Tuossa tuli tänään mietittyä sitä, että kenelle urheilu ja liikunta ylipäätään sopii. Siis siinä mielessä, että saisi niitä kovia tuloksia, pääsisi huipulle, jne.
Yksi asia mikä varmasti merkkaa, ovat nuo testosteronitasot. Itsellä esim. nuo ovat aikas alhaalla, varmasti vaikuttaa tuohon, ettei omalla punttisalitreenillä sitä tulosta vain tule. Harvemmin näkee, että joku kova nostaja on vaikka naismainen, omaa todella vähän testosteronitasoja, jne.
Salon Mikko on hyvä esimerkki. Kun kaveria katselee ihan ylipäätään, niin aikas karskin näköinen äijä on ihan kokonaisuudessaan.
Kun ottaa vertailuun vaikka jotkut yliopistonörtit, jolla on päässä silmälasit ja finnejä paljon, niin vaikeaa kuvitella, että niistä ketään hirveästi kehittyisi kovallakaan treenillä. Itse en miehisiä asioita hirveästi osaa tehdä tai hallitse edes. Kuulun aika lailla tuohon silmälasit ja finnit-osastoon.
Olen kiinnostunut aika paljon runoudesta ja olen aika taiteellinen ihminen. Mietinkin joskus, että onko ylipäätään se treenaaminen se oma juttu. Siis halua ja motivaatio on edelleen, mutta ei oikein omasta mielestäni sovi kuvaan. Kovat voimailumiehet, Navy Seal-sotilaat, ym. ovat kaikki aika lailla äijämäisiä.
Eli ehkä haen sitä treeniä kokonaan väärästä paikasta.
Miksei yliopistonörteistä voi kehittyä kovakuntosia tai lihaksikkaita jos alkais reenaa ja syömää hyvin. Ne näyttää yliopistonörteiltä koska ne ei varmaankaa käy salilta tai panosta lajiin. Kaikki aika varmaa menee opiskeluun jne...