Jääkiekon MM-Kisat 2012

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Eemelin kanssa samoilla linjoilla, Suomi-Slovakia loppuottelu. Molemmat kaataa isompansa tänään.. Veikkauksena Suomelle 4-2 joista viimeinen tyhjiin.

Suomi häviää 1-3. Tää ei ole mitään vittuilua. Onko mun suomalaisena aina pakko veikata voittoa? Entä sellainen realistinen tuntuma?

Rok-ko liittyy noiden joukkoon jotka ei sitten sitä mestaruutta juhli, eikös? Täällä meni jo monta hiljaiseksi sen jälkeen kun Suomi voitti USA:n.

Sun realistinen tuntuma on vain sun heikko arvaus joka tulee menemään metsään..

Rok-ko liittyy noiden joukkoon jotka ei sitten sitä mestaruutta juhli, eikös? Täällä meni jo monta hiljaiseksi sen jälkeen kun Suomi voitti USA:n.

Toki olen iloinen, jos Suomi voittaa, ei epäilystäkään. Ja Suomella on mahdollisuudet voittaa. Arvioin vain Venäjän vievän tänään. Kannattaminen on eri asia kuin tuloksien veikkaaminen.

P.S. En viime vuonnakaan heilunut 6-päk päässä ja Suomen liput poskissa finaalin jälkeen. Lätkä - ei oo elämää suurempaa mulle.

Tänään kaivattaisiin taas kipeästi ilmaveivin kaltaista sokkihoitoa murtamaan venäjän selkärangan. Vatsassa kaivelee jo.

Näkisköhän mistään peliä streamina androidilla?
Työt loppuu neljältä enkä saanu vapaata... Suuttuvat vielä kun sanoin maanpetturuudeksi töissä olemista pelin aikaan... Ihmeen herkkää porukkaa.

No kyllä tuo on minusta aivan yhtä rasittavaa, että heti kun joku täällä veikkaa toisin, eikä että Suomi voittaa 6-1, niin ollaan valittamassa "Voi vittu sä oot idiootti, kyl Suomi ny ryssät vie, vitun päjö...!"

Joo, Pernod81 ja Eemeli vois vetää vähän happea välillä. Kai täällä muitakin tuloksia saa veikata kuin Suomen 8-0 voittoja? Kyllä mua ainakin vituttaa enemmän yltiöoptimismi kuin realismi. Tilastojen valossa Venäjällä on ihan saatanan kova nippu kasassa ja Suomi saa kyllä tehdä pitkän päivätyön, jos meinaa pelin voittaa.

Ja selvennykseksi vielä lukihäiriöisille, että aioin kannattaa Suomea viimeiseen asti tänään.

P.S. En viime vuonnakaan heilunut 6-päk päässä ja Suomen liput poskissa finaalin jälkeen. Lätkä - ei oo elämää suurempaa mulle.

Itsekin olin selvinpäin kotona. Mutta lätkällä nyt on vaan sydämessä niin iso osa että ketuttaa kaikki ketkä aina dissaa ja sit "mitäs minä sanoin", ei se ole oikeaa kannustusta imo.

Joo, Pernod81 ja Eemeli vois vetää vähän happea välillä. Kai täällä muitakin tuloksia saa veikata kuin Suomen 8-0 voittoja? Kyllä mua ainakin vituttaa enemmän yltiöoptimismi kuin realismi. Tilastojen valossa Venäjällä on ihan saatanan kova nippu kasassa ja Suomi saa kyllä tehdä pitkän päivätyön, jos meinaa pelin voittaa.

Ja selvennykseksi vielä lukihäiriöisille, että aioin kannattaa Suomea viimeiseen asti tänään.

