Jääkiekon MM-Kisat 2012

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Suomi häviää 1-3. Tää ei ole mitään vittuilua. Onko mun suomalaisena aina pakko veikata voittoa? Entä sellainen realistinen tuntuma?

Ei mun mielestä ole pakko veikkaa voittoa. Viime pelin ekasta minuutista lähtien tiesin että tää hoidetaan :) Samalla tuntumalla meen tänää. Veikkaan tiukkaa kamppailua niinkuin tässä vaiheessa pitääkin olla. Voi pomppia kummalle vain. Ja Suomen mahdollisuuksia ei kannata vähätellä. Ei se nhl:n tai khl:n pelaajien määrä, vain laatu ja se miten pelataan yhteen joukkueena.

Tämä peli ratkeaa jatkoajalla. Varma risti.
Päivän toinen pelikin haisee siltä.
Nyt sisäelimetkin panttitoimistoon ja pitkävetoa koko rahalla!

^^Kerro mulle missä olen sanonut, että ei saa veikata muuta ku suomee? Siis toihan on vaan mun mielipide, että suomi ja slovakit finaalissa. Oisko pitäny sanoo, että ryssät ja tsekki on finaalissa, oisko se helpottanu? En toivo ikinä, että joku saatana ryssä pääsee finaaliin. Aina ku pelataan ryssiä vastaan, niin sillon on yks ainoo vaihtoehto kuka voittaa. Me ollaan parin ihmisen kanssa täällä vissiin ainoita, ketkä pysyy omien takana. Rupes vaan vituttamaan, kun mun käsketään vetää happee ku veikkasin suomee finaaliin, tsiisus.

No sehän on täällä suomessa normaalia, että kustaan omien niskaan netissä ja salaa kotona toivotaan kuitenkin menestystä.

Sori, my bad. En tarkoittanut tämän päivän keskustelua, vaan muistelin, et jotain vääntöä (ei meidän välillä) oli aikaisemmin tässä ketjussa. Vaan eipä ollutkaan, joten pahoitteluni. Ne keskustelut koskikin Lehtosta näissä kisoissa.

Näkyyks canalin lähetys striiminä jostain muualta ku katsomosta ?

No se on alettava valmistautumaan taas matsiin... Rilli tulille.

Olin areenalla katsomassa Suomi-USA peliä ja täytyy sanoa että suurempaa urheilukokemusta saa hakea. Se fiilis oli aivan sairas... Pulssi varmaan 200 läpi pelin ja 8.8 sekkaa ennen summeria koko mesta räjähti aivan totaalisesti. Tunne oli samanlainen kun viime vuoden finaalin aikana.

Suomi Voittoon! \o/

Noniin koko Pakkis kannustaa Suomen voittoon kuten viimekin vuonna! :dance:

Mahtavaa peli alkaa nyt töllön ääreen. ->>>>>>>>>>

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kyl nyt uppoo vehaselle :D

Kyl on henkisesti raskaita nää loppupelit. Pitäis olla pesismaila ja vaikka vanha jääkaappi olkkarissa johon voisi välillä purkaa näitä tunteita.

Jos suomi hävii ni lähen kyl ostaa bissee. Taino, ostan kyllä varmaan muutenkin :D

Ei helvetti. Ei saisi vielä heittää kirvestä kaivoon mutta aika pirun pitkältä matkalta tuntuu tuo vähintään 3 maalin takominen, puhumattakaan jos venkut iskee lisää häkkejä:curs::(

Suomelle yks maali nyt samantien niin olis vielä pieni mahdollisuus. Venäjä ei saisi tehdä enää yhtään.
En kyllä usko että suomi enää nousee.

e: vehasen torjunta% 75.00

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom