Nyt tarvittas hyviä neuvoja itsekurin kehittämiseen. Olen 19-vuotias jätkä ja asun keskellä mettää, joten salilla käyminen on ollut vaikeaa ja siksi olen päätynyt kotona treenaamiseen. Olenkin hommannut kotiin riittävästi painoja treenausta varten, mutta sielä nurkassa ne tuppaavat vaan yksinään lojumaan. Mun on jo useampi vuosi pitänyt kotona treenata ahkerasti, mutta aina tulee repsahdus muutaman viikon jälkeen ja seuraavina parina kuukautena en välttämättä saa mitään aikaiseksi. Tätä noidankehää on jatkunut vaikka kuinka pitkään. Nyt olis tarkoitus seuraavan puolen vuoden aikana ennen armeijaan lähtöä saada säännöllinen hyvä treeni päälle, mutta kun jotain pitäisi oikeasti tehdä, niin ajattelen vaan, että ei tänään millään jaksa, kyllä mä huomenna sitten... huomenna sitten... :face: Pahimmat heikkouteni kotona ovat netissä surffailu, tietokoneella pelaaminen ja tv:n töllääminen ja viikonloppuisin on aina tulee lähdettyä johonkin kaljottelemaan... :face: Tietokoneen olen välillä laittanut kokonaan pois ja tv:n katselu lakkoakin olen välillä pitänyt pari viikkoa, mutta ei vaan auta, pian on sama löhööminen taas päällä. :(
Eli nyt konkareilta hyviä neuvoja parantamaan tätä toivotonta itsekuria. Miten saa oman elämän hallintaansa, siitähän tässä kai lopulta on kyse? Miten saatte itsenne tekemään, mitä oikeasti haluatte?
Eli nyt konkareilta hyviä neuvoja parantamaan tätä toivotonta itsekuria. Miten saa oman elämän hallintaansa, siitähän tässä kai lopulta on kyse? Miten saatte itsenne tekemään, mitä oikeasti haluatte?