Thjonder sanoi:Jos Kalpaa voi liigajengiks kutsua.
No eikös ne pelaa liigassa?
Junioripuoli on kyllä tuottanut huippuluokan kavereita aika tasaiseen tahtiin, jos kaikki olisi saatu pidettyä Kuopiossa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Thjonder sanoi:Jos Kalpaa voi liigajengiks kutsua.
Kyllähän hyviä junnuja on tullut monta ja aina Jokiset,Timoset,Kapaset...Replay sanoi:No eikös ne pelaa liigassa?
Junioripuoli on kyllä tuottanut huippuluokan kavereita aika tasaiseen tahtiin, jos kaikki olisi saatu pidettyä Kuopiossa...
kiekko sanoi:Minulla on vähän pysty luistelu-asento. Eli selkä ja jalat ovat aika suorassa. Mitenhän sitä saisi muutettua paremmaksi? Lisää liikkuvuutta vai? Ja mitä paikkoja kannattaa venytellä? Muutenkin tekniikasta.. Sirklaaminen onnistuu todella hyvin vasemmalle etu- ja takaperin, mutta oikealle se on paljon vaikeampaa. Tätä pitää vain ilmeisesti harjoitella... paljon.
Joo kiitti vinkeistä. Anteeks nyt mut mun on pakko kysyä et minkä ikäisenä aloitit luistelun? Itse olen 16-vuotias ja tämän ikäisenä tekniikan kehittäminen on vaativaa. Kovasti hommia vaan :whip: :DTähtityttö sanoi:KAIKKI kannattaa venytellä, mutta ainakin luistelijoilla on aina juntturassa lonkankoukistajat, eli panosta siihen.
Olet ihan oikeilla raiteilla, eli koska oikealle sirklaaminen on sulle se hankalampi puoli, sun pitää treenata sitä kolme kertaa kovempaa. Mullakin oli parempi ja huonompi puoli joskus kersana kun aloitin luistelun, mutta nykyään molemmat suunnat menee kuin vettä vaan, enkä edes muista, kumpi puoli oli "parempi".
kiekko sanoi:Joo kiitti vinkeistä. Anteeks nyt mut mun on pakko kysyä et minkä ikäisenä aloitit luistelun? Itse olen 16-vuotias ja tämän ikäisenä tekniikan kehittäminen on vaativaa. Kovasti hommia vaan :whip: :D
Joo kyllähän tässä vielä jotakin ainakin oppii Kun alkaa muistelemaan aikaa jolloin aloitin :DTähtityttö sanoi:No mä aloitin 6-vuotiaana. Nykyään sekin on (taito)luistelussa yleensä iihan liian myöhään.. :D
Tsemppiä treeneihin! Kyllä tonkin ikäsenä pitäs vielä peruskaaret ja kiemurat mitä lätkässä tarttee, oppia.
Ilmoittaudun joukkoon...en ole koskaan tai vielä päässyt joukkueeseen jossa vedettäisiin laadukkaita treenejä vaan paino on ollut treeneissä keskenään pelaamisella.Kaikilla on se parempi puoli. Harvoin on pelaajaa, jolla liike on aina jouhevaa suunnasta riippumatta. Joko alat treenaamaan tai pelaat vain oikeassa laidassa, josta on helppo kääntyä keskelle kenttää eli vasemmalle.
Alimmassa lanne nikamassa liukumaa 1,5cm ja luutumishäiriö josta johtuen en saisi tehdä. Kai sitä voimaa saa jollain muullakin kuin kyykyllä? Kyykky olisi varmasti paras vaihtoehto mutta kun selkä sökö :itku:Miksei selkä´kestä kyykkyä?
No sillon ku treenataan 10 kertaa viikossa (joukkue on B:n Sm-sarjasta) ei aikaa jää paljon muuhun ku treenaamiseen ja syömiseen :D Harkkoja on kahdet joka arkipäivä ja viikonloppuna suurin os lepää. Tosimiehet tietysti käy dokaamasssa tyhjentävien perjantai treenien jälkeen. Mutta kun pelaa tälläisessä höntsyjoukkueessa (harkkoja 2-3 kertaa viikossa ) kuin minä niin aikaa jää paljon.ööö... tää nyt ei liity aiemmin postattuihin posteihin, mut miten jääkiekkoilijoilla jää aikaa vaikka kouluhommiin? Viekö reenit kaiken ajan? Oman koulun kiekkoilijat tuntuu vaan reenaavan