..ja vielä treeniohjelmaa..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juffe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Elikkäs, nyt olisi tarpeen nopeasti _lihasmassaa_ lisäävä treeni, joka ei nyt niin hirveästi lisäisi rasva-% .. itse olen tehnyt näin tällähetkellä:

Maanantai (rinta, ojentajat, hartiat)

- Penkki 4x5
- Vinopenkki 3x6
- Peckdeck 3x8

- Dippi (3x10)
- Ojentajat ylätaljassa (köydellä) 2x10 ja 1x15
- Ojentajapunnerrus niskantakaa käsipainoilla (3x8)

- Pystysoutu 3x6
- Vipunosto seisten 3x6
- Niskantakaa punnerrus 3x6

Keskiviikko (Jalat, nyt pois pelistä polvivamman takia)

Torstai (hauikset, yläselkä)

- Hauiskääntö käsipainoilla 3x6 (pyramidi)
- Scott-hauiskääntö 3x5
- Hauiskääntö taljassa 3x8

- Rintaanveto ylätaljasta (3x5)
- Kulmasoutu käsipainolla (3x6)
- Leuat 3x10

..onko tuossa jotain vikaa, vai voisiko jotenkin määrää tms. lisätä että _lihasmassaa_ tulisi mahdollisimman hyvin lisää?

Huomasin kyllä, että täällä on paljon eri treeniohjelmia, mutta ei nyt sitä "oikealle" tuntuvaa, osunut silmään..

EDIT:

Entä ravintopuoli? Miten syödä mihinkäkin kellonaikaan / ennen treeniä / jälkeen treenin, että kasvu pysyisi huipussaan?

-- Juffe

Liikaa ja liian lyhyitä sarjoja.

Tuon ikäsenä voit syödä vaikka hatullisen paskaa 3 tunnin välein ja silti kehityt mutta syö kuitenkin jotain muuta 3-4 tunnin välein. Ei heti ennen treeniä mutta aika nopeasti sen jälkeen.

Mä nyt syön lähinnä:

Aamiainen, kevyttä syötävää + 30-40g proteiinia
Lounas, normaali päivällinen (esim makaronilaatikko) + 30-40g proteiinia

Ennen salia: 100g maltoa

Salin jälkeen: Gainomax + 30-40g proteiinia + joku tunnin päästä normaali ruoka

Illalla: 30-40g proteiinia, ja kevyttä syötävää

Eli proteiiniannoksia 4krt/päivä ja muutama ruokapaussi.

Mitä niin on liikaa, sarjoja vai? Ja liian lyhyitä? _tiukka_ lihasmassa kehittyy parhaiten keskipitusilla sarjoilla.

Originally posted by juffe

Mitä niin on liikaa, sarjoja vai? Ja liian lyhyitä? _tiukka_ lihasmassa kehittyy parhaiten keskipitusilla sarjoilla.

No mitäs sitten kyselet kun kerran tiedät jo kaiken?!

En suinkaan tiedä kaikkea, informoin sinua vain tiedolla, joka on totta. Kerro nyt lisää, mitä siinä oli liikaa?

no juffe, tuossahan on esim 10 sarjaa rintalihaksille kun 6 sarjaa esim riittäisi aivan mainiosti. Ja lisäksi nuo kovat vitoset eivät ole parhaita kasvattamaan lihasmassaa. Massaa hankkiessa toistot saisivat vaihdella 6-10, eivät aina kuitenkaan tuolla alarajalla, eli 6:ssa.

okei.. yleensä oon tottunu vaan siihen, että salilla pitää saada ittensä _puhki_ ja tuo 3 liikettä samaa lihasryhmää kohden on osoittautunut hyväksi, että saan itsestäni "sen kaiken irti".. auttaiskohan, jos nostaisi toistot 8:aan per sarja?

PenkkiTULOKSET ainakin on noussu todella hyvin tuollakin menetelmällä.. lihasmassaakin tulee, mutta hitaanpuoleisesti. En sit tiedä, että onko se nyt hyvä saada "löyhää lihasmassaa nopeasti" joka myös helposti häviää jos et mitään tee, vaiko kärsiä vain vielä hetkiaikaa ja tehdä hillitysti keskipitkiä toistoja jolloin siitä vois tulla tiiviimpää.. mitä mieltä oot?

Suositut

Back
Ylös Bottom