Järkeä ollenkaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jaunty
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
37
Elikkäs, reenaan 3 jakoisella ohjelmalla.. Pvä 1: hauis,rinta,selkä, pvä 2 olkapää,ojentaja hartia, pvä 3 jalat.

Tarkotus olis saada massaaa ja reeni päivinä tulee syötyä kyllä paljon ja yleensäkki kyllä suht riittävästi, massan hankkimisella ei ole minulle niin kiire, niin onko järkeä kun tykkään käydä 1-2x viikossa ainakin 45 - 60min kevyellä lenkillä?

Kuitenkaan ei pääsis liikaa läskiintymää ja rasvaa sais noil lenkeil lähtemää? :O
ja jos enemmä kertyy ni sit ens keväänä enemmä aerobista.

Minkä eron näät hartioilla ja olkapäillä? tuo eka päivä tulee kyl kusemaan.

Tuo määrä aerobista ei ole kasvulle juurikaan haitallista. Omasta mielestäni hyvä lisä saliharjoitteluun. :thumbs:
Ja laita vaikka selälle oma päivä ennenmmin. Tuossa tulee yhdelle päivälle aivan liikaa.

Kyseessä koti reeni, eli selälle teen kulmasoutua käsipainoilla 3x10,eli ei kovin rankka, tähän asti tulosta tullu ainakin hyvin, mitä oon tehny 3vkoa tolla. Samoin myös jaloille teen pitkät kyykyt ja pohjenousut, pian kyllä pääsee salille ja sit jaottelen eri tavalla.

Tuosta juoksusta... ei se taida ikävä kyllä läskiä oikein polttaa. Itse en tee aerobista ollenkaan bulkilla, mutta joskus tein ja se sekoitti ruokailujani aika pahasti. Mutta jos tykkäät siitä vaa! Hyvä kunton aina boonusta.

Nepheg sanoi:
Tuosta juoksusta... ei se taida ikävä kyllä läskiä oikein polttaa.
Ai ei juoksu polta läskiä? Jos energiaa saa vähemmän kuin kuluttaa, niin eiköhän siinä läski pala. Juoksu on oiva keino lisätä energiankulutusta.

Voi ei...

teet hauiksen rinnan ja selän samana päivänä?

ei ei ei ei ei ja ei, aivan liikaa.

Riippuu mitä haluat siis.

Ensin näkin ei kannata tehdä olkapäitä ja rintaa erillisinä päivinä, koska kummassakin tehdään basicly samalla lihaksella työtä, joten se kuluu enemmän

Siis, no offense, mutta itse tekisin näin. Älä katso päiviä:

P#1: Rinta, olkapäät ja vatsat

P#2: Hauis, ojentajat ja vatsat

P#3: jalat

P#4 Selkä ja vatsat

P#5: lepo

P#6: Lepo tai voit aloittaa rutiinin alusta (lepomäärän tarve on yksilöllistä)

:thumbs:

Mjuu-u... ohjelma peräsin hyvältä tuttavalta joka käyny kuitenki kauan salilla ja tuo ohjelma toiminut hänellä, ja myös minulla mitä olen parit viikot vääntäny sillä, ja reenaan aina vasta ku paikat palautunu. On tullu ainaki huomattua että näistä ohjelmista ollaan aina nii montaa mieltä, kun kaikki suosittelee sitä mikä itellä toiminut tai jotain vastaavaa, minusta kuitenki selviää ohjelman toimivuus testaamalla sitä, kuhan ohjelmassa ei ole suurempia riskejä ylikuntoutua.

Jaunty sanoi:
Elikkäs, reenaan 3 jakoisella ohjelmalla.. Pvä 1: hauis,rinta,selkä, pvä 2 olkapää,ojentaja hartia, pvä 3 jalat.

Tarkotus olis saada massaaa ja reeni päivinä tulee syötyä kyllä paljon ja yleensäkki kyllä suht riittävästi, massan hankkimisella ei ole minulle niin kiire, niin onko järkeä kun tykkään käydä 1-2x viikossa ainakin 45 - 60min kevyellä lenkillä?

Kuitenkaan ei pääsis liikaa läskiintymää ja rasvaa sais noil lenkeil lähtemää? :O
ja jos enemmä kertyy ni sit ens keväänä enemmä aerobista.
Itse tekisin tällain jos tuolla ohjelmalla alkaisin vääntään:
1 päivä: Rinta, hauis
-lepo
2 päivä: Olkapää, jalat
-lepo
3 päivä: Ojentajat, selkä.
-lepo
-lepo
-homma alusta

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
neutraali sanoi:
Itse tekisin tällain jos tuolla ohjelmalla alkaisin vääntään:
1 päivä: Rinta, hauis
-lepo
2 päivä: Olkapää, jalat
-lepo
3 päivä: Ojentajat, selkä.
-lepo
-lepo
-homma alusta

Mikä idea tuossa on tehdä rinta ja ojentajat eri päivinä? Itse pidän sitä jotenkin niin luontevana tehdä rinta ja ojentajat samassa reenissä.

rahkanaama sanoi:
Mikä idea tuossa on tehdä rinta ja ojentajat eri päivinä? Itse pidän sitä jotenkin niin luontevana tehdä rinta ja ojentajat samassa reenissä.
Se idea että saat ojentajista paljon paremmin paukkuja irti.
Kovan rinta treenin jälkeen on aika toivotonta yrittää tehdä kovaa ojentaja treeniä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom