Deleted member 96894
Oon asunu vuosikausia pääkaupunkiseudulla ja ei täällä nyt ihan alituisessa raiskauksen pelossa tarvitse naisenkaan elää. Tai ehkä oon vaan niin ruma, onneksi.No joo kyllä todellakin naisella on vähän eri asia kulkea kadulla. Helsingissä kun olin yksi viikonloppu työporukalla niin ihan koko ajan oli sellanen tunne että joutuu raiskatuks. Koko ajan joku heitti jotain kommenttia ja vittu joku tarjos rahaakin seksistä ja ei en näytä huoralta. Viimenen kerta kun helsinkiin tulen.
Kahdesti on kimppuun käyty ja molemmilla kerroilla selvisin onneksi huutamalla ja rimpuilemalla. Jos olisin koittanut siinä vaiheessa kaivella jostain povarista tai käsiveskasta asetta, kaasua tai puukkoa olisin todennäköisesti joko ampunut itseäni polveen, saanut kaasut silmilleni tai se puukko ois riistetty multa kolmessa sekunnissa. Voimankäyttöväline säikähtäneen, mahdollisesti humaltuneen amatöörin käsissä on melkonen riski sekä käyttäjälle että viattomille sivullisille.
Kännykkä on mun mielestä hyvä ennaltaehkäisevä itsepuolustusväline jos joutuu myöhään yksin jossain epämääräisemmässä paikassa liikkumaan. Jos ei muuta niin itsellä rauhallisempi mieli kun puhuu jonkun kanssa joka tietää missä liikkuu, tai naputtaa hätänumeron valmiiksi jos joku hiippari lähtee perään. Taksi on tietysti vielä kännykkääkin parempi.