Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mertaranta kuulemma selostaa AVAlla myös. Tietääkö kukaan näkyykö sillä AVAlla muita pelejä kuin Suomen?
Elisa Viihde ja Mertsin selostukset = 14,90e. Ei paha. Viittii jo maksaakin. Mä kun en jaksa pelien takia raahautua aina jolleki kaverille tai pubiin. Enempi menis niihin rahaa ku kattoo kotona.
Ei toi nyt tosiaa kauheen paha hinta oo. Meillä ainakin on Elisa Viihde ollu jo puol vuotta, näkyykö sitten noi Mertsin selostuksella olevat pelit kun on ennestään tuo Elisa Viihde vai pitääkö maksaa vielä tuo 14,90 lisäksi että saa katottua :jahas:Elisa Viihde ja Mertsin selostukset = 14,90e. Ei paha. Viittii jo maksaakin. Mä kun en jaksa pelien takia raahautua aina jolleki kaverille tai pubiin. Enempi menis niihin rahaa ku kattoo kotona.
Itse menen katsomaan Suomi - Valkovenäjä. Tosin lipun sain ilmaiseksi, muuten en edes harkitsisi tuonne lähtemistä. Onhan nuo hinnat täysin käsittämättömiä.Onkos pakkislaisissa ketään kuka menee kattoo näitä pelejä ihan paikanpäälle? Edes yhtä ottelua? En ihmettele kyllä yhtään vaikkei ois ketään, on nimittäin niin sikahintaisia nuo liput yhteenkin otteluun.
Itse menen katsomaan Suomi - Valkovenäjä. Tosin lipun sain ilmaiseksi, muuten en edes harkitsisi tuonne lähtemistä. Onhan nuo hinnat täysin käsittämättömiä.
Suomi - Kanada, aitiopaikoilla. Ei käsitystäkään hinnasta.
Veikkaan että immonen on aika hädässä/tehoton jos ei granlund vieressä jakelemassa passeja, vähän kuin Kariya selänteen rinnalla ei tarvitse sitten housuihin kusta jos jotain vituttaa tämä kommentti.
Ei toi nyt tosiaa kauheen paha hinta oo. Meillä ainakin on Elisa Viihde ollu jo puol vuotta, näkyykö sitten noi Mertsin selostuksella olevat pelit kun on ennestään tuo Elisa Viihde vai pitääkö maksaa vielä tuo 14,90 lisäksi että saa katottua :jahas:
Onkos pakkislaisissa ketään kuka menee kattoo näitä pelejä ihan paikanpäälle? Edes yhtä ottelua? En ihmettele kyllä yhtään vaikkei ois ketään, on nimittäin niin sikahintaisia nuo liput yhteenkin otteluun.
20.5 katsomaan pronssi- ja loppupttelu paikanpäälle.