Itsekurin puute

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä lätkäsin kunnon motivointikuvan jääkaapin oveen ja vilkaisen aina sitä sekä kokeilen vatsamakkaraani, kun tuntuu, ettei salille viitsisi lähteä. Aina olen lähtenyt. Jokainen kerta pidentää tavoitteen saavuttamista. Toinen hyvä keino itselle on ollut vähän kertoa parille ystävälle omista tavoitteista. Eihän niistä viitsi sitten luistaa, kun on todistajia :) Sitten sopivan rytmin päälle saatuaan ei osaa jättää kertoja enää väliin :)

edit. typo

Ittellä autto kun pikkuveli tuli aina puolväkisin hakemaan mut kotoo salille alkuvaiheessa ja sitku alko tuloksia näkyy ni jäin koukkuun niin pahasti ettei oo enää ollu ongelmii motivaation/itsekurin kanssa :)

itellä alussa tuli käytyy paljon kaveriporukalla salilla, ei kehdannu sanoa ei kavereille niin tuli lähettyä ja siitähä se kipinä iski

aseta realistiset tavoitteet, kuuntele musiikkia ja tee treenihuoneestas semmonen johon on mukava mennä ja jossa on helppo tehä toistoja

Yksi tapa lähestyä ongelmaa on aloittaa vähän kerrallaan ja sitten kun on tehnyt liikkeet, huomaa että "hei, mähän jaksaisin vielä tästä samalla tehdä noi ja noi" niin siitä se homma lähtee käyntiin. Minä teen näin aina kun motivaationpuute iskee - menen salille vaan asenteella tehdään nyt vaan vähän penkkiä tänään jos ei muuta ja kohta huomaankin vetäväni koko paletin läpi. :)

Ei kyllä toimis mulla toi kokovartalopeili motivaattorina :D

Silloin kun peilikuva ei miellytä, tulee enemmänkin sellainen "perkele kohta kolme vuotta treenattu ja tommonen kynis edellee. Ei tässä rehkimisessä oo perkele mitään järkee. Vois hakee bissee ja pelaa battlefieldii" -fiilis.

Jos mä tartteen motivaatiota, näppäilen youtubeen hakusanaksi 'bodybuilding', ja katon kun starat pumppaa.

Peilistä tuli mieleen, että kun olin ollut viime keväällä puoli vuotta treenaamatta jonkun mielenhäiriön takia ja kävelin siitä ohi ja satuin vilkaisemaan sivuprofiilista, että perhana, en ole treenannut ollenkaan ja olen vielä näinkin siistissä kunnossa, eli jos mä treenaisin niin mä näyttäisin vielä paaljon paremmalta. Ja siitä se sitten lähti, kohta puoli vuotta taas treenanneena. Saa nähdä, milloin iskee seuraavaksi angsti. :D

Back
Ylös Bottom