SUPERCARB 1kg -40%

Ja minä se vain paisun, vaikka jumppaan kuin hullu

Toivottavasti kyse on pelkästään pumpista. Voi olla, että joutuu kyllä varmuuden vuoksi käymään verikokeessakin. Suvussa nimittäin on kilpirauhasen vajaatoimintaa, joten ei sekään täysin tuulesta temmattu pelko ole. Kiitos vastauksista :)

Kilpirauhasongelmat on periytyviä. Samaa omassa suvussa ja itselläkin varmaan siksi.
Mut heti kun lääkitys toimii, niin ongelmat ohi ja elämä jatkuu normaalisti.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Kunnallisella mittaavat täälläpäin nykyään kerran vuodessa, ja pelkän TSH:n T4V olis kuitenkin aika oleellinen tieto myös. Tämä siis diagnoosilla. On ilmeisesti säästetty noistakin taas, minä sain vielä pari vuotta sitten lähetettä kunnallisellekin kontrolliin ihan sairaanhoitajan kirjoittamana, ja otettiin molemmat TSH ja T4V.

Onko kolesterolit katsottu? Jos ovat koholla (kokonaiskolesteroli) niin viittaa vajaatoimintaan. Sulla lienee sukurasite jos siskolla kerran leikattu kilpirauhanen, struumaa on ennenvanhaan ollut "vähän kaikilla", se ei välttämättä kerro sukurasitteesta, ts. lekureille ei mene läpi.

Antioksidanttiklinikalle lähtisin seuraavaksi Helsingissä, siellä katsotaan kokonaisvaltaisemmin tilanne läpi. Ennen siellä oli töissä ainakin yksi kilpparifoorumillakin suositeltu lääkäri, en tiedä miten nykyään. Olin hänen asiakkaanaan muualla, en ole Antioksidanttiklinikalla käynyt, mutta olen kuullut paikasta paljon hyvää.

Ääni on matalahko ajoittain, pala kurkussa ajoittain, paino nousi huikeaa vauhtia (esim. syyskuussa jouduin ostamaan uudet lämpimän kauden vaatteet ja lokakuussa ne jo puristivat).
Ketoosilla menen nyt, aloitin helmikuussa ja painoa pudonnut 3,8kg ja näyttää että tähän pysähtyi. No, peilin mukaan suunta oikea. Hiilarit/pvässä max. 45-50g, taidan palata takaisin Atkinsin aloitusdiettauksen mukaiseen ruokavalioon. 6 kg liikaa nyt...Uskon/toivon voivani pudottaa ne.
Naishormoonitestit tehty, no problems niiden kanssa.
Valkosormisuutta ja -varpaisuutta on jatkuvan palelun takia, sormenpäät rikki nytkin kun halkeilevat kylmässä.
Treenaan ja hölkkään, uin välillä, kävelen töissä päivittäin n. 4-5 km hyötyliikuntana.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miksi olet ketoosilla? Ymmärrän ketoosin käytön kehonrakennuksessa ja ehkä fitness-kisadieetin viimeistelyssä. Myös ketoosissa voi olla sivuvaikutuksia, voimakkaitakin.

Ketoosidieetillä poltetaan rasvaa, ei kai kellään mitään muitakaan syitä ole, ei minullakaan... Vatsavaivatkin katosivat ekan ketoilun ansiosta muutama vuosi sitten kun hiilarit tippuivat minimiin.
Ei tarvitse olla kisalady/- boy halutakseen näyttää hyvältä. Myös me tavikset saleilla haluamme nähdä josko ahkera treenimme on saanut muskeleitamme yhtään kasvamaan :)

Miulle tuli vuosi sitten ketoosista rytmihäiriöt. Että se loppu sitten siihen. Ei se naapurin kissanpaskanmakukaan suussa mitään herkkua ollu. Olo oli muuten kyllä ihan jees. Luulin oikeesti et oot otsikon perusteella paisunu kun 'pulla' mutta mitä vielä! Tsemppiä kuitenkin treeneihin kohti toivomiasi muutoksia! Miulle sanottiin heti kun otin personaltrainerin ja halusin lisää lihasta et nyt loppu sitten se vaakaan kattominen. En oo kyllä paljon katellu, oloa tunnustellu lähinnä. Miullakin alko tuntuu pullataikinalta olo mut katotaan nyt.. Pikkasen koitan jeesata elimistöä tonne emäksisempään jos se auttas muuhunkin kun turvotukseen. Jos ei ni ekaks krea pois (miulle annettu ohje). Itse koitan saada läskiä pois kasvattamalla lihasta mutta näyttää siltä että kesällä on lopetettava lihasten kasvatus ja otettava ennen häitä pien dieetti. Häiden jälkeen jatkuu taas PR + krea haban kasvatus :)

Mulla on päinvastainen 'ongelma' ja en ois kuunaan uskout koskaan joutuvani pohtimaan miksi paino vaan LASKEE. ;)
Mä aina naureskelin Elina Kiinoille ja muille julkkiskarppaajille ja niiden 'muka vahingossa' liian pitkälle menneelle painon laskulle. Uskomatonta, mutta totta...olen samassa pisteessä nyt itse. Pääsin painotavoitteeseeni ja nyt ollaan 7kg sen alapuolella! Ja loppua ei näy. Varmaan 500g-1kg tippuu viikossa. Ja en edes enää karppaa...
En halua alkaa mässäämäänkään eli loppu pitäs saada tälle ns terveellisin keinoin. Toisaalta, karppaaminen kyllä hyvin karsi ns huonot hiilarit pois, enkä ole niitä syönyt. Syön kuitenkin riisiä ja ruista. Veriarvot ja muut ok - mittautin.
Vai oonko saanut jonku ihme aineenvaihduntabuustin vai löytänyt laihtumisen graalinmaljan, en tiedä. Ja en todellakaan ole mikään riisitikku - päinvastoin ja ruoka maistuu liiankin kanssa.
Teen 3 punttia vkossa ja juoksen 5krt aamulenkin (5-7km).
Olo on kyllä hyvä, mut tutut alkaa kysellä jo vaikka mitä, ku akka vaan kaventuu. En kyllä kuulemma näytä mitenkään kuihtuneelta, harmaalta, sairaalta tai elottomalta. Silti tää tilanne on jotenkin absurdi ja juuri omalla kohdallani yllättävä.
Lukuina olen tullut BMI 28 -> BMI 21...ja loppua ei näy. Vaikka en kyllä usko täysin tuohon BMI lukuun, mutta on se yksi luku muiden joukossa.

