Deleted member 61600
On tiuha todellakin. Tuntuu että noi omat 5000km huoltovälitkin on liian tiuhat :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
siinä 450 husabergissä ei ollut. ja eikäs se ollut niin, että noissa husabergeissä on aika tiuha huoltoväli?
kai se on ruvettava säästämään että saa pyörän viimeistään ensi kesäksi =)
Aijjaa, vinkatkaas Te jotka tiedätte ko. kaverin nimimerkin täällä foorumilla niin tulee kehumaan pyörää! Tai kertomaan rehellisesti millaisesta kyse. :-)
- - - Updated - - -
Vai oliko tuo Hra Kivakaveri vinkkaus, että Te olette myyjänä?
saas nähä minkä sodan alotan...enivei
Husabergi on melkeempä suoraan radalle, sähköt ja hilavitkuttimet vaan pois. itse otin myös irti sähköstartin,jalan jne..kaikki ylimäärästä ja turhaa painoa. viriteltiin sitä jonkin verran ja ruttua tosiaa saatiin sen verran että vittaniemen sami(jos joku tietää) dynotti ja sanoi että kiukkusin 650 mitä eteläsuomes on..
se huolto väli on tosiaan lyhyt, mutta jos ei ole varaa laittaa 0,9d öljyä muutaman tankillisen jälkeen koneeseen niin suosittelen neulomista harrastukseksi. ja kerran neljän vuoden aikan jouduin yhtä pakopuolen venaa säätämään...se miten noita kohtelee niin näkyy kunnossa myös..ja kuinka se nostaa sitten sitä keulaa kaasusta vielä nelosella ja tyhjemmällä tankilla vielä vitosella tällänen sata kiloa lihaa vielä kyydissä ;) ainoa vika joka mun ja husan suhteen aikana tuli niin nokkaketju venyi tosiaan ja sehän kustansi sen verran että ottaa posken itse auki ja vaihtaa sen 30e maksavan ketjun...´jos nyt on aivan poropeukalo niin kannattaa tosiaan ostaa joku matkalehmä kuten 160kiloinen lc4. ;)
...vittaniemen sami(jos joku tietää) dynotti ja sanoi että kiukkusin 650 mitä eteläsuomes on..
Jos osaa ja on aikaa niin varmasti husaberg on mitä kovin pelin ajoon. Jos tankillisen jälkeen pitäisi ite vaihdella öljyjä niin ei kyllä onnistuisi. Se tarkottaisi näillä mun harrasteajoilla 1-2 kertaa viikossa öljyjen vaihtoa. Ja jos rehellisiä ollaan niin königin hemmojen kanssa joskus juttelin noista niin kyllä niitä kiinnileikkautumisia noissa on. Kisavehje ja siihen pitää varautua. Voiko tuollaisella lähteä 100km päähän mökille turvallisin mielin. Mua ketuttaisi aika reilusti jossain mökillä sunnuntai aamuna todeta, et mopolla ei ajetakaan kotiin. 10 tkm ajoa kaudessa niin mitenköhän monta mäntää se tarkoittaa ajokaudelle? Mutta jokaiseen tarkoitukseen löytyy jotenkin sopiva mopo. Täydellistä ei mihinkään.
Löytyy noita supermotoja muiltakin merkeiltä. Laajentaa reviiriä ja tutkii ;). Jopa ihan mukiinmeneviä pelejä.
Miten paljon porukka vaihtaa kovana vaihteita? Ite oon nykyään kadulla n. 50% vaihdoista raakana. Tuntuu napsahtavan niin nätisti että ei tuota kytkintä tunnu tarvitsevan. Mutta odottaako vaihdelaatikkoremppa syksyllä?
Mutta pitää kyl mainostaa miten hauska peli smoto on. Ajotapaa voi vaihdella ja joskus mutkassa jalka ulkona ja joskus nojaa mutkan sisällä polvi maata hipoen. Oli tapa mikä tahansa niin yleensä kaverin kanssa ajettaessa mutkatien päätyttyä tulee toteamus, et ei pysy perässä millään:D (no ei oo ollu kyykkyjä, mut muuten ihan reteitä pelejä eikä mitään customeita). Ja ei voi kun todeta että vastahaa me ajeltiin maisemaajoa. on tuo keveys kyllä uskomatonta ja ehkä pilot 2ct pienellä avustuksella. Älyttömän hyväntuntunen rengas kadulla.
No kuinka kiukkune? Lättää dynolapusta vaikka kuva. :whip:
voi käydä kattoo samin koneelta,sieltä löytyy ;) taitaa mun ja kaverin 710 fs vedot jostain tuben syövereistä löytyä toi frendin 710 kuutioinen husa onki jo sit niin levoton peli et oksat pois..husat ei ole todellakaan mitään matkapyöriä,sen 20minsan ajon huomaa kyl perseessä ja käsissä. Race on race
Tämäkö? http://www.youtube.com/watch?v=yAGEunI1q2A
Mulla ei tuota kittiä ole, mutta melko rajulla kansimodauksella, tuolla samalla tuplaputkella + erikoisnokalla penkitettiin samat hevosvoimat, mutta 2Nm vähemmän vääntöä. Eikä ollut mikään egopenkki ja vaati kohtuulliset 9 dynovetoa... Jos tuo on sun frendis peli niin kysäsepä mitä se on tuolle mölyputkelle tehnyt, että pääsee radoilla dB mittauksista läpi?
Nuo sr racingin tuplaputket meni ihan tuollasenaan mittauksista läpi, toki on ollut euroopassa kisakäytössä...ja tuo samin penkki on tunnetusti varmasti yks raaimmista penkeistä mitä löytyy, ehkä siks sitä käytetään niin paljon kaikissa tapahtumissa..eli ei tule siis hyvä mieli siellä ;) puhutaan kyllä jossain prätkäpajan:jahas: penkissä tuon kitin kanssa 80+ hp kumilta tossa frendin husassa...
lähinnä sitä eroa vakioon haettiin ja se että saatiin joka ikinen heppa mitä oli mahdollista tostakin vehkeestä irti, konesetin jami teki kansityöt mulle ja tohon frendin pyörään...muistaakseni sami penkitti sen uuden 570 fs husan kun maahantuoja pyysi ja siitä saatiin 52 vai 55 hp...
toinen kaveri just myi oman husansa jossa oli 690kitti kiinni,ei ainakaan kummallakaan ole niiden kaa ongelmia ollut..ja vielä kun ite jotain tietää moteista niin oli aika helpot laittaa paikalleenkin ne putket..noita ballardin isompia kittejä käytetää paljon sivuvaunu vehkeis ainaki sveduissa,et kaippa ne aika hyvin on toiminu jos kisaavat niillä..toki susia sattuu joka joukkoon mut oma kokemus pelkästää positiivinen..Joo en epäillytkään teholukuja. Itsellä on Ansavuoren penkissä säädetty pyörä ja paljon on mies Supermotojen kanssa hommia tehnyt. Kannestakin on puhkottu kanavat, että HMJ-Motors sai taiottua niistä mieleiset. Tuon kitin toimivuudesta liikkuu paljon ristiriitaista tietoa, mutta ilmeisesti on siis toiminut hyvin? On niissä putkissa väkisin jotain modia kun nuo on Saksasta tullessaan suorat röörit ja huutaa niin maan helvetisti. Yhtä Ruotsalaista kisatiimia kun konsultoin niin ne lähetti kuvia tekemistään killereistä millä meni 94dB rajoihin.