyllä totta! Itelläkin kuluu nyt noin 2 litraa vettä kun ennen on vajaa litra riittänyt. Ja hien määrä on kyllä melkoinen.. Otatko suolaa sen takia että sitoo vettä kehoon eikä sitte hikoilisikaan niin paljon --> vedenjuonnin tarve vähenee? Pitääkö sen olla juuri merisuolaa? Minkä verran otat?

Tällä hetkellä vaikuttaisi että ihan ok aine kyseessä, mutta käytetään nyt purkki loppuun ja mietitään sitten kannattaako ostaa lisää.. :)

Suolan ottamisella on käsittääkseni se prioriteetti,että sillä paikataan runsaammasta hikoilusta johtuvaa suolavajausta. Hikihän on suolaista niin jos hikoilee enemmän => suoloja kuluu enemmän.

Suolan ottamisella on käsittääkseni se prioriteetti,että sillä paikataan runsaammasta hikoilusta johtuvaa suolavajausta. Hikihän on suolaista niin jos hikoilee enemmän => suoloja kuluu enemmän.

Tämä. Jos sitä ei paikata millään niin voidaan päätyä tilanteeseen, jossa ollaan menetetty liikaa kehon suoloja ja tehot tippuvat selkeästi. Kesällä varsinkin korostuu kun hikoilu on muutenkin voimakkaampaa.

Tää on kyllä totta! Itelläkin kuluu nyt noin 2 litraa vettä kun ennen on vajaa litra riittänyt. Ja hien määrä on kyllä melkoinen.. Otatko suolaa sen takia että sitoo vettä kehoon eikä sitte hikoilisikaan niin paljon --> vedenjuonnin tarve vähenee? Pitääkö sen olla juuri merisuolaa? Minkä verran otat?

Mulla se hikoilu ei ole ollut ongelma. Ongelma oli aluksi etten juonut tarpeeksi vettä ennen treeniä ja sen jälkeen ongelmaksi tuli se, että nautin paljon vettä, mutta kaikki nesteet tulivat läpi. Suolan tarkoitus on ollut saada imeytymään nesteet kroppaan. Kesällä korostuu vielä enemmän tuo suolan merkitys. Sen takia jätin juuri tuon kahvin pois kun sillä saa nesteet aika hyvin ulostettua.

...
Sen takia jätin juuri tuon kahvin pois kun sillä saa nesteet aika hyvin ulostettua.

Legendoja osa xxx, kahvi ei ole kummosempi diureetti kuin vesikään,.. no jos kuitenkin arvelet että kahvi/kofeiini olisi diureetti niin sitä (kofeiinia) toki on runsaasti Jaskassa :)

Ja sitten toiseen postiin viitaten, merisuola legendakin voisi haihtua vähitellen..

Legendoja osa xxx, kahvi ei ole kummosempi diureetti kuin vesikään,.. no jos kuitenkin arvelet että kahvi/kofeiini olisi diureetti niin sitä (kofeiinia) toki on runsaasti Jaskassa :)

Ja sitten toiseen postiin viitaten, merisuola legendakin voisi haihtua vähitellen..

Kofua kyllä Jackissakin on. Mutta tämä mun päätös perustuu henkilökohtaiseen kokemukseen. Muutamia kertoja aiemmin on tullut huono olo kun kahvia on nauttinut ennen treeniä. Varmasti yksi syy on ollut se, etten ole nauttinut tarpeeksi vettä.

Legenda? Mitähän mahdat tarkoittaa liittyen merisuolaan?

Suositut

Back
Ylös Bottom