Sain ne kilpirauhastulokset. Lääkäri sanoi, että viitearvoissa mennään. Olivat 2,28 ja 13,4. Itsehän en noista kyllä mitään ymmärrä.

Mulla on päinvastainen 'ongelma' ja en ois kuunaan uskout koskaan joutuvani pohtimaan miksi paino vaan LASKEE. ;)
Mä aina naureskelin Elina Kiinoille ja muille julkkiskarppaajille ja niiden 'muka vahingossa' liian pitkälle menneelle painon laskulle. Uskomatonta, mutta totta...olen samassa pisteessä nyt itse. Pääsin painotavoitteeseeni ja nyt ollaan 7kg sen alapuolella! Ja loppua ei näy. Varmaan 500g-1kg tippuu viikossa. Ja en edes enää karppaa...
En halua alkaa mässäämäänkään eli loppu pitäs saada tälle ns terveellisin keinoin. Toisaalta, karppaaminen kyllä hyvin karsi ns huonot hiilarit pois, enkä ole niitä syönyt. Syön kuitenkin riisiä ja ruista. Veriarvot ja muut ok - mittautin.
Vai oonko saanut jonku ihme aineenvaihduntabuustin vai löytänyt laihtumisen graalinmaljan, en tiedä. Ja en todellakaan ole mikään riisitikku - päinvastoin ja ruoka maistuu liiankin kanssa.
Teen 3 punttia vkossa ja juoksen 5krt aamulenkin (5-7km).
Olo on kyllä hyvä, mut tutut alkaa kysellä jo vaikka mitä, ku akka vaan kaventuu. En kyllä kuulemma näytä mitenkään kuihtuneelta, harmaalta, sairaalta tai elottomalta. Silti tää tilanne on jotenkin absurdi ja juuri omalla kohdallani yllättävä.
Lukuina olen tullut BMI 28 -> BMI 21...ja loppua ei näy. Vaikka en kyllä usko täysin tuohon BMI lukuun, mutta on se yksi luku muiden joukossa.

Lopeta aamulenkit! Kyllähän ihan kisadieetilläkin säädellään painon laskua aerobisen määrää säätelemällä ja jos et halua pudottaa enempää painoa niin neuvoisin sinua keskittymään ainoastaan punttiin ja tietenkin jos haluat tehdä jotain muutakin treeniä. Luultavasti juuri tuo runsas aamuaerobisen määrä pitää sinut koko ajan miinuksella, jonka takia paino putoaa. Itse aloitin dieetin parilla aamuaerobisella ja nyt ihan loppuaikana teen kuusi kertaa viikossa.

Ja nimimerkille Alter-Ego, toki sen ymmärrän että haluat näyttää hyvältä, mutta olen itse pudottanut nyt runsailla hiilarimäärillä rasvaprosenttia -15% ja olen saavuttanut todella rasvattoman kropan. Koko dieetin ajan olen syönyt puhtaita hiilareita 150-300g päivässä. Se, että pääsee kisakuntoon, tai ylipäätään hyvään kuntoon, ei todellakaan vaadi ketoosia! Minäkin olen sitä kokeillut, mutta ei sopinut alkuunkaan koska olin koko ajan todella väsynyt ja haisin pahalle :D.

Ok, kiirahvi, pahoitteluni ketoilun haitoista joita koit. Mulla mies sanoi että kun muutama vuosi sitten ketoilin eka kertaa, hengitys haisi mutta nyt ei ollenkaan.

Painonpudotus ja kropan muotoutuminen pysähtyi hetkeksi, käynnistin suklaata syöden uudestaan ja nyt kokonaiskilomäärä on pudonnut -5kg ja tiimalasi näkyy. Nyt kun rinnatkin vielä pienenisivät, olisin tyytyväinen niihin (D--> takas B-kuppiin).
Hiilarit lienevät nyt 30-40g/pvä. Olo on mainio. Treenin ja aerobisen jälkeen mun on vaan muistettava ottaa heti palkkaria, maitohapotus todella tuntui eilenkin kun 2,5 km kävelyn oheen hilpaisin uimahalliin, jossa 1 km uintia, ja reipas kävely 2,5 km takas kotiin (yövuoro takana). Ruisleipäviipale oli vain kotona, mutta auttoipa sekin vähän. Uusi yövuoro heti perään ja oli kyllä näläntunnetta....
Ehkä kuulun siihen joukkoon joille matalat hiilariarvot sopivat?

Mutta, nyt vipunostoja tekemään! ciao kaikille....

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Tein mä punttii tai aerobista, ni ainoa aika vuorokaudesta, jolloin voin tehdä mitään, on aamulla klo 5:30-07 välisenä aikana... Ja aamulenkki on vaan niin superhyvä piristys aamuun, ni oon ihan nuokku töissä, jos se jää pois.

Suositut

Back
Ylös Bottom