Moi
Salilla tulee käytyä n.2-3 kertaa viikossa. Yksijakoisella mennään. Syy miksi olen tähän päätynyt on se, että aikaa on välillä aika rajoitetusti. Tämä tarkoittaa sitä, että monijakoisella voisi peräti jaada joku treenipäivä väliin, niin, että jollekkin viikolle ei sitten jotain lihasryhmää tulekkaan harjoitettua. Yksijakoisella mennyt kohtuu hyvin ja ratkaisun olen todennut toimivaksi, ainakin sen muuhun aikatauluun sovittamisen osalta.
Tässä nyt konkareilta tiedustelen, että miten voisin tuon treenin paremmin toteuttaa, mahdollisia vinkkejä yksijakoiseen? Nythän vaihtelen lähinnä noita liikkeitä. Toistojen ollessa siinä 5-8.
Normipäivä:
Penkki x5
Vinopenkki/ristikkäistalja x3 (vaihtelen treenikerroittain)
Ylätalja x3
Kulmasoutu tangolla/käsipainoin x3 (vaihtelen treenikerroittain)
Hauiskääntö x3
Hammerit/alataljassa haukkarit x3 (vaihtelen treenikerroittain)
Ojentapunnerrus alataljassa x3
Ojentapunnerrus seisten/ranskalainen x3(vaihtelen treenikerroittain)
Rutistukset laitteessa x5
Sivulle taivutus x3
Hack-kyykky x5
Pohkeet x5
Pystypunnerrus x5
Salilla tulee käytyä n.2-3 kertaa viikossa. Yksijakoisella mennään. Syy miksi olen tähän päätynyt on se, että aikaa on välillä aika rajoitetusti. Tämä tarkoittaa sitä, että monijakoisella voisi peräti jaada joku treenipäivä väliin, niin, että jollekkin viikolle ei sitten jotain lihasryhmää tulekkaan harjoitettua. Yksijakoisella mennyt kohtuu hyvin ja ratkaisun olen todennut toimivaksi, ainakin sen muuhun aikatauluun sovittamisen osalta.
Tässä nyt konkareilta tiedustelen, että miten voisin tuon treenin paremmin toteuttaa, mahdollisia vinkkejä yksijakoiseen? Nythän vaihtelen lähinnä noita liikkeitä. Toistojen ollessa siinä 5-8.
Normipäivä:
Penkki x5
Vinopenkki/ristikkäistalja x3 (vaihtelen treenikerroittain)
Ylätalja x3
Kulmasoutu tangolla/käsipainoin x3 (vaihtelen treenikerroittain)
Hauiskääntö x3
Hammerit/alataljassa haukkarit x3 (vaihtelen treenikerroittain)
Ojentapunnerrus alataljassa x3
Ojentapunnerrus seisten/ranskalainen x3(vaihtelen treenikerroittain)
Rutistukset laitteessa x5
Sivulle taivutus x3
Hack-kyykky x5
Pohkeet x5
Pystypunnerrus x5