Haha :D Joo no lätkä vaan nostaa tunteita, sille ei mahda mitään. Lue myös vastaukseni Rok-kolle niin ehkä hoksaat mitä haen myös takaa. Kukaan ei taas ole puhunu mistään 8-0 voitosta, se ei ole realistinen. Mutta jos lukisit vielä ylempää niin siellä oli myös mun 4-2 veikkaus joista viimeinen tyhjiin, tiukka peli siis, mutta katotaan miten käy ;) En ole yltiöoptimisti mutta en kyllä käännä takkianikaan vaikean paikan edessä, se taas ärsyttää mua eniten. Ja toiveissa todellakin on kuten edelleen aiemmin sanoin että molemmista pareista se pienempi menis loppuotteluun. Venäjä on ennakkosuosikki, mutta se ei merkkaa mitään ennenkuin summeri soi viimeisen kerran.

Kiitos 1939-1945?
Hieno provo, mutta eikös sun Tane pitäny lähteä Jenkkien kanssa jo kesälomille ;)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
^^Kerro mulle missä olen sanonut, että ei saa veikata muuta ku suomee? Siis toihan on vaan mun mielipide, että suomi ja slovakit finaalissa. Oisko pitäny sanoo, että ryssät ja tsekki on finaalissa, oisko se helpottanu? En toivo ikinä, että joku saatana ryssä pääsee finaaliin. Aina ku pelataan ryssiä vastaan, niin sillon on yks ainoo vaihtoehto kuka voittaa. Me ollaan parin ihmisen kanssa täällä vissiin ainoita, ketkä pysyy omien takana. Rupes vaan vituttamaan, kun mun käsketään vetää happee ku veikkasin suomee finaaliin, tsiisus.

No sehän on täällä suomessa normaalia, että kustaan omien niskaan netissä ja salaa kotona toivotaan kuitenkin menestystä.

Joo, Pernod81 ja Eemeli vois vetää vähän happea välillä. Kai täällä muitakin tuloksia saa veikata kuin Suomen 8-0 voittoja? Kyllä mua ainakin vituttaa enemmän yltiöoptimismi kuin realismi.

Tänään se sitten nähdään! ( siis se, että sä oot niin väärässä:rolleyes:)

Pari kyssäriä josko joku osaisi vastata: Kun tapahtui tämä turnauksen komein syöttö, eli sisäsyrjäpotkulla kaveri läpiajoon, niin hetkeä aiemmin samainen potkusyöttäjä laittaa oman mailansa jäälle, siis luopuu siitä täysin pakottamatta. Sitten kas kummaa 5 sekuntia tästä mailan jäälle laittamisesta suomen poikittaissyöttö pysähtyy tuohon jäällä makaavaan mailaan ja kaveri pääsee sitten potkaisemaan siitä joukkuetoverinsa läpiajoon. Kysyn vaan, että miä helvettiä? Onko tämä kaveri joku meedio? Missään tilanteessa ei varmaan ole järkevää tiputtaa mailaansa jäälle ja toivoa, että siihen osuisi kiekko?

Toinen kysymys: Onko kukaan huomannut Kukkosen totaalista sätkimistä joka kerta kun se juo pullosta? Kaveri elehtii kuin kissa jonka naamaan on ruiskutettu sitruunamehun ja hammastahnan seosta. Onko kukkosella joku pakkoliikejuttu kenties, koska se sätkiminen näyttää niin perin oudolta.

Kiekko haltuun, venäläisten pelihuumori romukoppaan ja ylivoima mylläämään kun vittuuntuneina rikkovat. Näillä pitäisi voiton irrota, mutta toisaalta Venäjän jäätävä yksilötaito on myrkkyä Suomen tumpeloille. Tulee erittäin tiukka peli, innolla odotan (ellei Suomelle käy samat kuin USAa vastaan)

Toinen kysymys: Onko kukaan huomannut Kukkosen totaalista sätkimistä joka kerta kun se juo pullosta? Kaveri elehtii kuin kissa jonka naamaan on ruiskutettu sitruunamehun ja hammastahnan seosta. Onko kukkosella joku pakkoliikejuttu kenties, koska se sätkiminen näyttää niin perin oudolta.

Oon ihmetelly ihan samaa :D

Suomelle ja Slovakialle yhteiskerroin 12,43 unibetilla. Illalla pitäisi siis tulla rahaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom