Koko elämäni olen joutunut asumaan pikkukylässä. Ensin 20 vuotta Pohjois-Karjalan pienimmässä kunnassa, Valtimolla ja nyt olen tammikuusta asti asunut ja opiskellut Pirkanmaalla, Virroilla. Nyt on vaan päässyt käymään sillä tavalla, että tämä pikkukaupungin meno on alkanut tympiä. Kun en tällä hetkellä edes autoa omista, niin täällä on aivan loukussa. Läskiperseet eivät ole saaneet edes rautatietä tänne rakennettua :curs: Muutenkaan täältä ei pääse julkisilla minnekään muualle kuin Tampereelle. Mutta, se mikä minua oikeasti pännii on, ettei TÄÄLLÄKÄÄN ole työtä. Kovasta yrityksestä, ja työhaastatteluista huolimatta nyt näyttää siltä, että en täältä saa kesäksi yhtikäs mitään työtä. Josta tullaan johtopäätökseen...
1.) Palaan maitojunalla häntä koipien välissä vanhempien elätiksi 3,5 kuukaudeksi
2.) En enää ole kenenkään sätkynukke, ja teen mitä haluan.
Vapun ajan olen tuota pohtinut, ja päädyin vaihtoehto kakkoseen. Tarkemmin ottaen suunnitelmissa on etsiä kämppä Järvenpäästä, ja hommia siitä lähialueelta. Siellä niitä taajamia riittää. Lähes joka kaupungilla on kuitenkin huonot puolensa: "slumminsa". Voisitteko järvenpääläiset vinkata, miltä asuinalueelta pahimmat pummit ja narkit löytyvät. Ei oikein kiinnostaisi mihinkään heidän asuttamaan taloon muuttaa... (ei, en halua loukata ketään tällä kysymyksellä, mutta näin se vaan menee)
1.) Palaan maitojunalla häntä koipien välissä vanhempien elätiksi 3,5 kuukaudeksi
2.) En enää ole kenenkään sätkynukke, ja teen mitä haluan.
Vapun ajan olen tuota pohtinut, ja päädyin vaihtoehto kakkoseen. Tarkemmin ottaen suunnitelmissa on etsiä kämppä Järvenpäästä, ja hommia siitä lähialueelta. Siellä niitä taajamia riittää. Lähes joka kaupungilla on kuitenkin huonot puolensa: "slumminsa". Voisitteko järvenpääläiset vinkata, miltä asuinalueelta pahimmat pummit ja narkit löytyvät. Ei oikein kiinnostaisi mihinkään heidän asuttamaan taloon muuttaa... (ei, en halua loukata ketään tällä kysymyksellä, mutta näin se vaan menee)