Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rok-ko liittyy noiden joukkoon jotka ei sitten sitä mestaruutta juhli, eikös? Täällä meni jo monta hiljaiseksi sen jälkeen kun Suomi voitti USA:n.
Sun realistinen tuntuma on vain sun heikko arvaus joka tulee menemään metsään..
Rok-ko liittyy noiden joukkoon jotka ei sitten sitä mestaruutta juhli, eikös? Täällä meni jo monta hiljaiseksi sen jälkeen kun Suomi voitti USA:n.
Sun realistinen tuntuma on vain sun heikko arvaus joka tulee menemään metsään..
P.S. En viime vuonnakaan heilunut 6-päk päässä ja Suomen liput poskissa finaalin jälkeen. Lätkä - ei oo elämää suurempaa mulle.
Joo, Pernod81 ja Eemeli vois vetää vähän happea välillä. Kai täällä muitakin tuloksia saa veikata kuin Suomen 8-0 voittoja? Kyllä mua ainakin vituttaa enemmän yltiöoptimismi kuin realismi. Tilastojen valossa Venäjällä on ihan saatanan kova nippu kasassa ja Suomi saa kyllä tehdä pitkän päivätyön, jos meinaa pelin voittaa.
Ja selvennykseksi vielä lukihäiriöisille, että aioin kannattaa Suomea viimeiseen asti tänään.
Hieno provo, mutta eikös sun Tane pitäny lähteä Jenkkien kanssa jo kesälomille ;)Kiitos 1939-1945?
Joo, Pernod81 ja Eemeli vois vetää vähän happea välillä. Kai täällä muitakin tuloksia saa veikata kuin Suomen 8-0 voittoja? Kyllä mua ainakin vituttaa enemmän yltiöoptimismi kuin realismi.
No sehän on täällä suomessa normaalia, että kustaan omien niskaan netissä ja salaa kotona toivotaan kuitenkin menestystä.
Tänään se sitten nähdään! ( siis se, että sä oot niin väärässä)
Toinen kysymys: Onko kukaan huomannut Kukkosen totaalista sätkimistä joka kerta kun se juo pullosta? Kaveri elehtii kuin kissa jonka naamaan on ruiskutettu sitruunamehun ja hammastahnan seosta. Onko kukkosella joku pakkoliikejuttu kenties, koska se sätkiminen näyttää niin perin oudolta.