Jääkiekon MM-Kisat 2012

Tuosta ilmaveivistä on tullu niin järjettömän iso juttu että veikkaan että Granlundikin on pari kertaa miettiny että olis voinu jättää sen tekemättä.

Mun mielestä Rämön olis ainaki ihan hyvin voinu heittää häkkiin. Täs kohtaa nyt on muutenki ihan sama vaikka sinne maaliin kokeilis laittaa jussi jokisen ja heittää vehanen ykköskentän laidalle.

Olinko ainoa jonka korvaan pisti että Saukkonen tuuletteli hihkuen neljää ensimmäistä venäjän maalia? En mä nyt mitään sinivalkoisia laseja kaipaa mutta jotenkin irvokasta kun suomi saa pataan ja selostaja tuulettelee.

FIN_VEHANEN_PETRI_308313a.webp

Kiitos.

Kauppalehden keskusteluissa joku totesi hyvin:"Neljäs tila yhdellä hyvällä pelillä on loistava saavutus".

Jos jotain positiivista tästä hakee, niin loppuu se saatanan lätkähehkutus taas vähäksi aikaa ja ehkä ensi vuonna lippujen hinnan on järkevällä tasolla.

Kauppalehden keskusteluissa joku totesi hyvin:"Neljäs tila yhdellä hyvällä pelillä on loistava saavutus".

Jos jotain positiivista tästä hakee, niin loppuu se saatanan lätkähehkutus taas vähäksi aikaa ja ehkä ensi vuonna lippujen hinnan on järkevällä tasolla.

Ensi vuonna lippujen hinnat on vielä korkeammat, koska venäläisillä on RAHAAA. Tuskin ainakaan halpenee.

Venäjä muutti Suomen lohkoon

Ensi vuoden MM-kisojen lohkoja muutettiin alkuperäisestä suunnitelmasta. Venäjän piti ranking-sijoituksensa perusteella olla Tukholman lohkossa, mutta se vaihdettiin Helsingin lohkoon. Tshekki siirrettiin puolestaan Tukholman lohkoon.

–Venäjän saaminen Helsinkiin on erittäin tärkeää. Meillä on melkein kaksi kotijoukkuetta, kun Venäjä pelaa täällä. Helsinkiin pääsee nopeasti junalla Pietarista ja Suomessa asuu paljon venäläisiä, jotka ovat kiinnostuneita jääkiekosta. Tämä on todettu Karjala-turnauksessa, Kummola myhäili.

Samaa mieltä. Sais mun puolesta kisat olla vaikka joka toinen vuosi. Ei oo parina vuotena jaksanu innostua kisoista. Viime kisoissa innostus löytyi vasta viimeisiin peleihin ja tän vuoden kisoissa sitä ei oikeastaan tullutkaan.

Suomelta puuttuu vaan ne maalintekijät. Jokinen teki kyllä hyviä häkkejä, mutta tarvis olla pari muutakin jätkää ketkä iskee kiekon maaliin.

Olinko ainoa jonka korvaan pisti että Saukkonen tuuletteli hihkuen neljää ensimmäistä venäjän maalia? En mä nyt mitään sinivalkoisia laseja kaipaa mutta jotenkin irvokasta kun suomi saa pataan ja selostaja tuulettelee.

Tää oli kyllä hyvä eilisen pelissä... Hirvee hehkutus ryssien maaleista sitte aina perää tauon jälkeen "Valitettavasti." Aikamoine Kikki Hiiri

Jep, kyllähän tätä kiekko alkaa tulla jo korvista ulos ^^ :D Osasyy voi tietysti olla näin lahtelaisittain suht pitkäksi venynyt SM-liigakausi. Ei ole oikein jaksanut näistä kisoista syttyä..

Seuraa jossittelua: JOS Pyyttoni olisi ollut venäjän valmentaja olisi Suomi päässyt finaaliin ja voittanut toisen kullan.

Melkein olin onnellinen venäjän joukkueen puolesta kun näki pelaajista selvästi, että selvää parannusta on tullut valmennuksessa viime vuoteen verrattuna. Aika iloisen oloisesti heitteli valmentajaa ilmaan.

Mömmöm kisat ohi ja PARAS voitti! Ei kahta sanaa. Ei hävittyä ottelua, koko kisoissa. Joukkueena pelasivat ja tuolla materiaalilla( eivät mahtuisi edes NHL.ssä saman joukkueen CAPpiin), kisoissa jää jaettavaksi ainoastaan hopea ja pronssi.

Back
Ylös Bottom